Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Gæst

#926 Kom og vær med

2016-04-05 22:40

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu med der er pladst til mange flere.

Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel søtte af til det :) Husk at invitere naboen :)

Gæst

2016-04-07 11:45

Og gamle Danmark skal bestå,så længe Bøgen spejler,sin top i Bølgen blå,,NB! Bølgen IKKe partiet blå.

Gæst

#928 Arbejder du i jysk så er dit job i fare

2016-04-09 23:24

Partiet SIAD er stærkt utilfreds med, at regeringen giver 40.000 kr. i tilskud til hver flygtning man ansætter, og dermed holder en dansker ude af arbejde i 2 år, når man tænker på at samme partier forringede dagpengeydelsen, så over 40.000 måtte gå på kontanthjælp, men først efter at have solgt alt hvad de ejede.

Partiet SIAD opfatter dette som et angreb på danskerne og på danskernes ret til at have fortrinsret til dette land.

Dyne-Larsen er ikke den eneste der fyrer og fravælger danske medarbejdere og ansætter flygtninge med løntilskud, det er der mange andre arbejdsgivere der gør, men vi har valgt dyne-Larsen til at være et eksempel til skræk og advarsel for de andre arbejdsgivere om, hvad der kan ske, hvis man boykotter danskerne.

Måden vi vil gribe det an på er indenfor lovens rammer men helt ud til kanten af rammen, for det skal kunne mærkes.
AKTION mod Jysk kommer til at bestå af mange ting, faktisk alt hvad der kan genere dem. Vi får trykt klistermærker og plakater der kan sættes op, og vi får produceret bannere, så vi kan lave blokader, demonstrationer og events udenfor Jysk. Der bliver oprettet telefonkæder, så vi kan ringe til Jysk og spørge dem om de er enige med deres ejer om at fyre danskere og antage flygtninge med guld i røven.

SIAD overtager nu faktisk fagforeningernes rolle i den sag. De har spillet totalt fallit, når de tillader såkaldte flygtninge uden tilhørsforhold til Danmark at få fortrinsret i forhold til danskere, der troligt har betalt deres fagforeningskontingent og troede de havde en hel fagforening i ryggen.

DONER til bannere, plakater og klistermærker i “Boykot Jysk” kampagnen på dette kontonummer, mærket “Jysk”:
Reg nr: 9346 Kontonr: 4580116774

Gæst

2016-04-11 11:10

fordi at jeg bor i rødbyhavn og dagligt ser hvor let folk har adgang til landet!!.jeg føler mig ikke længere tryg i mit eget land!!.

Gæst

2016-04-11 11:55

I sidste øjeblik der bliver gjort nået som i min verden er helt naturligt, vi lukker jo også vores hoveddør til vores private hjem, så dem der har ville åbne den grænse må virkelig have været naive, jeg tænker også på alle de penge og resurser det har kostet vores ordensmagt, for pokker hvor skulle de ansvarlige bare have lov til at betale hver en krone tilbage til statskassen som det har kostet vores danske samfund, jeg er sikker på at vi kunne have været sluppet for meget elendighed som tyveri hærværk, samt tigger fra Østeuropa som ligger i vores gader, og sviner vores skove og fristeder til, og når det er sagt så skal der laves en underskriftindsamling om at få danmark muslimfrit, så vi kan få fred og ro i vores samfund for alle de indvandre som gør livet surt for den danske befolkning.

Gæst

2016-04-11 13:15

Fordi jeg syntes at det er det eneste rigtige at gøre ,
så vi igen kan blive herre i vores eget land.
,

Gæst

2016-04-11 14:50

vu skal have lukket alle de grønser vu har og der er fler lande der skal følge med nu ikke om nogen tid men nu helst igår

Gæst

#933 Re:

2016-04-11 21:31

#930: -  

Den er jo lige her ;)

Partiet SIAD er stærkt utilfreds med, at regeringen giver 40.000 kr. i tilskud til hver flygtning man ansætter, og dermed holder en dansker ude af arbejde i 2 år, når man tænker på at samme partier forringede dagpengeydelsen, så over 40.000 måtte gå på kontanthjælp, men først efter at have solgt alt hvad de ejede.

Partiet SIAD opfatter dette som et angreb på danskerne og på danskernes ret til at have fortrinsret til dette land.

Dyne-Larsen er ikke den eneste der fyrer og fravælger danske medarbejdere og ansætter flygtninge med løntilskud, det er der mange andre arbejdsgivere der gør, men vi har valgt dyne-Larsen til at være et eksempel til skræk og advarsel for de andre arbejdsgivere om, hvad der kan ske, hvis man boykotter danskerne.

