Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Gæst

/ #790

2014-01-30 14:01

Hej. Tusind tak for din store indsats. Jeg stemte imod af flere grunde. For det første at de havde et gas eventyr som de har mistet milliarder på. For det andet er jeg meget utilfreds med de lønninger som toppen af Dong skal have. Så var der også den vindmølle park man havde planlagt ud for Tyskland. Man giver tilskud også fremover til vindmølle produktion.
Sidst men ikke mindst er jeg og flere i min omgangs kreds stadig utilfreds med at man på samme måde nedlagde Holstebro sygehus, hvor man allerede havde lavet en bindende aftale, så det store arbejde vi gjorde med over 30.000 underskrifter, flere demonstrationer, var jo i den grad at gøre grin med befolkningen i folkehøringen. Samtidig undskyldte Løkke Rasmussen med, "jeg troede ikke modstanden var så stor, derfor undskylder jeg, men der vil ikke blive lavet om på noget". osv osv
DANMARK er ved at blive frataget deres demokratiske rettigheder,med bevidste handlinger, så som at man offentligt ytrede at man var nød til at nedlægge amterne, for at få sygehusplanen igennem. osv osv.
Jeg kan desværre ikke komme til København da jeg bor i vestjylland, og folkepensionist. Bl. a. derfor har jeg oplevet "fortiden" hvor vi alle følte et vist sammenhold med hinanden. Nu har vi så store afstande i kommunen, at vi er totalt sat ud af spil. Især efter at al forbindelse til kommunerne skal foregå via edb.
Derfor er jeg meget imod. Hvis ikke vi får et parti der vil være et rent parti, der vil samarbejde med befolkningen i større statslige/kommunale og regions ideer fra politikkerne, ja så bliver det meget meget værre endnu.
Jeg og andre mange andre startede med at prøve at råbe befolkningen op, men desværre var medierne kun interesseret i den lokale medie flade. Derfor blev der ingen samling på landsplan.

Igen tak for din store indsats, jeg vil ALTID være til rådighed hvis jeg kan gøre noget.

Med stor hilsen
Evajust@nielsen.mail.dk