Stop aflivningen af hunden Thor..

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop aflivningen af hunden Thor...

Monica

#201 THOR!!!!

2013-01-30 12:56

STOPPA AVLIVNINGEN AV THOR!!!!!!
Thor har aldrig någonsin visat någon form av aggression mot varken människor eller djur. Troligtvis blev Thor överraskad och rädd.Han kanske har påverkats av att husse gick bort strax innan detta hände????Visa lite mänsklighet!!!!
Betsi

#202 Jeg skammer mig over DK !!!!

2013-01-30 12:56

Det minder lidt om USA og dødsgangen. Man vælger at skille Thor fra hans ejer og lade ham sidde i et bur og vente på dødssprøjten !!! Folk med bare en smule forstand på hunde og deres adfærd, ville da vide at Thor blot har reageret som enhver anden hund der bliver forskrækket. Den mindre hund der kom farende fra containeren, havde ikke snor på eller havde en meget lang snor på. Lad os nu bare konkludere at ejeren til den lille hund IKKE havde styr på sin hund. Og hvis den lille hund var skambidt af Thor, hvorfor kommer den så først til dyrlægen dagen efter????? Undskyld men sover både politiet og politikere i denne sag? DK SKAM JER !!!! Lad Thor komme hjem til hans ejer. Så kan I politikere jo bruge tiden fornuftigt i stedet - nemlig vurdere hundeloven en gang til !!
bella

#203 stop aflivning af thor

2013-01-30 12:58

det kan ikke passe, at det både i dyreverdenen og i menneskeverdenen, at de små hidsige, der altid er de uskyldige. hunde er hunde, hunde er dyr, hunde bider. hvis vi kunne blive enige om, at kæledyr er kæledyr og ikke mennesker, ville det være godt for både hunde og hundejere. jeg har haft altid haft store hunde, og ingen af dem har nogensinde angrebet eller været agressive overfor andre hunde. tværimod har små hunde mange gange været agressive overfor mine. har jeg nogensinde anmeldt det til politiet? nej aldrig. for hunde er hunde, og det er deres måde at agere på. jeg har også indtil nu været overbevist om, at politiet har bedre ting at bruge deres tid på!! vælger de også de nemme løsninger, som så mange journalister? i en udsendelse for nylig sagde en journalist "en kamphund, som en rottweiler". lidt baggrundstjek ville være godt. en rottweiler er ikke en kamphund. en rottweiler er en familiehund, som ofte har de forkerte i den anden ende af snoren.
Pedersen

#204 Re: hvad nu hvis.........

2013-01-30 13:04

#71: mig - hvad nu hvis.........

Og hvad nu hvis det var en 200 punds gut bevæbnet med et baseball bat der angreb både Thor og ejrer......Disse fiktive spekulationer er irrelevante i en diskution, - vi kunne ligeså godt sætte os til at diskutere vitaminernes forhold til den retvinklede trekant. Hold dig dog til emnet


Gæst

#205

2013-01-30 13:06

Er overskiftene sanne og den som eide den lille hunden ikke trakk sin egen hund tilbake, ja da er det ikke chæferhunden sin feil
Laila Gustafsson

#206 stoppa avlivningen NUUUUUUI!!!!!!!

2013-01-30 13:16

Stoppa avlivningen de är inte rätt ge henne chansen att visa att hunden inte är aggressiv utan kan ha munkorg. Hennes hund var kopplad å de var inte den lilla så anser inte att de är hennes fel.
katalysater

#207 Re:

2013-01-30 13:20


Gæst

#208 Skamligt Danmark

2013-01-30 13:39

SKÄMS DANMARK!!!
Kanske dax att ni börjar se över era lagar lite.
Kan idag säga att jag är glad för att våra politiker i Sverige är lite mänskliga iallfall.
Ge Thor en chans att få leva!!!!
Ni har inte tänkt så långt att även hundar påverkas när flocken splitras??
Känns som det är dax att börja bojkotta att åka till Danmark.
Hundedamen

#209 Demonstrationen

2013-01-30 13:49

Er der nogen, som ved hvordan den planlagte demonstration foran politigården i Hillerød kl. 12 er gået? Jeg synes ikke jeg kan finde noget i medierne om det.. Håber til det sidste, at den sag bliver udsat og revurderet!

Gæst

#210 LinaRodheland

2013-01-30 14:03

Tycker helt klart att han ska få leva. Förstår inte hur människan kan va så förbannat känslokall. Vad har gett människan rätten att bestämma vilka djur som ska få leva oh inte..

