Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Opfordring til Corydon - pressemeddelelse / Kommentarer

Gæst

2014-01-30 13:41

Vores mening talte ikke. De folkevalgte skider på den Danske befolkning. FØJ! Efter min mening "magtmisbrug"

Gæst

2014-01-30 13:44

Godt gået Christian. Jeg har boet 40 år i Schweiz, hvor de som bekendt har det de kalder et folkeligt demokrati. Med 170.000 stemmer ville du have fremtvunget en folkeafstemning, som du formodentlig ville have vundet. Schweizerne er nemlig ikke dem der sælger deres arvesølv. Tværtimod. Altså ful fart fremad. Min hjemvendte stemme har du.
Mvh.
Bjorn Jorgensen
Havnevej 93, 1
4500 Nykøbing Sj

Gæst

2014-01-30 13:44

vi skal bare blive ved med at protestere hovedpaten af den Danske befolkning er imod

Gæst

2014-01-30 13:45

Jeg har været en tilhænger af Bjarne Corydon og hans politik samt måde at optræde og tale på, men salget af Dong aktier til Goldman Sachs fatter jeg simpelt hen ikke. Håber inderligt at det salg ikke bliver
Med venlig hilsen
Jytte Jarl

Gæst

2014-01-30 13:46

Hvorfor køber andre lande deres energi selskaber (Tyskland) tilbage og Danmark sælger ud så man ikke har styr på elpriser mere.
Er denne sag den samme som den fulde Socialdemokrat der solgte dansk undergrund til spotspris.
Ja manden er fra samme parti og ikke fuld men et skør magtindivid.

Gæst

2014-01-30 13:49

Tak for din initiativ, Niels Christian,
Mvh
Poul Theodorsen
Annette Sørensen

2014-01-30 13:49

Tusind tak for din indsats!!!

Gæst

2014-01-30 13:50

Tak for initiativet. Godt, at så mange skrev under. Det har vist, at mange har en mening om det, der sker og er utilfredse med regeringens og Venstres beslutning om at køre sagen igennem nu i stedet for at se på alternative muligheder.

Med venlig hilsen
Bjarne Nederby Jessen
Frederiksværk

Gæst

2014-01-30 13:51

GODT GÅET Niels Christian. Tak for din indsats.
God formulering, så vi alle kan forstå det.
MVH Gurli

Gæst

2014-01-30 13:54

Fandeme godt gået, tak skal du have! Mvh Jannie Kisum

Gæst

2014-01-30 13:55

Jeg forstår ikke, at vi har så mange korrupte politikere i Danmark. Det er jo en bananstat, hvor politikerne er fuldstændig lige glade med borgerne og Danmark. - Hvis der er 10-15%, der er værdige til at sidde på posten, så er det højt sat.

Gæst

2014-01-30 13:56

Rolig. Jeg er på ferie i næste uge :-). Men har dog givet min mening til kende i EB. Håber det er godt nok.Held og lykke med projektet, som jeg naturligvis støtter med min skrift og underskrift i den anledning.

Gæst

2014-01-30 13:57

Når man står sammen kan man

Gæst

2014-01-30 14:01

Hej Niels.

Tak for dit initiativ.
Bare en stor skam, at Corydon er så arrogant og stædig, at han er totalt ligeglad. Han må da have fået et mega ben. Gid han må kvæles i det.
Og forresten resten også resten af de som har stemt for. Æv.
Hav trods alt en fortsat god vinterdag.
De bedste hilsener Lissa