Måden vi vil gribe det an på er indenfor lovens rammer men helt ud til kanten af rammen, for det skal kunne mærkes.
AKTION mod Jysk kommer til at bestå af mange ting, faktisk alt hvad der kan genere dem. Vi får trykt klistermærker og plakater der kan sættes op, og vi får produceret bannere, så vi kan lave blokader, demonstrationer og events udenfor Jysk. Der bliver oprettet telefonkæder, så vi kan ringe til Jysk og spørge dem om de er enige med deres ejer om at fyre danskere og antage flygtninge med guld i røven.

SIAD overtager nu faktisk fagforeningernes rolle i den sag. De har spillet totalt fallit, når de tillader såkaldte flygtninge uden tilhørsforhold til Danmark at få fortrinsret i forhold til danskere, der troligt har betalt deres fagforeningskontingent og troede de havde en hel fagforening i ryggen.

DONER til bannere, plakater og klistermærker i “Boykot Jysk” kampagnen på dette kontonummer, mærket “Jysk”:
Reg nr: 9346 Kontonr: 4580116774

Gæst

#934 Re:

2016-04-11 21:35

#930: -  

Hov det var dne her du skulle have haft men skidt pyt den anden skader heller ikke :)

SIAD vil sende 300.000 muslimer hjem

Det sagde Anders Gravers til Luk Grænsen – Asylstop NU! demonstration d. 19. marts, – se video i artiklen – altså før Nye Borgerlige kom ud med at de ville sende 100.000 hjem.

Stem på SIAD, hjælp os med vælgererklæringer, se herhttps://siaddk.wordpress.com/2015/04/30/digitale-vaelgererklaeringer/ . Hvis vi får stemmer nok, vil vi gennemføre hjemsendelsen af alle uintegrerbare muslimer.

Gæst

2016-04-12 06:35

Min underskrift har en helt naturlig årsag - jeg vil ikke på sigt, have ødelagt Danmark ved at landet stille og roligt overtages af den muslimske verden.

Gæst

2016-04-12 14:39

Vi er simpelthen nødt til at Lukke grænsen HELT for flygtninge/ migranter, så vi får mulighed for at forsøge at integrere dem, der allerede er kommet. Alle der kommer syd fra, vend dem om og retur igen. Så kan Merkel måske forstå, at hendes plan mest går ud over hende selv. NÅR DER ER STYR PÅ SITUATIONEN, så kan vi begynde at yde hjælp i nærområderne!

Gæst

#937 Re:

2016-04-12 22:40

#936: -  

Det har alle tidliger forsøg været umuligt at intregere dem, end ikke de tyrkere der kom herop i 70'ne

Mange af dem er stadig på overførselsindkomst, og kan ikke snakke et forståeligt eller slet ikke Dansk 

Så luk grænsen og støt dem der vil sende dem hjem hurtigst muligt feks SIAD

Gæst

2016-04-13 00:19

Jeg er meget urolig over den triste udvikling..( indvandring) som dejlige Danmark er udsat for.

Gæst

#939 Sådan behandler de såkaldte flygtninge Danmark

2016-04-13 12:20

Et fuldstændigt hærget feriecenter ved Varde i Brøns. Det er ifølge udlejer Alice Lauridsen resultatet af, at hun siden november har lejet sin feriebolig ud til omkring 100 asylansøgere igennem Udlændingestyrelsen.

»Madrasserne er der blevet hoppet på og tisset i. Der er lavet bål på mine guldtæpper, så der er store brændemærker, og der er tis i hjørnerne. Mit store spisebord er brækket i stykker som pindebrænde. Alt er revet fuldstændigt fra hinanden, og kun lamperne har overlevet,« fortæller hun til BT.

Da Alice Lauridsen besluttede at leje sit feriecenter ud, virkede det som en win-win-situation, men endte som et mareridt.

»Jeg følte både, jeg gjorde en god gerning, og at jeg samtidig kunne tjene nogle penge, og jeg følte mig tryg ved det, da jeg kun lejede ud til børnefamilier. Men allerede efter fem dage, var alle møbler ødelagt. Venner har fortalt mig, at der i weekenderne kom asylansøgere fra centre i nærheden og holdt kæmpe fester. Stuen blev brugt til cykelbane og rulleskøjteløb.« 

Vinduerne blev knust så tit, at der blev sat plexiglas i, så de ikke gik i stykker igen.

