Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Gæst

2016-07-19 12:40

For at stoppe muslimsk indvandring

Anonymous

2016-07-19 12:40

Det er heldigt for dem, at de har så store næser, så kan snablen rigtigt suge fra de statslige kasser

Gæst

2016-07-19 15:05

Kunne ikke erstatte Tyskland med Danmark. Jeg skriver under fordi jeg ikke ønsker en eneste muslim i mit land mere. De er farligt for mange og de har kun et formål ud over at nyde uden at yde, at ødelægge DK

Gæst

2016-07-19 19:15

Nok er nok. Det er på tide at vi Danskere protesterer. Vi er ike blevet spurgt om vi vil betale til alle de nassere som bare kommer og kræver ind. De kan jo ikke opføre sig ordentligt. Og regner os ikke. UD med dem.
Que74

#1355 Re: Luk de grænser nu!!

2016-07-20 08:55

#27: -  

En go ven jeg har fra Tyrkiet og det er tilbage i 90'erne jeg spurgte ham..hvad vil i egentlig i Dk..han svarede..Vi vil overtage jeres land..og må sige synes de er godt på vej til det..

Jeg tror regeringen er bange for konfrontation med muslimer..de er simpelthen bange for hva der evt.skulle hvis de satte tingen op sort på Hvidt..

Hvis de vil ha de imamer væk så handel i stedet for at ral om det..vær mere konsekvent  i stedet for at trække det ud..De der ikke skal være i Dk gi dem en billet ig send dem afsted i stedet for vi skal koste alle de penge på dem..vores land blir dårligere og dårligere..der skal spares her og der for at få rå til lejre det er uhørt at vi ikke tar os af vores egne først..

De gamle som har arbejdet hele livet sparet op til en go pension..men plejehjemmene er ikke i top vi har set flere Eks.i tv med venten til wc besøg og mange andre ting..

De kalder os racister over ingenting..men nu er det såen at mange af dem er racister overfor danskere..

De får i hovede og port det er ikke i orden vi skal tænke på vores smukke land og danskerne først..Selvfølgelig er der mange som er og vil integrere sig i det danske samfund og det synes heg er fedt..

Gæst

2016-07-20 09:26

Det er på tide at vi gør noget. Vi har et folkestyre som skalter og valter med vores land.

Gæst

2016-07-20 09:50

jeg er træt af al den ballade de udlænge laver i danmark , ballade voltægt de skal bare ud af danmark sammen med deres familie .

Gæst

2016-07-20 10:00

Fordi den danske socialpolitik er blevet så dårligt, at nedskæringer sender syge mennesker i arbejdsprøvning, så de bliver dårligere, for at spare penge, så indvandre kan få alt betalt selvom de ikke har bidraget til samfundet. Nu skærer de ned over en kam. så dansker der har arbejdet et hel liv, betalt skat mm. men er blevet nedslidt, ikke kan få den hjælp de har brug for. Jeg har arbejdet siden jeg var 14 og nu er jeg 63 år, nedslidt med gigt skade i ryg, fod og knæer, stresset, men selv om jeg stadig er sygemeldt og uarbejdsdygtig skal jeg trækkes igennem arbejdsprøvning, med det resultat at mine skader er blevet værre, ydermere er jeg nu gået fra sygedagpenge til socilhjælp. Sådan bliver man behandlet når man aldrig før har modtaget sociale ydelser, men sat en ære i at klare sig selv. Flot Danmark. Politikerne arbejder ikke for befolkningen, men herligører Usa. De flygtninge der kommer tror de bare kan kræve, siger nej til bolig. Først skal der tages vare om den danske befolkning, så må flygtninge være glade for de er i et fredelig land, ellers må de rejse hjem og se om de der bare kan kræve ind.

Gæst

2016-07-20 11:17

GOD INDSATS. - FOR SUND FORNUFT .

Gæst

2016-07-20 12:20

Jeg er træt af "mennesker" der ødelægger vores del af verdenen. De svin høre ikke til i vores civiliseret del af verdenen.

