Luk de danske grænser NU!

Que74

/ #1355 Re: Luk de grænser nu!!

2016-07-20 08:55

#27: -  

En go ven jeg har fra Tyrkiet og det er tilbage i 90'erne jeg spurgte ham..hvad vil i egentlig i Dk..han svarede..Vi vil overtage jeres land..og må sige synes de er godt på vej til det..

Jeg tror regeringen er bange for konfrontation med muslimer..de er simpelthen bange for hva der evt.skulle hvis de satte tingen op sort på Hvidt..

Hvis de vil ha de imamer væk så handel i stedet for at ral om det..vær mere konsekvent  i stedet for at trække det ud..De der ikke skal være i Dk gi dem en billet ig send dem afsted i stedet for vi skal koste alle de penge på dem..vores land blir dårligere og dårligere..der skal spares her og der for at få rå til lejre det er uhørt at vi ikke tar os af vores egne først..

De gamle som har arbejdet hele livet sparet op til en go pension..men plejehjemmene er ikke i top vi har set flere Eks.i tv med venten til wc besøg og mange andre ting..

De kalder os racister over ingenting..men nu er det såen at mange af dem er racister overfor danskere..

De får i hovede og port det er ikke i orden vi skal tænke på vores smukke land og danskerne først..Selvfølgelig er der mange som er og vil integrere sig i det danske samfund og det synes heg er fedt..