Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Gæst

2016-03-21 16:45

Ja jeg er enig, det er vores land og det skal de ikke komme og ødelægger og laver alt ting om og vi skal ikke lave vores kultur om for det er dem som komme til vores land og ikke os der kommer til deres land 

Gæst

2016-03-21 18:29

Uden en grænse, ingen nationalstat.

Gæst

2016-03-22 15:01

Jeg underskriver denne indsamling i håb om at de i hele Europa småtbegavede politikere i årevis har ladet hånt om de primitive mørkemænd der har fået alt for stort råderum til at myrde og terrorisere uden konsekvenser kan få modstand og blive straffet. MEN jeg må nok erkende at det er et stort ønske der næppe bliver indfriet så længe der soves i timerne af visionsløse politiske nikkedukker. De stakkels belgiere, der lige nu betaler den højeste pris.

Gæst

2016-03-22 15:19

Fordi jeg frygter at vort land ikke kan forsvare sig mod terror og lign.

Gæst

#880 Re:

2016-03-22 18:30

#879: -  

Jeg har det ligesom dig. Jeg føler ikke, at vi er strikse nok ved grænserne. Der burde tages fingeraftryk af alle, og så skal der køres tjek over interpols fingeraftryks register, så evt. efterlyste ikke kommer ind i vores land. SF blokerer for alle tiltag, også Enhedslisten, de sætter de sætter det enkelte menneskes rettigheder over landets sikkerhed.

Gæst

2016-03-22 19:50

Det er på tide, at regeringen vågner op og ser, hvad der sker ved at lukke alle de muslimske flygtninge ind i landet.. Vi ender alle med at blive tvunget til, at blive muslimer... Indtil de er mange nok bruger de tiden til, at hærge vores land og vores værdier med al deres terror, vold og voldtægter af europæiske unge kvinder...

Få lukket de grænser, før det er for sent...!!

Gæst

2016-03-22 21:19

Det er meget nødvendig, at vi begynder at tænke på os selv. Luk de grænser inden det er for sent !!

Gæst

2016-03-23 10:23

Dagens.Dk, skriver idag, at politiet opfordrer kvinder, til ikke at færdes alene om aftenen. Asylansøgere, fra Afganistan, har forsøgt, at gruppevoldtage flere kvinder i Herning. Politiet opfordrer kvinderne til at tage en taxa, når de er ude. Hva fanden??? Lås de asylansøgere inde i fængsel, og send dem hjem.

Gæst

2016-03-24 05:33

Det giver mening

Gæst

2016-03-24 06:56

EU har svækket europa, med et ønske om de forenede europæiske stater, hvor alt besluttes i Bruxelles. EU er ikke det samarbejde som blev lovet og er flere gange blevet erkendt korrupt uden det har ændret noget. Vi pålægges at acceptere ringere mad, betale velfærd til alle interesserede samt modtager bøder for folketingets beslutninger. Luk grænsen - luk EU.

Gæst

2016-03-24 17:25

Fordi jeg selv er blevet overfaldet af nogen indvandrere uden jeg havde gjort noget ! Desværre for de 4 svin er jeg en hård banan og de fik så den rævfuld de fortjente ! En anmeldelse til politiet blev bare ignoreret trods rigtig gode signalementer!

Gæst

2016-03-24 23:09

Politikkerner bliver ved med at finde på undskyldninger for terror først var det Bin Laden og nu IS Nej den eneste grund er Islam og den stealdertro den bygger på.

Jeg fatter ikke at de ikke snart har fået nok af den islamisering der er igang.

Luk alle moskerrer og forbyd islam. Ja selv vores folkekirke præster tror de kan komme i dialog med dem og at det hjælper de fatter ikke at når man giver fanden en lillefinger så tage han hele hånden, de tror end da de kan forklare sig med hvad der er ligheder og forskelle på kristendom og islam, men det går ikke op for dem før det er forsent.

Luk grænsen nu og send alle muslimer hjem hellere i gård end i dag

Gæst

2016-03-24 23:31

Angrebene i Paris og Bruxelles kan være toppen af isbjerget.

Ifølge sikkerhedskilder, der udtaler sig til nyhedsbureauet AP, har Islamisk Stat trænet omkring 600 terrorister til at ramme Europa. Ifølge kilderne er de allerede blevet smuglet ind i Europa under dække af flygtningestrømmen. Og terrorister med tilknytning til det netværk, der ramte Paris i november 2015 og Bruxelles i denne uge, befinder sig i en række EU-lande. Blandt dem også i Danmark.

En irakisk sikkerhedsofficer siger, at endnu en gruppe af IS-terrorister er ankommet til EU for nylig via Tyrkiet. Og cellen fra Paris og Bruxelles har spredt sit netværk i Tyskland, Storbritannien, Italien, Danmark og Sverige, ifølge den irakiske sikkerhedsofficer.

