Stop lukning af børnehjertekirurgi på Skejby

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop lukning af børnehjertekirurgi på Skejby.

Gæst

2016-02-03 15:46

Fordi det har haft en kæmpe indflydelse ikke bare på min familie. Men også på mange tusind andre.
Kender folk der har måtte blive skilt, for at barnet hurtigst muligt kunne få hjælp i Skejby.
Det kan ikke være rigtigt at vi skal splitte de trængte familier endnu mere.

Gæst

2016-02-03 21:12

Jeg er selv født med hjertefejl, og blev opereret som 12 årig. Og er blevet opereret i hjertet i Skejby. De er super dygtige i Skejby

Gæst

2016-02-04 05:54

Min søn har været indlagt på Skejby med en VSD og det var bare sådan en professonel og rolig proces både for mig og moren og vores søn. Se syntes det vil være en kæmpe fejl at flytte det fra Århus.

Gæst

2016-02-04 10:35

Er selv "hjertebarn" og Skejby er det bedste sted til den type behandling, os der kommer fra Jylland skal ikke over til Kbh for sådanne indgreb det kan ikke være rimelig at Kbh får alt raget til sig af sådanne ting bare fordi de har riget, Skejby er MINDST lige så kompetente hvis ikke mere end riget !

Gæst

2016-02-04 19:30

Fra Ringkøbing er der bare langt til København
HFH

2016-02-05 18:29

Snopperi af værste slags. Det føles efterhånden sådan, at alt og alle, udenfor hovedstaden og resten af Sjælland, bliver betragtet som andenrangs mennesker , uden høje uddannelser og ekspertise. Hør bare hylekoret, da regeringen valgte, at flytte statslige arbejdspladser ud i resten af landet. Det kan ikke være rigtigt, at vi ikke får en afdeling i Aarhus, Jyllands hovedstad. Byen ligger centralt, så alle fra Jylland har en chance, for at nå hospitalet indenfor kort afstand. Skal indlæggelsen gå stærkt, må man jo håbe , at det ikke stormer eller sner kraftigt, for så må/kan en helikopter jo ikke flyve til KBH. Hvorfor bliver vi brugere ikke inddraget i valget af placeringen? Tjah måske fordi, at det så ville blive Århus, da vi jo med Fyns og øernes stemmer er flest. 

Gæst

2016-02-05 19:16

synes det er aldeles urimeligt, at dygtigt personale skal?
desuden virker det underligt, at med de moderne tider vi har, at hvis der absolut KUN skal være en afdeling, så burde den være i Jylland. Afstanden for familien til hospital (besøg, kontrol osv) vil ha et kortere gennemsnit. Ved at bevare de 2 afdelinger kunne det dygtige personale jo hurtigt flyttes (måske et par dage ugentlig) - og med al den teknologi der findes nu - så er det jo lige før, at man på afstand kan styre en robot

Gæst

2016-02-17 21:06

Fordi det er vigtigt