Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer
Gæst |
#3762014-08-25 08:38Hvordan kan du se dig selv i spejlet, Corydon - Vi er mange der ikke kan holde synet af dig ud. |
Gæst |
#3772014-08-25 09:21Til Bjarne Corydon Du burde skamme dig at handle med skattespekulanter. Det viser sig nu at der rent faktisk var andre muligheder så du har løjet for den danske befolkning. Socialdemokrat har du aldrig været. GØR DET ALDRIG IGEN Maj-Britt |
Gæst |
#3782014-08-25 10:20Hej Niels! Jeg sybes ikked din formulering på IBIS er stærk nok. Det er ikke bare det er Bjarne - det er regeringen. Jeg treor pået valg til efteråret - ikke en bedre. Jeg synes godt vedholdenhed. |
Gæst |
#3792014-08-25 12:03Gert Habo Hvor er den Røde fane henne, og ikke mindst nationale følelser for DK |
Gæst |
#3802014-08-25 14:27Det mindste man kunne gøre,var da at lave fattigrøvs - Grønland til en eller anden form for skattely! Det kunne da være dejligt at få en masse penge herop. Vi skal nok servicere millionærerne! Når Helle ryger i EU,mon så Corydon får en stilling i Goldman Sachs? Man kan da ikke lade være med at tænke, at der er aftaler "under bordet" med det forløb i denne sørgelige, moralsk anløbne sag -både for socialdemokraterne og for befolkningen. -Og så siger man,at Grønland har demokratisk underskud, og det er rigtigt, men landet har det så sandelig ikke fra fremmede! Kirsten Kran. |
Gæst |
#3812014-08-25 18:51Til Bjarne Corydon. Der er meget der tyder på, at staten godt kunne ha' solgt DONG aktier til selskaber, om betaler skal i Danmark. Det er derfor trist, at vi bliver vildledt. Lad ikke dette ske oftere og tænk venligst på den danske økonomi. vh peter fischer |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2014-08-25 19:21- Date of removal: 2014-08-25
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#3832014-08-25 19:24Du og regeringen har et stort forklaringsproblem overfor den danske befolkning. Hvis du/I stadig er rød/e, er det tiden at træde i karakter og få ændret aftalen i det omfang, det lader sig gøre. Det vil muligvis koste penge, men hellere tage et tab end blive ved med at betale til spekulanter. |
Gæst |
#3842014-08-25 19:48Kære Bjarne Corydon. - Jeg bliver rasende, når man kommer med dumme eller latterlige undskyldninger eller forklaringer til mig. Jeg er ikke dum, og det er alle andre danskere heller ikke. Den pæne danske politikker var et let offer for den super snedige Mefisto - Goldmann-Sachs. Det er bare så ærgerligt. Frauke E. Candussi |
Gæst |
#3852014-08-25 21:08Hele Danmarks fælles sparegris,ATP, har nu en samlet formue på 641 milliarder kroner. Tror CoryDONG ikke på sidste statusopdatering jvf. Politikens Økonomi oplyst i dag, kan han selv læse artiklen deri pr d.25.08.14. Der er en reel konkurrent til Goldman Sachs, som er dansk, hvor er hele Danmark blevet bedraget, af en skændsel af en finansminister, der førte hele folketinget ud i en mammutbrøler og fortalte det danske folk en løgn. Det var ikke den bedste beslutning for Danmark. og det hastværk, hvorved beslutningsgrundlaget skulle tages, stinker langt væk af, at alt ikke var oplyst! Den nød DONG var i, blev pludselig i Bjarne CoryDONG's fantasi, til yderst kritisk, hvilket igen var en løgn. Staten kunne sagtens midlertidig have hjulpet over krisen med et lån, som jeg iøvrigt skønner er falsk opblæst. Værdifastsættelsen af DONG i forbindelse med aftalen er ligeledes forloren, sat til lavest mulig værdi, igen et "fint" papirarbejde af Bilderbergerdeltagere, DONG's ledelse, DONG's bestyrelse, finansministeren, Goldman Sachs samt statsministeren. Hele sagen skulle belyses af en undersøgelseskommission, det er ikke ligegyldigt, hvad som er sket. |
