Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Gæst

/ #373

2014-08-24 23:11

Efter min mening har Bjarne Corydon hele vejen igennem dette salg af DONG, og iøvrigt også andre forløb, opført sig som et magtmenneske, der skingert har gennemtrumfet sin vilje. I sagen om salg af dele af DONG fornemmmer jeg temmelig tydeligt, at der ligger personlige interesser gemt bag den benhårde vilje og hemmeligholdelsen indtil 11 time plus den hårdnakkede påstand om at det var bedste tilbud! Tror desværre at den unge magtbegærlige Corydon får vinding på salget selv på en eller anden vis. Hvorfor skulle han ellers deltage på konference m "Gulddrengene"?
Faktisk oplever jeg ham som en noget farlig mand, der har fået alt for store beføjelser og frie hænder. Bliver faktisk en smule bange for den slags "forgyldte" unge mennesker, der aldrig har måttet knokle sig igennem tilværelsen for at skaffe til dagen og vejen. Desværre er det min generation, der har opfostret vore nuværende mest markante politikere. Vi glemte at lære dem en smule ydmyghed og respekt for det hårde arbejde, og resultatet er bl.a Corydons måde at tackle salget af dele af DONG på!!!