I løbet af onsdag sagde den tyrkiske præsident Recep Tayyip Erdogan, at Ibrahim el-Bakraoui, der er blevet identificeret som en af selvmordsbomberne i Bruxelles-angrebet, blev arresteret i Tyrkiet og udleveret til Belgien i juni 2015. Han blev dog ikke fængslet i Belgien, fordi myndighederne ikke havde beviser på, at han var involveret i ekstremistiske handlinger.

Salah Abdeslam, manden bag angrebene i Paris, der blev arresteret i sidste uge. I forbindelse med hans afhøring er det blevet offentliggjort, at han, ifølge eget udsagn ankom til Europa i en samlet gruppe af 90 IS-terrorister.

Islamisk Stat har taget ansvar for angrebet i Bruxelles. I sin officielle erklæring, siger Islamisk Stat, at angrebet blev udført af en »hemmelig celle«

I slutningen af januar 2016 skrev Europol i en rapport, at sikkerhedskilder har grund til at tro, at Islamisk Stat har udviklet en »ekstern kommando-gruppe til træning i særlige kommando-angreb.«

Det er en forholdsvis ny udvikling, selvom Islamisk Stat også menes at have sendt sine medlemmer til EU helt fra oprettelsen af kalifatet i juni 2014.

»Forskellen er, at i 2014 modtog nogle af disse terrorister få ugers træning,« siger en europæisk sikkerhedskilde til AP.

»Nu er strategien ændret. Særlige enheder er blevet oprettet. Træningsforløbet er længere, og målet synes ikke længere at være så mange ofre som muligt, men så mange terrorangreb, som muligt.«

Efter angrebet i Paris i november 2015, lykkedes det Salah Abdeslam, at flygte til sit barndomskvarter Molenbeek i Bruxelles. Men det lykkedes ham også, at aktivere og samarbejde med enendu et IS-relateret terrornetværk. Abdeslam blev arresteret i sidste uge, men trods det nåede myndighederne ikke at forhindre angrebet i Bruxelles.

»Ikke nok med at det lykkedes ham at forsvinde, han organiserede også to nye angreb,« siger Nathalie Goulet, der er vicechef for en særlig fransk kommission, der overvåger jihadister, til AP.

Efter tirsdagens angreb i Bruxelles lykkedes det den formodede bombemager Najim Lacchraoui at undslippe. Nu frygter myndighederne, at han vil spille samme rolle som Salah Abdeslam ved at aktivere nye netværk i Belgien, eller andre steder i Europa.

I Danmark er mindst 125 danskere, ifølge PET draget i krig i Syrien. Mange af dem er vendt hjem igen. Nogle af dem efter kortere ophold i Syrien. Andre er blevet dræbt. Uofficielle tal peger dog på et langt højere antal af danskere, der har krigserfaring fra terrororganisationen Islamisk Stat. En kilde med forbindelse til IS, siger til Berlingske, at tallet nærmere er omkring 500. Tallet 125, som PET har offentliggjort er de sager man kender til, og hvor hver enkelt person kan identificeres.

Kun én af de hjemvendte, tyrkeren E.C, er blevet retsforfulgt, mens syv personer har fået inddraget pas. Andre er, ifølge Berlingskes oplysninger blevet kaldt til en slags »advarselssamtaler« hos politiet.

Luk grænsen nu

Gæst

2016-03-25 07:54

Fordi jeg er bange får at andre nationer overtager Danmark, jeg er meget u tryk ved at gå ud en mørk aften man ved aldrig hvad man møder.

Gæst

2016-03-25 15:23

Ingen vil tage skraldet , som en total grænselukning. Jeg ville , men jeg er jo ikke i regering eller folketing. 

Gæst

#891 Re:

2016-03-25 15:48

#890: -  

Jeg tror hvis det kom ud til en folkeafstemning så blev den lukket.

Men vores uduelige politikkere tør jo ikke spørge befolkningen om det.

Ligeså med en Eu afstemning om vi overhovedet skal være medlem der?

Gæst

2016-03-25 16:11

Fordi ethvert sted bør have styr på, hvem de lukker ind!

Gæst

2016-03-26 08:48

Hvis Danmark skal bestå også i fremtiden, så skal alle de nedbrydende elementer formenes adgang til vores skønne og fredelige land. Det haster SÅ meget, hvis det ikke allerede er for sent.

Gæst

2016-03-27 09:35

For at råbe Danmarks og hele Europas politikere op. Vi er desperate over tilstrømningen af muslimer.

Gæst

2016-03-27 17:30

Fordi det skal være slut med den invasion af vores land

Gæst

2016-03-28 10:03

Vores land er ved at være et tagselvbord og flygtninge strømmen er ved at tage overhånd.

Gæst

2016-03-28 11:15

Vores land skal ikke være et tagselvbord
guldhammer

#898 Re:

2016-03-28 11:22

#886: -  

Politiet er pisse bange for dem 

Gæst

2016-03-28 13:24

Fordi jeg er enig i formålet !

Gæst