Gæst |
#3862014-08-25 22:37Hver gang vi sælger ud af os, bliver der mindre af os. En dag løbes vi over ende. Vi sælger heller ikke vores sjæl til kyniske forretnings folk... |
Gæst |
#3872014-08-26 05:17Endnu et godt initiativ. Dejligt at nogen har overskud til at følge op på den slags sager. Venlig hilsen Henning Nyrup Madsen |
Gæst |
#3892014-08-26 06:04Det er altid en god ide at trække vejret(stoppe op), når der skal træffes en stor beslutning. Det handler jo ikke om at træffe en beslutning bare for beslutningens skyld. Det handler om at træffe det bedste valg for Danskerne. Alt andet får en politiker til at ligne en opblæst nar, som bare vil have sit navn på en "motorvej". Med venlig hilsen en ellers trofast vælger. |
Gæst |
#3902014-08-26 08:36hvor mange aktier har Bjarne Corydon købt og sendt i skattely? Er Han overhovedet valgt, eller en han kun udnævnt fra embedsmandsværket? Derfor taber socialdemokratiet sine vælgere!! |
Gæst |
#3912014-08-26 09:52Ja det rørte mange danskere, men bliver --eller når kassen bliver tom , ved vi jo hvem der kan "takkes" for det, der er i dag heller ikke nogen tvivl om at B.C. er i ejer af et navnløst hævekort til en bank i skattely og at det er G.S. som fylder kontoen op. Føj kan jeg kun sige, og sætter B.C. i samme kategori som fluer og muslimer |
Gæst |
#3932014-08-27 06:20Kære Bjarne Corydon Du må gerne sige nej! Du behøver ikke at handle med skattefiflere som Goldman Sachs. I siger i regeringen, at I bekæmper skattely. Men den målsætning klinger hult, når I har solgt 19 % af aktierne i DONG til et firma, der gør alt hvad de kan for at undgå at betale skat. For det gør de. Goldman Sachs har masser af skuffeselskaber med indsatte stråmænds-direktører i Luxembourg, Cayman Islands og Delaware, som alle er berygtede skattely. Skattely som I egentlig har lovet at bekæmpe. Den form for selskabskonstruktion er tydeligt lavet med det formål ikke at betale skat. Aggressiv skatteplanlægning er en af de største årsager til, at verden er blevet helt skæv, og at de 85 rigeste mennesker i verden ejer lige så meget som de 3,5 milliarder fattigste. Så kan det godt være, at det rent formelt er lovligt at fifle med skatten, men det er ikke i orden. Særligt ikke når man handler med staten, der lever af skatteindtægter. Derfor opfordrer jeg dig til at stoppe med at handle med kapitalfonde og de multinationale virksomheder, så længe de snyder os for skatten. Du skal stille krav om, at de ikke har kunstige selskabskonstruktioner med skuffeselskaber i skattely, og at de betaler skat af de overskud de får, når de handler med det offentlige. Både Danmark og verdens fattigste har brug for din indsats mod skattefusk. Din afgørelse har fortalt mig, at jeg ikke skal sætte min stemme på den nuværende regering, men på DANSK FOLKEPARTI. Venlig hilsen Birte Davidsen |
Gæst |
#394 Salget af Dong var aftalt på Bilderberg mødet.2014-08-27 10:33Salget af Dong var aftalt på Bilderberg mødet. |
Gæst |
#3952014-08-28 09:38Er selv medlem af socialdemokratiet, men jeg kan ikke få øje på vores politik overhovedet. Skam jer. Den regering er bare en hale til de radikale. Derfor bliver Goldman Sachs det foretrukne. |
Gæst |
