Luk de danske grænser NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.
Gæst |
#12512016-06-29 15:09Det kan kun gå for langsomt med at stoppe alle som prøver at komme ind og ud med dem som desværre allerede er der... |
Gæst |
#12532016-06-29 15:41fordi vi danskere kommer i undertal og mine oldebørn ikke har noget land når de bliver voksne |
Gæst |
#12542016-06-29 16:05Fordi at vi skal af med alt det vold og ballade som er kommet ind ude fra så vi kan komme til at bo i et Danmark der er fri for al den vold og ballade |
Gæst |
#12562016-06-29 17:01Vi skal ikke have et muslimsk dk, |
Ulla Rasmussen |
#1258 Re:2016-06-29 19:36Det er desværre tæt på. Det er hele tiden den gruppe, som laver ballade. Vi har mange forskellige fremmede i DK, de laver aldrig ballade, eller kræver særbehandling. Hvorfor er vi såkaldte racister, fordi vi siger, at nok er nok? Nej det er vi ikke, vi er realister, i forhold til de politikkere der fastholder, at FN,S og EU,S regler, er de som skal efterleves, og lukker ørerne, for danskernes bekymring og utryghed. |
Gæst |
#12612016-06-30 00:32Jeg er norsk og vil ha Norge (Norge er med i Schengen, EØS i strid med grunnloven og folkeavstemninge i 1994), Sverige, Danmark ut av EU og Schengen og de kommer seg ut, jeg vet det. Har snakket med mange svensker og de vil ut. Nordmenna er minst 70% imot EU men regjeringen tror de kan trosse folket men de tar feil. Mange nordmenn har reddet seg ved å dra over kjølen og de vil ikke at Sverige skal være en EU-provins men en ekte bror. Danmark er søsterlandet til Norge mens Sverige er broder folket. Disse 3 nasjoner, 3 folk, 3 kongeriker og 3 kors må stå sammen mot den Europeiske Unions forkrøplede paradoks. |
The Scandinavian Diamond Man |
#1262 Glem EU, redd Scandinavia2016-06-30 00:45Nå må vi redde verdensdelen, Scandinavia, før det er for sent. EU skaper krigstilstander og krig - de importerer fiendtlige kulturer og dreper sine egne - og må bort. La landene være selvstendige enheter i respektabel handel med hverandre og press de ikke inn i unioner som tar bort deres selvstendighet og uavhengighet. |
Gæst |
#12632016-06-30 02:25Fordi jeg er bekymret for Danmarks fremtid, det bliver hårdt for vores børn og børnebørn at vokse op i et land med så mange flygtninge, som overhovedet ikke vil leve under de love og regler vi har her, de vil have det er deres love vi skal rette os efter, og sådan bliver det nok også på et tidspunkt, hvis der ikke bliver gjort noget ved problemerne. Politikkerne kan ikke se det, men så er det den Danske befolkning skal stå sammen nu inden det er for sent. |
Gæst |
#12642016-06-30 05:48Det er på tide at vi trækker i håndbremsen Og kun de som indordner sig under vores samfunds styring , hvor de er rigtig flygtning , får chancen til at blive. Det mindste ballade , så er det retur, det kan kun gå for langsomt. |
Gæst |
#12652016-06-30 09:11Synes bare vi er nødt til at hjælpe vores egne i Danmark der er svage. |
Gæst |
#12682016-06-30 10:37Den invandring ni har till Danmark är blott en rännil av den massinvandring vi har i Sverige. De som bluffar om sitt skyddsbehov avslöjar sig själv genom att ställa sådana krav som i filmklippet. De är asylturister som skall skickas tillbaka till hemlandet. |
UncleBob |
#12692016-06-30 10:43http://www.expressen.se/nyheter/longread/utanforskapet-inifran/grabbarna-pa-seved/ |
Gæst |
#12702016-06-30 11:57Fordi det ikke kan passe at der er folk der kommer til vores land for at få beskyttelse for krig og forfølgelse, og så er det første de gør at klage over bolig, afstand til store byen, maden og vores måde at leve på. Vi skal hjælpe ja men lad os hjælpe dem som hjælpes vil med det vi kan tilbyde. |
Gæst |
#12722016-06-30 12:57Jeg har simpelthen bare fået nok af deres kræver mentalitet. Og totale mangel på god opførsel. Jeg vil ikke bombes tilbage til middelalderen af hulemænd i kjoler. Og jeg nægter at bære sort dragt blot for at kunne gå ned at handle i fred. Nok er nok!!! |
Gæst |
