Luk de danske grænser NU!

Gæst

/ #1358

2016-07-20 10:00

Fordi den danske socialpolitik er blevet så dårligt, at nedskæringer sender syge mennesker i arbejdsprøvning, så de bliver dårligere, for at spare penge, så indvandre kan få alt betalt selvom de ikke har bidraget til samfundet. Nu skærer de ned over en kam. så dansker der har arbejdet et hel liv, betalt skat mm. men er blevet nedslidt, ikke kan få den hjælp de har brug for. Jeg har arbejdet siden jeg var 14 og nu er jeg 63 år, nedslidt med gigt skade i ryg, fod og knæer, stresset, men selv om jeg stadig er sygemeldt og uarbejdsdygtig skal jeg trækkes igennem arbejdsprøvning, med det resultat at mine skader er blevet værre, ydermere er jeg nu gået fra sygedagpenge til socilhjælp. Sådan bliver man behandlet når man aldrig før har modtaget sociale ydelser, men sat en ære i at klare sig selv. Flot Danmark. Politikerne arbejder ikke for befolkningen, men herligører Usa. De flygtninge der kommer tror de bare kan kræve, siger nej til bolig. Først skal der tages vare om den danske befolkning, så må flygtninge være glade for de er i et fredelig land, ellers må de rejse hjem og se om de der bare kan kræve ind.