#3962014-08-28 11:41Lige kommet hjem efter at have afholdt et kursus i Østrig ser jeg,at Danmark endnu har driftige folk der ikke bare lader stå til -og TAK for det. Som årgang 1945 har man jo måtte lægge øre til mange svage politikeres måde at drive landet på. Tiden er længst overskredet - men højeste tid nu at tage den danske befolknings ønsker til efterretning. Vi skal ikke redde den 3.Verden eller lade alle komme hertil og belaste samfundet især økonomisk, herunder også den slags som salget af DONG på lang sigt vil bevirke. Den samlede økonomi i DK skal ikke reddes ved at sælge ud af "arveguldet" !! Husker endnu dav.Poul Nilsson som "gled i olien" med Mærskaftalen-blot een af mange dyre politikere! Vi er nok så langt fra Christiansborg at man desværre ikke længere kan høre os - og lokal politikere mere opsat på karriere i Kbh. end det de er valgt til !! (bor i Sønderborg som er ved at udvikle sig til flygtningelejr...og derfor lukker Kasernen til samme-Sygehuset-Sygeplejeskole o.m.a.men Dybbøl Mølle holder da endnu - kunne måske indbringe god pris??) Fortsat held og lykke med initiativet !! Prof.Carsten Svanberg |
Milllie Gæst |
#397 Kun en lille brik2014-08-28 12:29Nogle gange ,bør Folket lyttes til..... det skal se ud som om folket bliver hørt men ofte bliver folket overhørt, det skal se så godt ud det hele .. Danmark er kun en lille brik i et stort puslespil og i dette tilfælde er det dong der er i spild. håber dette du har sat i gang Niels C .C |
Gæst |
#3982014-08-28 13:45Corydon er fuldstændig ligeglad med den offentlige mening, det så vi f.eks også under lærerkonflikten og dagpenge sagen, så at oversvømme ham med mails kan kun være noget man gør for at genere...... Jeg er helt med |
Gæst |
#4002014-08-29 03:36Ved salg af dong til disse kapitalister mener jeg bestemt ikke du fører socialdemokratisk politik og du repræsenter ikke gode danske værdier. Landet er bygget op på fællesskab og solidaritet, dette er ihvertfald ikke ord der nogensinde ved en salg må komme over dine læber til en kommende valgkampagne. |
|
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2087 Oprettet: 2024-10-02
Behold billedkunst i 1.klasse
5307 Oprettet: 2024-03-27
Vi skal have bus 9A tilbage!
700 Oprettet: 2024-10-09
Stop med at investere vores fælles pensionspenge i våben til Israel!
4867 Oprettet: 2024-07-19
Bevar bibliotekerne på Fanø
364 Oprettet: 2024-10-01
Imod genbrugsplads på Fabriksvej/Hindselsvej
275 Oprettet: 2024-10-05
Stop dyreforsøg på hunde og grise hos Scantox i Viby Sjælland
711 Oprettet: 2024-09-16
DR: Overhold jeres public service-kontrakt
649 Oprettet: 2024-09-18
Søruplund Nej Tak
213 Oprettet: 2024-09-30
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
183 Oprettet: 2024-10-29
Stop besparelserne på specialområdet - Trekløverskolen i Randers
784 Oprettet: 2024-09-27
Behold Tilskuddet til Græsk og Latin A i gymnasiet!
2259 Oprettet: 2024-09-06
Akademikere: vores pensionsmidler skal ikke finansiere et folkedrab
282 Oprettet: 2024-09-29
Direkte og sikker sti til Favrholm station
909 Oprettet: 2024-09-17
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
3062 Oprettet: 2024-06-01
Bevar specialsygeplejerske Laila Barkani's stilling
86 Oprettet: 2024-10-24
Ekstraordinær Generalforsamling FGK
83 Oprettet: 2024-10-21
Klage over byggestøj
81 Oprettet: 2024-10-23
IMOD SOLCELLER I DET ÅBNELAND - FYN
70 Oprettet: 2024-10-02
Bevar Palads
28114 Oprettet: 2020-05-16