Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer

Gæst

2014-08-22 08:38

Godt at du holder ved !

Gæst

2014-08-22 08:38

Bjarne Corydon, læg nu de papirer frem vedrørende salget ag DONG-aktierne - om ikke andet, så til Folketingets finansudvalg, så man kan se om Pensionskassernes tilbud matchede Goldmann Sachs'.

Gæst

2014-08-22 08:44

Selvfølgelig må et demokratisk samfund sige nej, når fællesskabet skades. Det tror jeg også du Bjarne Corydon vidste ! ?
Venligst
Jens Borking

Gæst

2014-08-22 08:44

Hvor meget får Bjarne i løn den dag han er ude af Dansk politik og starter som medarbejder hos Goldmann Sachs?

Gæst

2014-08-22 08:47

Jeg er bestemt ikke stolt af at være dansker når vi har habit folk som dig Bjarne Corydon til at repræsentere folkets interesser. Var du Bjarne ,ansat i den private sektor, så havde du fået sparket - ligesom de habit folk som fik sparket i DONG. Var du i regering i Rusland - så havde du nok gjort det samme eller værre og fået ros internt - uden risiko for at blive omtalt som du bliver på sociale medier her i Danmark - skidt på folket og deres holdninger - eneste sammenligning jeg kan finde - måske du skulle overveje at flytte. Undskyld, men jeg er ret sikker på der ikke er mange der vil savne dig.

Gæst

2014-08-22 08:47

Hej Niels tak for det arbjde som følger med din interesse for sagen.
Det glæder mig at høre, der virkelig er respons på dit arbejde.

Du har fat i et emne som virkelig bør frem i medierne, og jeg er enig i, at når først det kommer ud blant befolkningen kan det flytte stemmer. Jeg vil bidrage til omtale af sagen.
Mvh Chr

Gæst

2014-08-22 08:50

Ja det er rigtigt Bare fordi man er finansfinister behøver man ikke være så dum og arogant

Gæst

2014-08-22 08:51

Jeg bakker ud. Det var forkert at sælge DONG aktierne på den måde Corydon gjorde. Jeg mener ikke at IBIS skal indover denne sag. IBIS ærinde er nobelt, men de skal blande sig ud af denne sag.
mvh
Steen

Gæst

2014-08-22 08:53

Det er uhyrligt, at en dansk minister vil indlade sig med et firma som Goldman Sachs. Dermed sælges Danmarks ellers frie sjæl. Skandinavien bør ikke sælge ud til korrupte storkapitaler såsom GS. Lyt til danskerne, som det er meningen, man gør i et demokrati - og find svaret. Danskerne er imod salget!

Gæst

2014-08-22 09:16

Man kan ikke stole på Bjarne

Gæst

2014-08-22 09:22

Tak for dir initiativ, det viser at det er muligt at lægge pres på beslutningstagerne og det nytter at give sin ytring til kende når der sker lyssky beslutninger

Gæst

2014-08-22 09:22

ja jeg er helt enig det var ham det havde drøftet denne beslutning og det er ham der var ansvarlig.

Gæst

2014-08-22 09:38

Det er ikke en social bevidst socialdemokrat værdig at sælge ud. Men det er du/I måske heller ikke?
Det som generationer af hårdt arbejdsomhed har gives os alle skal ikke bare sælges og da slet ikke til disse gribbe hvor deres generalieblad ikke er efter min overbevisning - nogle af "vor herres bedste børn" tværtimod.

Gæst

2014-08-22 09:42

Det er helt forrykt at sælge ud af vort lands aktiver .Det giver slet
ingen mening da det jo kun letter for en kort stund og jo i realiteten kun gør vores land fattigere på lang sigt.

Gæst

2014-08-22 09:46

Hej Bjarne Corydon. Ang DONG og salg til muligvis skatte unddrager-selskab:
Man tror at "something is rotten in Denmark".
venlig hilsen
Kjeld Christensen

Gæst

2014-08-22 09:49

Corydon og de fleste af dem der sidder på Borgen er gennem-korrupte. De burde slet ikke have lov at sidde der. Fordi deres bedsteforældre var ærlige politikere - er de det ikke pr. automatik Mage til naive idioter skal man lede længe. Måske er der ikke noget Danmark om ganske få år - tænk over det Corydon!

Gæst

2014-08-22 09:49

Ud over det rent faktuelle med handlen, så synes jeg det er lidt underligt, at ingen tilsyneladende har interesseret sig for, om Corydon, Socialdemokraterne eller andre har haft nogen personlig vinding ved handelen. Det vil være for naivt at tro, at de blot gjorde det for deres blå øjnes skyld, ikk?

Gæst

2014-08-22 09:54

Hej Bjarne. Er du ved at lave en ´Schrøder` Ja, du husker jo nok ham den tyske førsteminister som blev `konsulent` for Putin(Gazprom) Personligt tjente han jo godt på at gøre Tyskerne afhængige af Putin !! Nu forsøger du så fortælle os at disse de grådigste (GoldmanSachs) i denne verden vil os noget godt, de er blevet taget i lodret LØGN så mange gange !!
Bjarne, Hvor er du om 10 år, Schrøder er væk ! Jeg har hørt at han gemmer sig et sted i Rusland, Hvor vil du gemme dig med rovet ?!!!

Gæst

2014-08-22 10:00

Jeg synes det er regeringen / Bjarne C, der er for sent ude i denne sag!
dusty

2014-08-22 10:09

I danmark er der ikke korruption siger man, men hvad er det så? Vennetjenester eller er det vitterligt korruption der er kommet snigende.. Jeg ved ihvertfald hvilken straf dig og resten af din røverbande har fortjent

Gæst

2014-08-22 10:10

SØDE bJARNE LAD OS FÅ NOGLE FLERE STATSINSTITUTIONER, SÅ VI BESTMMER.

Gæst

2014-08-22 10:11

Hvad koster det at hæve en forlovelse?
Man er trods alt ikke gift, før ægteskabet er indgået.
Resten er bristede forventninger, og de kan både have en objektiv og en subjektiv del.
mvh
Jens Viggo Moesmand

Gæst

2014-08-22 10:11

Jeg tror, at en af grundene til, at Danmark år for år bliver kåret som verdens lykkeligste land også hænger sammen med, at danskerne generelt har en høj moral. Vi går på arbejde hver dag, betaler vores skat med glæde, har høje idealer, et højt uddannelsesniveau, er ambitiøse og har med tiden opbygget et rigt og fredeligt samfund som vi kan være stole af og lykkelige over. Og vi er bestemt rige nok til at holde os for gode til at handle med firmaer, der ikke har moralen i orden. Det er et ultra kedeligt signal at sende ud, i egne rækker, men også ud over landets grænser, at vores regering kan så meget som overveje at lave handler med så tvivlsomme samarbejdspartnere som Goldman Sachs. Det er bare IKKE i orden, det er en stor ulykke. Venlig hilsen Arendse Plesner

Gæst

2014-08-22 10:12

Kære Alle

Min erfaring med at nogle personer gør nogle handlinger, som ikke virker logiske og rationelle, er at disse handlinger gøres pga. disses menneskers egenvinding, som senere vil blive åbenbare for os andre.

I eksemplet med DONG salget, bør det ikke overraske, hvis folk fra salgssiden om nogle år dukker op med et fint job enten direkte hos modparten eller i en position som modparten har skaffet dem. Alt sammen som et "pænt tak for hjælpen". Sådan fungerer elegant korruption.

Hilsen

Henrik

Gæst

2014-08-22 10:16

Der SKAL siges nej til skattefiflere! Ellers har man ingen tillid til tillid til regeringen!