Gæst

2016-07-20 18:05

Jeg ønsker ikke at underminere vores velfærdsstat.

Gæst

2016-07-20 22:42

Jeps, ud med de sataner nu.

Gæst

2016-07-21 10:26

Islam er på ingen måde fredeligt,derfor!

Gæst

2016-07-21 15:34

for at give mit bidrag til at stoppe den massive invasion af muslimer i Danmark. Ellers hedder mit fædreland ikke Danmark ret længe mere. Ej heller har vi demokrati og frihed.

Gæst

2016-07-21 21:57

Fordi den er nok noget af det mest relevante for mig, da jeg ikke mener vi skal have flere indvandrer ind. Lad os varetage vores egne først.

Anonymous

2016-07-22 06:32

Politikerne skulle tvinges til selv, at have disse individder som nabo. Deres børn skal gå i en skole, hvor 90% i klassen er udlændinge. Når folk kommer i tinget, er de ligesom hævet over os andre. Nævn bare en af dem, som bor i gettoer. Ud af FN og EU, lad os selv bestemme, hvem vi lukker ind i landet. 

Gæst

2016-07-22 10:08

Jeg vil beholde et Danmark for danskere, ikke et multi samfund.

Gæst

2016-07-22 14:50

fordi at nu er det nok med EU ! vi skal ud af den og det kan ikke gaa for langsomt

Gæst

2016-07-23 18:25

Syntes vi skal tage varer på vores egne, vi har ikke råd til at føde på alle de flygtninge.

Gæst

2016-07-25 13:27

Jeg har forlængest forstået hav det indebære at spille Amerikanernes spil.
Et ødelagt Europa for at Amerikanerne kan bryste sig af at være verdens bedste land. (føj)
De er godt hjulpet at korrupte politiker der villigt gør sig selv til forbrydere i håbet om en retræde post i EU systemet. (FEJ og FØJ)

Gæst

2016-07-25 13:54

Nu er det nok med folk der bare nyder uden at yde

Gæst

2016-07-25 15:47

Jeg skrev under fordi Det Danske folk skal have Danmark tilbage eller hvad der er tilbage af det og vi skal have grænserne lukket før
vi drukner i muslimer som om få år vil være i overtal og sikkert overtage vores lille land som engang var et trygt og godt sted at leve og efter vi er kommet i EU syntes jeg a det er gået stødt NED ad for den lille Danske borger

Gæst

2016-07-25 17:14

Det er bare for meget nu
HFH.

#1374 Re:

2016-07-26 11:51

#1372: -  

Du har ret. Jeg flyttede fra Århus, har boet det i 53 år, men fik nok af alle de muslimer. De har ødelagt vores land, smadret vores sociale kasser, og fjernet den tryghed man voksede op med. Heldigvis har jeg ingen børn, så jeg er sluppet for angsten for, hvad der sker indenfor de næste 50 år. Godt jeg ikke har børnebørn, børn der måske skal vokse op i islams navn. Jeg gruer for fremtiden for lille Danmark.

Ingo
Gæst

2016-07-26 17:26

jeg underskrev fordi der efter min mening er mange grunde til at lukke grænserne ikke kun migranter også illegale arbejder der er løntrykker, tyvebander der er ved at overrende os, ind og udførelse af altmulige ulovlige varer mm. Og så mener jeg også at Danmark ikke er for muslimer deres regilion er langt fra hvad vi kan tolererer og man kan ikke leve samme med folk der er så forskellig fra os ,de kan jo ikke engang tolererer hindanden uden de skal slå ihjel og udstøde andre, så jeg tror de har en skjult dagsorden der går ud på at når de er mange nok så skal vi nok få at føle hvem vi har lukket ind i vores land ,og så er det lige meget om man kalder sig venligboer eller står og vifter med flaget ved grænsen eller inviterer på mad  i dit hjem så får man kniven.