#12732016-06-30 17:52Jeg kan fortælle en historie om en dreng fra Færøerne der som lille elskede at komme til Danmark. Danmark var er dejligt land der var fredeligt og yndigt at se på. Folk hyggede sig med pølser, bajere og det smukke danske flag på stangen. familjer var trygge og det var en god tid. Som tiden går og drengen vokser fortsatter han at rejse til Danmark men nu begynder drengen at lægge mærke til at noget er ved at ændre sig, folket i byen er ikke lige glade som de har været, pølserne er næsten forsvundet og blevet udskiftet med en slags skåret kød. Men rejserne fortsatter... Som årene går bliver drengen til en voksen mand og han begynder at gå i skole, en handels skole... men det er også her, i denne tid at hans øjne åbnes for det massive problem der er opstået. det begynder med at han farer vild i København og vil spørge om vej. Drengen, nu en voksen mand, løber ind en flok fremmede mænd der kan lidt dansk, 6-8 stykker. Der går ikke lang tid før han indser at de vil alt andet en at hjælpe ham på vej men istedet irriterer ham og forlanger at få hans ting. Manden er let på tungen og snakker sig til sidst ud af situationen, dog ikke med alle sine ejendomme i behold. Han var blevet frataget en cigaretpakke, en lighter og enda en cigaret som han havde i munden, en af de unge fremmede mænd havde taget den hvorefter han havde blæst røg i ansigtet på vores mand. Der går ikke lang tid før manden oplever en lignende situation, denne gang midt i centrum i København. Han fik sig lidt at spise i KFC da en anden fremmed mand af etnisk baggrund kom op til ham og sagde at han skulle have noget at spise og det samme galdt hans fire venner der stod udenfor og stirreded med kolde øjne. Sagen endte med at de gik derfra med hver sit chikkenwing og sagde du slipper fordi du er god nok. I løbet af mandens 2 år lange skole ophold var han ude for fem andre lignende situationer og ikke en eneste gang var der en dansker med i spillet... kun invandrere. Så var det den sidste gang der skete noget der rigtigt satte tankere i gang på vores unge mand. En aften var der 3 invandrere, der var lidt ude på skrammer med den rejseglade færing. De var næsten kommet op at slås dan den ene invandrer spørger "hvor er du fra, du har en mærkelig accent" Manden svarer jeg er fra Færøerne... til dette svarer invandreren, NÅÅ så har vi da ikke noget problem, vi trodde at du var dansker, det er jo kun dem vi ikke kan tåle... og så var det overstået. Historien jeg lige har fortalt er fra sanheden, hvordan ved jeg det? det skal jeg sige jer, det var nemlig mig der begyndte som små dreng at rejse til Danmark og mit syn er drastiskt ændret fra dengang. Jeg kan fortælle jer at lukker i ikke grænserne, kommer i at have et problem i ikke kan vende tilbage fra... at der vil ikke være et Danmark længere. |
Gæst |
#12752016-06-30 18:19fordi vi dkulle have lukket de danske grænser for mange år siden og vi skal ud af E U færdig vi skal sku nok klare os k h doris klemmensen |
|
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Støtteerklæring til modstanden mod salget af Silkeborg IF
6175 Oprettet: 2024-11-19
Kæmp for Amager Bio - Bevar det vi elsker!
4198 Oprettet: 2024-12-06
BEVAR DEN DIREKTE TOG-FORBINDELSE MELLEM MIDT- OG VESTJYLLAND OG KØBENHAVN
1629 Oprettet: 2024-11-24
Bevar studiemiljøet på SAMF og KUA!
2297 Oprettet: 2024-11-19
Bevar K-klasserne - Støt vores børn med særlige behov / Aalborg
728 Oprettet: 2024-11-22
BEVAR Centerhallen i Lillerød
827 Oprettet: 2024-10-28
Etablering af Lindved trinbræt/station på Svendborgbanen
452 Oprettet: 2024-11-28
Stop lagerbeskatning af kryptovaluta i Danmark
459 Oprettet: 2024-11-17
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
443 Oprettet: 2024-11-26
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
2054 Oprettet: 2024-11-06
NEJ TAK TIL HØJHUSBYGGERI I SÆDDING/FOURFELDT
443 Oprettet: 2024-11-21
NEJ tak til solcellepark på Orupgaards marker ved Sønder Vedby og omegn.
269 Oprettet: 2024-12-15
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2601 Oprettet: 2024-10-02
Nej Tak Til Solceller I Fjerritslev!!
219 Oprettet: 2024-12-11
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
536 Oprettet: 2024-11-16
Nej tak til kunstgræs og 18 meter høje lysmaster på SIF's baner
140 Oprettet: 2024-11-26
Underskriftsindsamling for bevarelsen af kandidaten i Generel Pædagogik
125 Oprettet: 2024-12-09
Bevar Haastrups Skønne Udsigt og Natur - Nej til Solcellepark!
123 Oprettet: 2024-12-02
Walkiebanko skal bestå.
116 Oprettet: 2024-12-11
Høringssvar til kommuneplantillæg 2021-20 – Horsens Kommune
105 Oprettet: 2024-12-03