Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Send Bjarne Corydon en mail! / Kommentarer

Gæst

2014-08-23 16:45

jamen altså kan man være uenig i at disse 85 rigeste synes at sætte dagsordenen på alle udøvende magtgrupper. I sig selv er det værste herved at demokrati modellen udsættes for et uhørt voldsomt pres.

Gæst

2014-08-23 17:21

bliver vi da aldrig klogere i vores lille land , tror vi da at vi i Danmark skal redde hele verden, det hele går op i møder og rejser ,hvad med at regere dette land for os danskere der betaler vores skat, det har vi faktisk valgt jer til ,så gør det.

Gæst

2014-08-23 17:40

Uanset udtalelser fra toppolitikere og Corydon tyder det afgjort på en massiv økonomisk gevinst til de ansvarlige, specielt DONGs direktør.Det er også yderst tankevækkende at Corydon og Thorning var så stålsat på at gennemføre handlen.Der må ligge noget bag. Sikkert også noget der har med Schweitz eller Luxembourg at gøre.

Gæst

2014-08-23 18:35

Det er min opfattelse at politikkerne undertiden gør som det passer dem uanset hvad befolkningen mener - af og til er de direkte uansvarlige - hvad skal vi gøre?

Gæst

2014-08-23 18:47

hej, Bjarne er osse bare opdraget det rigtige sted, så han har de rigtige meninger: Trofast til sidste åndedrag (men så passer "vi" osse på dig): men lös selv, evt i en dansk oversöttelse (kan völges) http://www.trueactivist.com/the-large-families-that-rule-the-world

Gæst

2014-08-23 19:31

Det lugter af penge under bordet

Gæst

2014-08-23 20:09

Sagen er vi ikke kan gøre noget..
Bjarne har fået en stor pose penge under bordet fra goldman sachs for at vælge dem...
Danmark er ikke dum, men vi kan intet gøre Bjarne har valgt goldman sachs frem for hvor egne pensions firma.. Hva siger det jer??

Det siger mig at Bjarne fik en stor pose penge under bordet for at vælge dem, og nu er bjarne kold.

Det er på tide at skifte hvor folketing ud..
nogle folk har været der for længe hvilket også er grunden til danmarks folketing stinker langt væk a money grabbers og the new world order.

Peace

Gæst

2014-08-23 21:14

Corydon, din handling kan på det nærmeste sidestilles med landsforræderi !
Det er simpelthen ikke i orden overfor Danmark.

Gæst

2014-08-23 22:07

se at komme op på hesten Bjarne og hør efter folket

Gæst

2014-08-24 05:35

Stort tak til dig Niels Christian

Gæst

2014-08-24 08:00

LAD VÆR! Det er overhovedet ikke Frihed- Lighed og Broderskab!
Det er Magt over andre - i højeste potens!
Hvad vil du selv være en del af?
Venlig hilsen
Tove Andresen

Gæst

2014-08-24 09:10

Ja man kn jo sige det er ikke føste gang det sker, vi er da nogen der kan huske tdc da de blev solgt.
hvorfor er det lige der skal spar hele tiden vi sælger jo ud af vores værdi..
og hvorfor skal vi danske aldtid være sådan nogen pralehoved når vi snakke i ud landet , hvor går vi har det... Bare se reklamen i tv om hvad vi har baesel syg ......meget mere .

Gæst

2014-08-24 10:05

Tankevækkende at så få personer i Danmark kan bestemme over befolkningens værdier. Der er mange mennesker som er inhabile i sagen da der er store økonomiske interesser. Helt grotesk bliver det når skiftende regeringer alle er enige om at komme diverse skattefiduser til livs især over for store multinationale koncerner når man bevidst indgår aftale med Goldman Sachs, som kun er ude på at tjene så mange penge som muligt uden hensyntagen til sine omgivelser. Utroligt at det kan lade sig gøre for delvist åben tæppe men juraen og dens embedsmænd tænker ikke helheder for samfundet, men bliver nok i den sidste ende ret meget i tvivl for deres bidrag i sagen. Sagen er ikke afsluttet endnu den er først lige begyndt i forhold til hvad det handler nemlig om et rendyrket dansen om guldkalven. Mvh Ove Højlund.