»Jeg har grædt mange tårer«

Udlejeren har lejet huset ud i omkring fem måneder, og hun har selv regnet sig frem til, at skaderne vil koste hende 1,3 millioner at udbedre, mens Udlændingestyrelsen vurderer, at det drejer sig om en halv million.

Lige nu kæmper hun for at få dækket alle skader. Men det er ikke det allerværste ved hele forløbet, fortæller hun.

»Jeg har grædt mange tårer over det. Det har gjort ondt, at jeg er blevet tvunget til at se på, at mit hus blev ødelagt uden at kunne gøre noget ved det. For jeg måtte ikke forhindre dem i at ødelægge huset for Udlændingestyrelsen, Jeg skulle bare være glad for, at jeg fik nye møbler, når de rejste, sagde de.«

Det er ifølge Alice Lauridsen kommet så vidt, at hun har måttet rykke Udlændingestyrelsen for husleje og har truet med at lukke for strømmen, hvis de ikke betalte. Men huslejen kom mange dage for sent ind på hendes konto.

»Jeg sad en dag og græd nede på asylcentret og fortalte, at det gjorde ondt, at de ødelagde mit hus, men den ansatte dernede var bare ligeglad, da jeg fortalte, at jeg ikke kunne finde mine seks lædersofaer, som det viste sig, de havde ødelagt og flyttet ind på deres værelser,« siger hun.

BT har kontaktet Udlændingestyrelsen for at få deres version af sagen, og de arbejder på at vende tilbage, oplyser styrelsen.

»Penge kunne være brugt på syge og ældre«

Alice Lauridsen fortæller, at hun har meget svært ved at komme igennem til Udlændingestyrelsen, og at de ofte ikke svarer, når hun henvender sig.

Imens sidder hun tilbage og føler, at forløbet har kostet skatteborgere værdifulde penge.

»Alle de skattekroner der bliver brugt på det her, som kunne være brugt på gamle og syge mennesker i stedet. Asylansøgere er gæster i vores land og burde værdsætte det, de kommer til og passe på vores ting. Det ville jeg også gøre, hvis jeg kom til deres land.«

Gæst

2016-04-14 13:27

Fordi jeg mener de Danske grænser skulle være lukket samtidig med Svenskerne .

Gæst

2016-04-15 07:26

De er gæster i vores land.....og skal rette sig efter vores HUSORDEN.

Gæst

2016-04-15 13:21

Fordi der kommer for mange ind i landet som ikke har reelle hensigter

Gæst

2016-04-15 16:25

Fordi jeg faktisk hver dag ser hvad det er for nogle asylansøgere der kommer her netop ved en EU ydergrænse , hvor der nok er meget skarp kontrol, men dette har ingen opbakning fra de store Eulande der hellere lefler for muslimske imigranter

Gæst

2016-04-16 15:20

Fordi Danmark nu har fået nok. Ikke flere asylansøgere/migranter.
67 år

2016-04-16 15:29

Der kommer ikke til at ske en skid. Selv I.Støjberg, har givet op, Islams onde væsen, har for altid fået rodfæste i verden. Hvert eneste tiltag vi forsøger, bliver underkendt af selvbestaltede experter, og bedrevidende landsforræddere. Tak Vorherre, fordi jeg måtte vokse op i Danmark, før ondskaben kom til Europa og Danmark.

Gæst

2016-04-16 15:59

MØD OP! LUK GRÆNSEN MØD OP!

ASYLSTOP NU!

Søndag d. 1. maj kl. 13-16

Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved

p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den

udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved

hvem de er og hvad de vil her.

Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at

sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?

Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene

kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem

videre tilbage.

Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør

ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.

Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og

alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er

på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage

igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive

afholdt taler og der vil være levende musik i teltet. Så kom og vær med!

Arrangør: Initiativet ”Luk Grænsen – Asylstop Nu!” - Find os på eventsiden Luk Grænsen – Asylstop NU! på Facebook.

Gæst

2016-04-16 16:12

Kort og godt jeg er så træt så træt af at høre om de abekatte og alt det ufred de slæber med sig

Gæst

#948 Re:

2016-04-16 17:59

#947: -  

tommel op  

basse3105

#949 Re:

2016-04-16 20:50

#78: -  det er desværre allerede ved, at være for sent.

Gæst

2016-04-17 02:45

Jeg er dødsens ræd for Danmarks og mine børn og børnebørns fremtid.
Vores land går til grunde, hvis vi ikke stopper invasionen , der er i fuld gang.