Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Gæst

2016-03-16 01:37

Luk alle danske grænseovergange nu ..og inden det går mere galt end det allerede er dags dato.

Gæst

2016-03-16 06:44

Fordi det er på tide at grænsen bevogtes permanent.

Gæst

2016-03-16 17:34

Fordi kun på den måde kan vi sikre vores kultur, vores velfærdssystem og bevar det sociale system som vores forfædre byggede op.

Gæst

2016-03-16 22:02

Rigtig mange danskere har fundet ud af at situationen med åbne grænser og asyl til alle der kan sige "Maj Asyl" er ved at ødelægge det Danmark vi kender for evigt!
Derfor er det vigtigt at omsætte denne viden til handling!
Kom til vores Demo og tag alle dem med du kender.
19 mar. kl 1300
Kruså, Flensborgvej 13 B (P-pladsen v/ Bingohallen)

Gæst

2016-03-17 08:09

Danmark skal blive Danmark jeg er foed i Danmark .lav ikke foraetninger med rodschild og billderberger goer som island har gjord lukke graenser ud af eu.vi vil vaere fri mensker .dem som kommer til Danmark skal skal gaa paa Dansk lov .ikke andre kirker maa vi heler ikke i deres land .og hvem som flygter fra Krieg og laver Krieg i sin nye hjem saa sendes hjem med det samme ud med falskerm nemest .derof luk graensen beskyd Dansk befolkning .nu

Gæst

2016-03-17 09:52

DF, de konservative og liberal alliance vil gerne lukke helt for grænserne. Venstre er som sædvanligt vattet, og siger, at det bliver for dyrt. Drop døgnvagt ved synagoger og andet, betjentene, og toldere kan så frigives til grænsen.

Gæst

#832 kom og vær med

2016-03-17 18:56

Rigtig mange danskere har fundet ud af at situationen med åbne grænser og asyl til alle der kan sige "Maj Asyl" er ved at ødelægge det Danmark vi kender for evigt!
19 mar. kl 1300

Gæst

2016-03-17 20:49

19 mar. kl 1300

Gæst

2016-03-17 22:29

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:

Gæst

2016-03-17 22:56

Slået og sparket

Ved et overfald mandag blev to ansatte ved hjemmeplejen forulempet af en gruppe unge, og en af de ansatte blev også angiveligt udsat for slag og spark.

Kurt G. Nielsen fra Lokalpolitiet i Slagelse bekræfter overfor TV ØST, at overfaldet er anmeldt til politiet, og at de arbejder på at finde gerningsmændene.

Politiet har samtidig sat alle kræfter ind for at finde et motiv til overfaldet. Det skal gøre det helt klart, om der er tale om en enlig svale eller om et egentligt nyt mønster.

Krisemøde

Motalavej i Korsør har i årevis været et hårdt belastet boligområde, og er også på regeringens ghetto-liste.

Et langvarigt arbejde på at forbedre områdets image var ellers ved at bære frugt, men der har flere gange de seneste måneder været meldinger om gruppers angreb på myndighedspersoner i området, ligesom borgere har klaget over hærværk.

Blandt andet er politifolk og brandfolk blevet angrebet i området, og har Falck er i en periode kun kørt ud i området med politieskorte.

Hjemmeplejen i Slagelse Kommune mødes torsdag formiddag med repræsentanter fra fagforeningen FOA og Slagelse Kommune for at lægge en plan for, hvordan hjemmeplejen fremover skal arbejde i området.

