Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Opfordring til Corydon - pressemeddelelse / Kommentarer

Gæst

2014-01-30 11:30

Super godt gået. Det er måske naivt af mig at håbe på, at aftalen bliver ændret, men så får de da en ide om, hvilken utilfredshed der er i befolkningen. MVH Bente Svensson

Gæst

2014-01-30 11:31

Kære Niels Christian. Det er virkelig et fedt initiativ, du tog, som du så også har erfaret :) Men desværre er Bjarne Corydon så arrogant og så kolod og kynisk. Han gør lige præcis det, som han, Helle Og Margrethe har aftalt, eller det er vel nærmere et diktat fra Margrethes side, det er jo i virkeligheden hende, der er den fungerende leder af det her land i øjeblikket. Jeg kunne i den grad håbe, at han for en gangs skyld vil lytte til, hvad befolkningen fortæller ham! God vind, jeg håber du får dit møde.
Venlig hilsen
Kurt Jakobsen
i Kolding

Gæst

2014-01-30 11:32

Man kunne håbe på,at Bjarne Corydon bliver den næste der må forlade sin post...

Gæst

2014-01-30 11:36

Hej Niels Christian

Tak for et godt initiativ
Skagen
Gæst

#705 Bevar DONG på danske hænder.

2014-01-30 11:37

Nu forærede vi næsten alt vores nordsøolie til Norge, giver Grønlands undergrund til grønland, bruger milliarder på at deltager i krige der har til formål at skaffe USA billig olie, skal vi nu også give vores indtjening af vedvarende energi til USA??

Dette uden at det vil indbrinnge Danmark en krone på langt sigt, vi har snart ikke flere indtjeningsmuligheder tilbage, så længe vi sælger ud af vores arveguld, kun med det formål at skaffe hurtige penge..DONG kan spare, og komme ovenpå igen, det er ikke nødvendigt at sælge for penge nu og her, og så miste den kapital der ligger og venter..

Synes det hele svarer til at være på fallittens rand og sælger ud til alt og alle for at få ting til at løbe rundt på kort sigt. Bevar DONG på Danske hænder så vi alle kan få del i udbyttet af de rigtigt mange penge vi har lagt i selskabet, intet selskab kan vel undsige sig at mangle kapital, men at sælge aktiverne er start på falit og spilte investeringer af vores danskeres penge.

Gæst

2014-01-30 11:38

Lukkethed og finansministeriel egenrådighed har præget denne sag, der på alle måder kræver optimal bevågenhed fra såvel borgere som presse. Det må aldrig blive investeringsselskaber, der skal have nogen form for medbestemmelse på den danske infrastruktur. Så tusind tak for dit initiativ, Niels Christian Cederberg, og god DONG-vind fremover. Mvh
Anders Teglskov

Gæst

2014-01-30 11:39

Hej Niels Christian
Det er et formidabelt initiativ du har taget, tak for det. Nu håber vi alle der kommer et resultat ud af underskrifterne, om ikke andet, så en forklaring som vi kan forstå.
Jørgen Andersen, Nørresundby

Gæst

2014-01-30 11:44

Så godt gået, Niels Christian! Bakker helt op om den måde du afrunder på!
Venlig hilsen Mette

Gæst

2014-01-30 11:44

Enig lad os håbe det kan omstødes i sidste øjeblik. E.L. København

Gæst

2014-01-30 11:45

Hej Niels Christian
Tak for initiativet og du ønskes held og lykke fremover.
Et tankespin: 3 mill. danskere betaler kr. 2.700,- hver, så har vi 8,1 mia kr.

Gæst

2014-01-30 11:47

godt gået!!!! Niels Christian
Mvh Hanni Stibinsky

Gæst

2014-01-30 11:54

tja demokrati er en by i rusland ellers havde regeringen lyttet til enhedslisten og vælgerne.
Mhv
Jane Bast

Gæst

2014-01-30 11:55

Kære Niels Jeg synes du har præsteret et imponerende stykke arbejde, jeg skylder dig min respekt!

Gæst

2014-01-30 11:57

Godt gået

Gæst

2014-01-30 12:00

hvordan kan bjarne corydon overse at der opbakning i den danske befolkning op ikke at sælge et dansk projekt til et amerikansk svindler firma og åbenlyst være fuldstændig være ligeglad han burde jo gå af og så kan han jo tage hende kosten med sig som bliver hængende i neglende til det sidste føj siger jeg bare og det lugter af penge under bordet

Gæst

Flot!

Gæst

Godt gået, håber det lykkes for de underskrevne at få stoppet det salg

Gæst

2014-01-30 12:05

Godt gået, Niels Christian

Gæst

2014-01-30 12:07

Kanon godt gået og rigtigt godt kæmpet. Det er sgu dejligt, at der stadig er nogle der tør tage bladet fra munden. Se bare hvad det indtil videre er ført til og det er ikke slut endnu. Jeg tror og håber at DONG forbliver på danske hænder. Du Niels Christian har min dybeste respekt.

Gæst

2014-01-30 12:08

SKIDE GODT GÅET,. HERMED ET STORT TAK TIL DIG

Gæst

2014-01-30 12:08

Virkelig befriende med en protest mod en regering, der træffer store beslutninger uden klart at melde ud, på hvilket grundlag, den gør det. Som borger føler man sig undervurderet som tænkende og ansvarligt væsen. Desuden skaber det stor utryghed.

TAK for initiativet til underskriftindsamlingen!

Med venlig hilsen fra Vibeke Wegener.

Gæst

2014-01-30 12:09

bare bravo! Corydon svæver d.d. på en lyserød sky, med en attitude af "ha, ha jeg vandt!" Men gjorde han nu det? Jeg tror ikke at 65% af vælgerskaren har glemt han solgte DK til en Invest koncernbank hvis erklærede mål er finansielt verdensherredømme. Han satte dermed ræven til at vogte høns. er jeg paranoid? nej bare realist, i hvert fald iflg. dokumentaren Goldmann Sachs og Wal Street i dag, vist på DR2 i januar. Tak Niels Christian fordi du gjorde det store arbejde. v.h. Hjørdis

Gæst

2014-01-30 12:14

Hvilket job mon Corydon får når han til næste valg ryger ud af folketinget?

Gæst

2014-01-30 12:16

Kære Cederberg. Du skal udelukkende have stor ros for dit initiativ. Det kan ikke være rigtigt, at det danske folk holdes i uvidenhed om et så vigtigt emne, og den der bank i Amerika har et blakket ry (Richard Gere i Love Story), og når man ser på historien: Per Hækkerup, TDC og alle de andre fallitting, så fatter jeg simpelthen ikke, at hr. Corydon kan falde i samme - jeg vil kalde det en - fælde. "Jeg alene vide" holdningen skinner tydeligt igennem - er min opfattelse af sagen. Jeg kender naturligvis ikke hele forhistorien, men ved dog, at DONG satser på store anlægsarbejder mht vindmøller både her og der. Var det så lige nødvendigt? Er der tale om nogle unge og smart-i-en-fart personer, der skal promovere sig selv i DONG, eller hvad? Det hele lugter lidt grimt - for sure (Schur). Det var bare det - så tak for din enorme indsats.
mvh
Vagn Petersen.

Gæst

2014-01-30 12:17

kan desværre ikke være med til demonstrationen, men lad os håbe at politikerne besinder sig og udviser rettidig omhu, det har vi brug for b.l.