Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Rl

2016-04-18 15:39

Skulle aldrig ha været åbnet.. kun folk der har noget at skjule der kan ha noget mod kontrol... for det virkede fint med kontrol før 

Gæst

2016-04-18 17:24

Fordi jeg hader alle de sorte pis aber der kommer herop og ødelægger vores lille bitte land

Gæst

2016-04-18 17:43

Jeg vil gøre alt for at være med til at redde Danmark for den invasion, der foregår. Jeg anvendte 16 år som reserveofficer i Forsvaret og har arbejdet 40 år i dansk politi. Jeg troede, at jeg var med til at forsvare dette land. Nu bliver det hele bare givet væk uden nogen som helst forholdsregning. Deprimerende.

Gæst

2016-04-18 17:53

Fordi vi skal værne om hvem der kommer ind i landet. Så derfor.
KMN

2016-04-18 18:16

Vi skal i DK ikke være socialkontor for verdens migranter og kriminelle flygtninge, så længe, at landet's egne borgere, der er socialt udsatte, psykisk syge, ældre m.fl. har det dårligt, hvorfor DE må komme i første række. Vi skal desuden ud af EU, som egentlig skulle være en handelsunion, men er blevet en bureaukratisk politisk union, hvorfor det kun kan gå for langsomt med at komme ud af dette foretagende, så man ligeledes kan blive fri for at være genstand for Merkel's fejlslagne politik.

Gæst

2016-04-18 18:37

Fordi jeg mener det.

Gæst

2016-04-18 19:14

Jeg underskriver fordi den grænse skulle have Været lukket for længe siden

Gæst

2016-04-18 19:16

Det gjorde jeg af den enkle grund, at der er tilladt alt for mange på nuværende tidspunkt indrejse i Danmark.
Jeg mener det ville være på sin plads,at man hjalp sine egne trængende først.

Gæst

2016-04-18 20:37

for di jeg mener at vores grænser skal være lukket

Gæst

2016-04-18 21:14

Fornuftig

Gæst

2016-04-18 21:33

pga ovenstående.Luk de Danske Grænser Nu

Gæst

2016-04-18 22:00

der kommer for mange ikke flygtninge til danmark, vi skal hjælpe en der flygter fra krig, men ikke de 80% der kommer for at lade sig forsørge af det danske samfund.

Gæst

2016-04-18 22:35

Jo flere vi skriver under, jo bedre. På et tidspunkt må der da være nogen beslutningstagere der vågner op og hører på hvad folket mener.

Gæst

2016-04-18 22:36

FORDI DER ER FOR MANGE DER IKKE ER REELLE FLYGTNINGE MEN BARE NASSERE.

Gæst

2016-04-19 04:57

Nu må den Danske Regering,og Deres Embedsmænd.gøre
noget,for at stoppe dette VANVID.Gå igen til Europa Parlamentet
i må da osse give jer til kende.Som Vi andre gør via denne
Underskrift,s insamling

Gæst

2016-04-19 05:53

Det er på høje tid de bliver lukket vi har alt for meget kriminalitet i Danmark og alle de varevogne der køre ud af landet med tyvekoster fra Danmark

Gæst

2016-04-19 08:51

Desværre har vi set, at ikke vestlige migranter er meget svære at integrerer, store kultur forskelle,og ikke særlig interesset i at tilpasse sig det danske samfund. masser af 2g`er, ter sig forfærdeligt både med kriminalitet, og i nattelivet. Vi ved ikke noget om dem, der kommer, vil nødigt ende i et muslimsk samfund,og så selvfølgelig risikoen for terror.

Gæst

2016-04-19 11:39

Fordi vi har nok af flygtninge og emigranter skal selv bestemme hvem vi skal have ind i landet

Gæst

2016-04-19 12:49

pga alt det renderi over grænsen

Gæst

2016-04-19 15:21

Mange af dem er Bekvemmelig flygtninge de kan komme til lille Danmark og leve som grever !! Hvad med vores egne som trænger til lidt Hjælp !!!!!????

Gæst

2016-04-19 17:37

Jeg ønsker ikke et multi etnisk samfund. Men et stærkt fælles skandinavisk samfund. Vi har mere til fælles

Gæst

2016-04-19 18:17

Hvem vil være total Slave?

Gæst

#998 Kom med nu

2016-04-19 22:42

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Så kan i ved selvsyn se hvor og hvad de bruger vores politi til

Jeg fatter ikke at der bare er nogle af de betjente som forbyder os at lave en fredelig demonstration Som gør ligesom de østtyske grænsevagter da muren blev nedbrudt i Berlin

Det er jo da trods alt også deres børn og børnebørns fremtid der er på spil

Kom nu med der er plads til mange flere. Der er også pladst til politibetjente der har fri :)

Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel søtte af til det :) Husk at invitere naboen :)

Gæst

2016-04-19 22:53

Jysk boykotter danskerne – danskerne boykotter Jysk

Partiet SIAD er stærkt utilfreds med, at regeringen giver 40.000 kr. i tilskud til hver flygtning hvis de bliver ansat i en 2-årig periode og dermed holder en dansker ude af arbejde i 2 år, når man tænker på at samme partier forringede dagpengeydelsen, så over 40.000 måtte gå på kontanthjælp, men først efter at have solgt alt hvad de ejede.
Så Partiet SIAD opfatter dette som et angreb på danskerne og på danskernes ret til at have fortrinsret til dette land.

Dyne-Larsen er ikke den eneste der fyrer og fravælger danske medarbejdere og ansætter flygtninge med løntilskud, det er der mange andre arbejdsgivere der gør, men vi har valgt dyne-Larsen til at være et eksempel til skræk og advarsel for de andre arbejdsgivere om, hvad der kan ske, hvis man boykotter danskerne.

Så kort og godt, vi har udvalgt dyne-Larsen til at være et skrækeksempel til andre arbejdsgivere, der kun tænker på mammon og ikke på deres arbejdsløse landsmænd.

I sidste uge påbegyndte vi kampagnen med at få folk til at ringe og maile til Jysk. Jeg har personligt talt med Jysks kommunikationsdirektør og gav ham en forklaring om hvorfor vi boykotter og hvad der skal til for at få os til at stoppe. Han svarede at de ikke havde nogen flygtninge ansat i Uldum. Vi kender godt til flygtningene som arbejdede hos Jysk i Uldum, vi ved også at deres 8 ugers praktik er ovre.
Fortalte ham at det ikke var sagen i Uldum det drejede sig om, men de flygtninge som staten giver et tilskud på 40.000 til med et uddannelsesprogram der varer 2 år. Her mener SIAD at regeringen favoriserer de til Danmark tilløbende velfærdsmigranter og skider højt og flot på de mennesker de sendte fra dagpenge ned til kontanthjælp, hvor de måtte sælge alt før de kunne få kontanthjælpen.

Derfor er dyne-Larsen og hvad der nu kommer til at ske med dem også et skrækeksempel til regeringen og folketinget om at holde op med at favorisere tilløbende muslimer, der INTET tilknytningsforhold har til Danmark fremfor danskerne, der betaler skat og får dette velfærdssamfund til at fungere.

Vi vil langsomt geare op og fortsætte kampen indtil dyne-Larsen kommer med denne pressemeddelelse, hvor de siger, at de fra nu af ikke mere har flygtninge på tilskud og at flygtninge ikke kommer i arbejde før danskerne.

Denne uge starter blokade af Jysks butikker. Senere vil vi udvide det til resten af Europa, hvor han har butikker.

Gæst

2016-04-20 05:39

Vi kan ikke forsørge hele verden.