Gæst

2016-03-18 11:19

Fordi vi bliver nød til at passe på vores land

Gæst

#837 Lørdag d 18 - 3 kl 13.00

2016-03-18 12:43

19 mar. kl 1300

Gæst

2016-03-18 17:40

Der hvor jeg bor og der hvor jeg handler spærrer mandlige flygtninge så de unge og til tider ældre piger/damer må vente til en som mig baner vej gennem flokken - det er en uholdbar situation og vil ende med ballade - første gang de trækker racismekortet kan områdets hundeejere ikke finde hundesnorene og de store orner vil ved et uheld gå løs nede ved gadekæret og så er det godt at der ikke er langt til København!
Danmark

#839 Re:

2016-03-18 17:47

#835: -  

De bliver aldrig fundet. Lad gadens parlament råde og de vil være på vej til deres bedsteforældres hjemstavn! Det er bare at tage et par stykker og sende dem ud af landet så skal de nok sige hvem der leder dem i ghettoen! Næste gang tager man hele familien og sender dem afsted og der skal ikke gå en time det skal være her og nu – er Det Radikale Venstre på tværs så send dem med – dette er bedre end borgerkrig!

Gæst

2016-03-19 12:01

Det er nødvendigt, af hensyn til etnisk danske og fremtiden for vore efterkommere. Ingen etnisk dansker skal bøje sig for Islamister, eller Imamers, defekte, indstilling, til Kristne, voldelige krav og dyremishandlinger. Grænsen må og skal lukkes. Vore politikere må til, at være alvorlig indstillet på, at imødekomme deres eget folk. Eu fungerer ikke. Vi fortjener et Danmark hvor grundloven overholdes. Imamer skal ej heller lyve og bedrage, tiltuske sig paralle samfund, af bagdøren. Der er meget der trænger til at blive efterset i sømmene. Vi må kæmpe for politikerne snart vågner og holder med deres gentagelser af problemer, som en remse der er lært udenad...når de skal bortforklare tyngende spørgsmål fra befolkningen. Mvh.

Gæst

2016-03-19 14:29

jeg synes det er rigeligt at forsørge dem der allerede er her og ikke gider eller må arbejde.
Vi behøver heller ikke flere til at lave ballade her i landet.
det er ikke alle , det ved jeg godt, men desværre mange..
Boliger kan vi heller ikke få selv efter 15 års venten, hvor man trods alt betaler 100 årligt. men nu SKAL andre have.
Det burde være grund nok

Gæst

2016-03-19 14:57

Jeg ønsker at Danskerne igen selv kan bestemme hvem der kommer ind i vores land, og ikke EU eller schenkel som vi er blevet påduttet af nogle politikere som tror de kender alle svarene hvad der er godt for DK og danskerne, som jeg mener er forkert.

Gæst

2016-03-19 15:37

Et sikkert Danmark

Gæst

2016-03-19 16:03

Jeg er træt af at blive overrendt af bekvemmeligsflygtninge og miste alt der er dansk. Børn, unge og ældre bliver skåret ned hele tiden og studerende kan ikke få job. DETTE ER DANMARK! IKKE ET MUSLIMSK LAND! LUK GRÆNSERNE FOR EVIGT FOR ALLE UDEN VISUM

Gæst

2016-03-19 17:35

vil ikke ha ødelagt mit land holder af mit folk

Gæst

2016-03-19 18:02

Efter min mening, skal grænserne lukkes fordi der er ikke så mange reelle flygtninge, men en masse bekvemmeligheds flygtninge.

Gæst

2016-03-19 19:28

hvis den her indvandring fra islam tro samfund ikke bliver stoppet NU går det rivende gal inden længe og glem alt om at få dem integreret i vores samfund de lever i fortiden og vi i nutiden og det kommer ALDRIG til at gå i spænd sammen uanset hvor naive vores politikerer er at tro det er at værer dumsmart

Gæst

2016-03-19 19:37

Fordi Danmark er for dem som vil Danmark noget godt.

Gæst

2016-03-19 19:56

Vi skulle aldrig have åbnet de grændser . Og håber der bliver krontrold i begge retninger måske med et godt dansk tysk samarbejde . Vi er træt af tyveri og vold .:(

Gæst

2016-03-19 20:06

ikke flere muslimer i DK