Søren

#211 Skandale

2013-01-30 14:13

Hunden bider jo bare fra sig i selvforsvar. Den lille hund gjorde udfald mod Thor, som blot forsvarede sig. Den lille hund har vel heller ikke været i snor, og dermed ikke under ejerens kontrol som loven foreskriver, for så kan den vel ikke hoppe frem fra under en container? Synes der er for mange ubesvarede spørgsmål i denne sag.

Gæst

#212

2013-01-30 14:41

Skärpning ge thor en chans

Gæst

#213

2013-01-30 14:44

Reaktionen från Thor var och är helt normalt för hundar.Jag har tränat hundar sen jag var mycket ung..Har sett dt mesta.Dessa personer som vill att Thor ska avlivas kan inte hundar själva.Därför bör de gå en utbildning i 'Förstå din hund'även om de inte har någon.

Gæst

#214

2013-01-30 14:44

Bedrövligt att en hund ska avlivas bara för att den reagerar som den ska.
gitte

#215 dk skam dig!

2013-01-30 14:51

utroligt hvilket daarligt land Danmark er blevet.
saa slaar man bare en hund ihjael,imens mordere og paedofile faar en fint ophold paa et "hotel"
Maaske er det tid til nytaenkning,forpligt hunde ejere at traene deres hunde istedet!!! DK skam dig!
Anette

#216 Re: thor skal leve!!!!

2013-01-30 14:51

#1: flov over DK - thor skal leve!!!!

Otroligt hur man handlar snabba beslut när det gäller djur. Är det så man tänker när det gäller djur så ska våra lagar om människa gälla på lika villkor. Hoppas att detta beslut ändras.


Gæst

#217 Afliver vi også mennesker der træder ved siden af???

2013-01-30 14:52

Jeg er kvalm ved tanken om den måde vi behandler hunde på i dette land...vend den om og overvej om vi også skal til at aflive mennesker der træder LIDT ved siden af fordi det er til samfundets bedste?????

Gæst

#218

2013-01-30 14:52

Trots att det uppenbart inte handlar om ett angrepp i syfte att skada, att det inte finns några invändningar mot Jette som ansvarsfull hundägare, eller mot att Thor är en stabil och snäll hund som skött sig exemplariskt i hela sitt sjuåriga liv - trots allt detta ska Thor dö.VARFÖR!!!!!??????
Ge en förklaring till detta VANVETTIGA BESLUT:::!!!! / Kikki

Gæst

#219

2013-01-30 14:55

Han ska dö orättvist och onödigt för att han reagerade som en hund kan göra gentemot en annan hund. Han och hans älskade matte får ingen chans att visa att de med tex hundkurser, munkorg, koppeltvång, mentaltester mm kan fortsätta att fungera bra tillsammans, så som de alltid har gjort.DETTA ÄR FÖÖÖR JÄVLIGT..!!!! :-(
Håber han overlever :)

#220 Thor er stjålet af falsk Politimand :)

2013-01-30 14:58

Håber de er rejst ud af Dk med denne hund så han kan overleve disse pansersvin!!!

http://ekstrabladet.dk/112/article1910919.ece#comments
Thor

#221

2013-01-30 15:00

Modparten i denne sag overreagerer og fortår ikke, at hunde har en anden adfærd og et andet sprog end mennesker.

Gæst

#222 aflivning af thor

2013-01-30 15:54

det er en sindsyg lov og skal ændres NU. Jeg havde en stor hund som blev bidt af en lille terrier og min hund bid igen selvfølgelig hvad ellers!
Bitten

#223 Sagen om Thor

2013-01-30 15:55

Håber ikke at Thor bliver aflivet. Har selv en schæfer, det er ikke fair, at man bare afliver en hund.

Gæst

#224 Emelie goes

2013-01-30 15:58

Ber er att inte avliva Thor vet hur hundar kan reagera Thor blev Juh chockad det hadde ej hänt om han hadde sett hunden men nu blev han Juh rädd när den bara dök upp. Helt omänskligt att avliva Thor :(
Hunde træneren falster

#225 Re: Re:

2013-01-30 16:28

#5: Pernille Pedersen - Re:

Er der kommet nyt

har alle os der har skrevet under reddet Thor

dommen var i dag kl 14

mvh fra en hunde elsker og hunde træner