Gæst

2014-08-24 11:02

At en socialdemokratisk ledet regering gør forretninger med et firma som Goldman Sachs er det mest deprimerende, jeg har oplevet i dansk politik.
Salget fyldte mig med vantro og en sær form for skamfuldhed over at have støttet denne regering.
Der er absolut INTET i forløbet, som forklarer eller retfærdiggør denne handel. En ren profitovervejelse (som oven i købet nu viser sig at være forkert) er naturligvis ikke tilstrækkeligt, når man sælger ud af arvesølvet - i hvert fald ikke, hvis man er en ansvarlig og ordentlig politiker.
Underskriftindsamlingen viste, at rigtig mange vælgere har det på samme måde.
Hvis regeringen overhovedet ved, hvem de selv er, så bør de bakke ud nu og sige nej til Goldman Sachs og deres skattefusk.

Gæst

2014-08-24 11:07

Har en klar fornemmelse af, at Corydons iver for salg til GS, skyldes forventet efterfølgende nepotisme.

Gæst

2014-08-24 13:11

Nu tilbyder ISS store besparelser op til 12 milliarder kr til Bjarne CoryDONG, også et Bilderberg- firma! Så skulle en masse offentlige ansatte fyres, som passer deres arbejde godt, og de kunne rende med profitten til skattely steder, den slags er for en blå regering , som Bjarne CoryDONG repræsenterer!  (læs ironien) 

Gæst

2014-08-24 15:29

In skamplet, ganske enkelt. Større sellout skal man lede lœnge efter.

Gæst

2014-08-24 15:47

Hej Niels Christian. Jeg har set udsendelsen på tv. Jeg er lidt stum .... Jeg sad bare der og blev så vred - nej rasende. Det hele hang jo sammen som de fleste af og godt vidste. Tak fordi du handlede og oprettede denne protestside.

Gæst

2014-08-24 19:18

For mange år siden var Henry Grünbaum finansminister. Ærlige Henry blev han kaldt. Man kunne mærke, når han skulle forsvare noget, han ikke troede på, men som hans regering havde rodet sig ud i.
Det kan man ikke med Corydon. Ingen aner hvad han står for eller finder vigtigt.
At han vil give et gigantforetagende indflydelse på det måske vigtigste vores lille land har er ubegribeligt.
Goldman-Sachs ville sælge os til Saudiarabien, hvis der var penge i det.
Ikke fordi de er onde. Følelser kender de ikke til. De er blot helt ligeglade med et lille land, som de kunne spise til morgenmad.
Mogens Kløvedal

Gæst

2014-08-24 22:06

I er Gennemskuet!

Gæst

2014-08-24 22:28

I er gennemskuet!

Gæst

2014-08-24 22:47

Det ligner klart fusk. Hvad ligger der bag?

Gæst

2014-08-24 23:11

Efter min mening har Bjarne Corydon hele vejen igennem dette salg af DONG, og iøvrigt også andre forløb, opført sig som et magtmenneske, der skingert har gennemtrumfet sin vilje. I sagen om salg af dele af DONG fornemmmer jeg temmelig tydeligt, at der ligger personlige interesser gemt bag den benhårde vilje og hemmeligholdelsen indtil 11 time plus den hårdnakkede påstand om at det var bedste tilbud! Tror desværre at den unge magtbegærlige Corydon får vinding på salget selv på en eller anden vis. Hvorfor skulle han ellers deltage på konference m "Gulddrengene"?
Faktisk oplever jeg ham som en noget farlig mand, der har fået alt for store beføjelser og frie hænder. Bliver faktisk en smule bange for den slags "forgyldte" unge mennesker, der aldrig har måttet knokle sig igennem tilværelsen for at skaffe til dagen og vejen. Desværre er det min generation, der har opfostret vore nuværende mest markante politikere. Vi glemte at lære dem en smule ydmyghed og respekt for det hårde arbejde, og resultatet er bl.a Corydons måde at tackle salget af dele af DONG på!!!

Gæst

2014-08-25 07:50

Venligst find din medmenneskelighed frem og dit indre ønske om at være lige med dine medmennesker og gøre godt for andre og ikke kun dine næsmeste.

Kærlighed til dig og må du ændre dig og gøre bod på frygtens handlinger.

Med venlige hilsner fra Hannah.

Gæst

2014-08-25 07:51

Kære Bjarne Corydon
Var det virkelig din inderste overbevisning at G.S. var det bedste valg - for Danmark - for en mere retfærdig verden?? Eller var det mere "realpolitiske" hensyn der lå bag din beslutning?
Med venlig hilsen
Michael Torp