Stop aflivningen af hunden Thor..

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop aflivningen af hunden Thor...

Nynne

#151 stop dette vanvid!!

2013-01-30 00:34

Danmark er ikk længere et lykkeligt land, i dræber dyr til højre og venstre:/ lad nu os og vores hunde være.
Thor har lige så meget ret til selvforsvar som mennesker har. Og Thor blev selv bidt skal den anden hund ikk også aflives så??!
Sara

#152 Stop aflivning af vores hunde

2013-01-30 00:35

D er jo helt grotesk at fordi en hund får dræn pga et bidsår, går det ind under en " skambids lov" af en art og resulterer i at hunden der har bidt bliver dømt til aflivning. Talt med en dyrelægen og du vil få at vide at 99% af hundebid resulterer i betændelse og dræn. Nu må det fandeme stoppe. Det er dyr , så bidsår og slåskampe( af mild og svær grad) er næsten uundgåeligt. Jeg skammer mig over vores hundelov!!!!!!! Diskriminerende , snævertsynet og forældede. Det minder om raceforfølgelse på det groveste. Sørgeligt at vi er blevet så'n i DK!!!!!!!!!
Kenneth

#153 Re: thor skal leve!!!!

2013-01-30 00:35

#1: flov over DK - thor skal leve!!!!

Har læst annoncen i avisen... Det er det mest vanvittige jeg til dags dato har set. Jeg håber ejeren at det lille møgkræ vil ha det af helveds til resten af hendes dage, og nogle vil ta sig kærligt af den lille køter der er skyld i det her, med en håndfuld sovemedicin i en kødbolle. Stakkels Thor, må han hvile i fred og få en værdig afsked.

jan

#154

2013-01-30 00:38

det her kan ikke være rigtig det her syns det er mæga syn for både thor og hans menske mor føller m ed jer
Nanette

#155 SKAL IKKE ALDRIG AFLIVES,,

2013-01-30 00:42

HUNDEN THOR SKAL IK BØDE MED SIT LIV..
fordi den forsvarer sig Selv...

Kan i så få respekt for dyrs liv..
Og for jer selv.



Lad os finde hende

#156 Re: Re: thor skal leve!!!!

2013-01-30 00:47

#153: Kenneth - Re: thor skal leve!!!!

Hvor bor denne so med den lille hund???


Gæst

#157

2013-01-30 00:51

I planned to visit Denmark this summer. I will definitely not! BOYCOTT DENMARK! How can a "civilized" country perform such terrible murder!

Gæst

#158

2013-01-30 00:54

Don't murder Thor. He was scared ... it was a natural instinct!!! Please cancel the cruel law for the dogs in Denmark. I am only a tourist, who visit Denmark since many years ... but now I am afraid to spend my holidays with my dog in Denmark!!!

mor lotte

#159 dyrelovgivningen

2013-01-30 01:15

lovgivningen på dette område virker mildest talt hullet. der burde være forskel på om hunden er bidsk eller det er et uheld.
mig

#160 Så lad dog Thor leve

2013-01-30 01:25

Altså min chihuahua er blevet bidt af en labrador og ja det var en slem og skræmmende oplevelse og ejeren af labradoren blev rigtig ked af det jeg gik til dyrlægen med det samme og fik at vide at han havde været rigtig heldig og slap med sår, jeg besluttede at jeg ikke ville melde hendes hund for det var faktisk min egen der startede ved ikke at respektere den anden ikke ville "hygge" med ham. og i det jeg fik hans sår behandlet med det samme gik der ikke infektion i. Det jeg vil frem til er at den anden hunds ejer i Thors sag burde også have taget sin del af ansvaret og ringe til dyrlægen og få behandlet sin hund med det samme, og var det om aften,hvilket det var for mit vedkommene, så dyre-lægevagten.

Gæst

#161

2013-01-30 01:43

Hunden gjorde ikke annet enn å reagere naturlig - han ble skremt! Ingen skal behøve å måtte bøte med livet av den grunn! Ærlig talt Danmark, nå må dere ta til vettet, denne hunden har krav på et liv, den som oss! Hvis empati og la denne hunden få leve!
Shame on you Denmark!
Michael Wagner

#162 Skal politihunde så også aflives?