Gæst

2014-01-30 14:01

Hej. Tusind tak for din store indsats. Jeg stemte imod af flere grunde. For det første at de havde et gas eventyr som de har mistet milliarder på. For det andet er jeg meget utilfreds med de lønninger som toppen af Dong skal have. Så var der også den vindmølle park man havde planlagt ud for Tyskland. Man giver tilskud også fremover til vindmølle produktion.
Sidst men ikke mindst er jeg og flere i min omgangs kreds stadig utilfreds med at man på samme måde nedlagde Holstebro sygehus, hvor man allerede havde lavet en bindende aftale, så det store arbejde vi gjorde med over 30.000 underskrifter, flere demonstrationer, var jo i den grad at gøre grin med befolkningen i folkehøringen. Samtidig undskyldte Løkke Rasmussen med, "jeg troede ikke modstanden var så stor, derfor undskylder jeg, men der vil ikke blive lavet om på noget". osv osv
DANMARK er ved at blive frataget deres demokratiske rettigheder,med bevidste handlinger, så som at man offentligt ytrede at man var nød til at nedlægge amterne, for at få sygehusplanen igennem. osv osv.
Jeg kan desværre ikke komme til København da jeg bor i vestjylland, og folkepensionist. Bl. a. derfor har jeg oplevet "fortiden" hvor vi alle følte et vist sammenhold med hinanden. Nu har vi så store afstande i kommunen, at vi er totalt sat ud af spil. Især efter at al forbindelse til kommunerne skal foregå via edb.
Derfor er jeg meget imod. Hvis ikke vi får et parti der vil være et rent parti, der vil samarbejde med befolkningen i større statslige/kommunale og regions ideer fra politikkerne, ja så bliver det meget meget værre endnu.
Jeg og andre mange andre startede med at prøve at råbe befolkningen op, men desværre var medierne kun interesseret i den lokale medie flade. Derfor blev der ingen samling på landsplan.

Igen tak for din store indsats, jeg vil ALTID være til rådighed hvis jeg kan gøre noget.

Med stor hilsen
Evajust@nielsen.mail.dk

Gæst

2014-01-30 14:03

Gad vide om man ikke kunne stille et mistillidsvotum til regeringen mht. omtalte sag, for det er da så asocialt som noget kan være, jeg grimmes. Mvh. Laurids Kristensn (Tarm)

Gæst

2014-01-30 14:05

Det er godt gået Niels! Du skal have mange tak for dit initiativ. Jeg er glad for at kunne give min underskrift til "Nej tak til statens salg af DONG tilGoldman Sachs" Tak

Gæst

2014-01-30 14:06

Tusind tak din store indsats i denne sag! Det kan ikke påskønner nok. Efter de forskellige dokumentariske TV udsendelser på det sidste er så ubegribeligt at alarmklokkerne ikke ringer hos flere i regering og folketing!

Gæst

2014-01-30 14:07

Det er et super initiativ og resultat som viser at folk kan stå sammen, om end resultatet i dag er til at græde over! Så stor Tak til dig Niels Christian Cederberg :0) Jeg er helt sikker med en anden gang! Alt godt til dig
Mvh. Sisse J. Andersen

Gæst

2014-01-30 14:10

Ja det med at lytte til borgerne, er der ingen politikere, der er gode til. Afstemningen i dag var jo aftalt på forhånd, så pyt med borgernes mening. Tak for initiativet til underskrift indsamlingen.

Gæst

2014-01-30 14:12

Tusind tak fordi du tog initiativet. SEJT. Jeg håber at hele denne sag får os til at vågne op og se at det er helt kørt af sporet når en politikker kan slippe afsted med at tale udenom og ikke fortælle os hele sandheden. De er der jo kun for vores skyld, det håber jeg de vil huske på i fremtiden.

Gæst

2014-01-30 14:13

En stor applaus for initiativet!!

Gæst

2014-01-30 14:13

Fantastisk stykke arbejde du har gjort

Gæst

2014-01-30 14:14

Godt gået, tak for du gad.
Jeannie Vogt

Gæst

2014-01-30 14:15

Jeg vil benytte lejligheden til at sige mange tak til dig Niels Christian for initiativet til underskrift indsamlingen.
Det glæder mig, at der har været og er så stor opbakning.
Jeg håber det vil kunne rokke bare en lille smule ved den meget stædige ( dum stædig ) finansminister, Bjarne Corydon.
I hvert fald så mange tak Niels Christian:-)