2013-01-30 02:02

Jeg syntes det er noget svineri det er politiet der skal bestemme mellem liv og død for stakkels Thor. Det er toppen af idioti og respektløshed overfor et levende væsen, som reagerede instiktivt? Hvad så med alle de politihunde som bliver trænet til at skambide dem de jagter? Så skal de måske også dræbes. Det er da dobbelt moralsk at det er iorden at de godt må skambide et levende væsen, tænk lige over det, og stop den latterlige beslutning at Thor ikke må leve mere? M.Wagner

Sarah90

#163 Thor<3

2013-01-30 02:02

Det er uacceptabelt at politi skal afgøre om hunde skal dø. Hunde er rovdyr og selvfølgelig er de på vagt når der dukker noget uventet op lige pludselig. Det kan ikke være rigtigt at mennesker skal bestemme om en hund skal dø. Hundene afliver da ikke mennesker når de slår på hinanden eller skyder og går med knive og stikker hinanden ned. ! Det er ikke fair. Hvis Thor skal aflives så kan man jo ligeså godt aflive alle hunde. For alle hunde er på vagt når der sker noget pludseligt hvor de får et chok.!! Så politi kig på de mennesker der slår hinanden ihjel inden i konsentrer jer om hunde der napper hinanden. I lære selv jeres hunde at bide sig fast til mennesker der løber væk fra jer, så skal de dælme også under nålen.

Gæst

#164

2013-01-30 02:14

Ni börjar bli en skam för norden. vad ni håller på med kan man undra över och det är absolut helt fel att avliva den här hunden! Jag har själv en liten hund som när hon går lös ibland kan ignorera mina kommandon. Jag hade aldrig skyllt min hunds skador på den andra parten. speciellt inte när denna går i koppel!!! Han blev rädd och sa ifrån, helt normalt hundbeteende. Om den även jobbat för polisen tidigare så är den såklart defensiv mot snabba reaktioner.

Gæst

#165

2013-01-30 02:16

ALDRIG MER DANMARK! USCH FÖR ETT TILLBAKASTÅENDE LAND!
Kasey Crisp

#166

2013-01-30 02:20

Why are you breaking the sameaw that you swore to uphold? We eill make this an International problem for you if you harm one hair on Thor's head! Do your job and keep the law!!!
Tanya92

#167

2013-01-30 02:21

Stakkels dyr <3
- Hvad ville loven sige til at vi aflivede den <3
Dyr er sku også levene væsner, det ville være det samme som at et menneske blev forskrækket og tæskede løs af forskrælse. Og alle dem der tæsker andre mennesker og sætter dem i koma og det ene og andet, de ryger måske i spjældet, men de bliver sku ikke aflivet.. Tag jer lige sammen med jeres lortelov(undskyl mit sprog.)
Jeg håber for Jette og Thor at de vil få mange år i nu :) <3
Boobietrold

#168

2013-01-30 02:55

Så godt der bliver gjort noget ved sagen og råbt op. Det kan simpelthen ikke passe så mange uskyldige hunde skal lade live pga en flok inkompetente politikere ikke ved noget om hundeadfærd og nægter at sætte sig ind i det. De er ikke andet en en flok dyremishandlere når de kan finde på at lave sådan en hundelov!

Gæst

#169 Re:

2013-01-30 04:26

#157: -

Thank you for your support...:-)

 

Regards Pernille.


Gæst

#170 Re: Thor var i snor..

2013-01-30 04:28

Pernille

#171 Re: Stakkels hund

2013-01-30 04:36

#59: Jørgen - Stakkels hund

Jørgen, har du slået dit hovedet?Synes du burde søge læge.Dette handler om Thor og jeg har henvist alt til Fair dog. Men ja, jeg har sat skub i sagerne på face og det har du åbenbart et problem med..Tænk på hunden frem for dit ego og sorry jeg slettede dig på facebook, det må ha gjort ondt på dig.


Gæst

#172

2013-01-30 04:51

Thor blev forskrækket for fanden.. Han er ikke bidsk. Så havde vi nok hørt om ham før..

Gæst

#173

2013-01-30 08:13

hvornår forstår i det (hundehadere)det er ikke hunden det er galt med, med den der opdrager den

Gæst

#174

2013-01-30 08:27

Som der står, er dobbelt retsforfølgelse ikke tilladt. Den lov gælder vist ikke politiet, som af uklare grunde har behov for magt-misbrug. Syntes egentlig Thor sagen burde have været afgjort ved en dommer og ikke af politiet i en politisag.
blochamok

#175 Re:

2013-01-30 08:30

#2: Mia O -

Hej Mia! - du kan skrive til Charlotte Fabis fra "Fair dog" - hun har kontakt til Thors ejer, Jette!