Luk de danske grænser NU!

Gæst

/ #1273

2016-06-30 17:52

Jeg kan fortælle en historie om en dreng fra Færøerne der som lille elskede at komme til Danmark. Danmark var er dejligt land der var fredeligt og yndigt at se på. Folk hyggede sig med pølser, bajere og det smukke danske flag på stangen. familjer var trygge og det var en god tid. Som tiden går og drengen vokser fortsatter han at rejse til Danmark men nu begynder drengen at lægge mærke til at noget er ved at ændre sig, folket i byen er ikke lige glade som de har været, pølserne er næsten forsvundet og blevet udskiftet med en slags skåret kød. Men rejserne fortsatter... Som årene går bliver drengen til en voksen mand og han begynder at gå i skole, en handels skole... men det er også her, i denne tid at hans øjne åbnes for det massive problem der er opstået. det begynder med at han farer vild i København og vil spørge om vej. Drengen, nu en voksen mand, løber ind en flok fremmede mænd der kan lidt dansk, 6-8 stykker. Der går ikke lang tid før han indser at de vil alt andet en at hjælpe ham på vej men istedet irriterer ham og forlanger at få hans ting. Manden er let på tungen og snakker sig til sidst ud af situationen, dog ikke med alle sine ejendomme i behold. Han var blevet frataget en cigaretpakke, en lighter og enda en cigaret som han havde i munden, en af de unge fremmede mænd havde taget den hvorefter han havde blæst røg i ansigtet på vores mand.
Der går ikke lang tid før manden oplever en lignende situation, denne gang midt i centrum i København. Han fik sig lidt at spise i KFC da en anden fremmed mand af etnisk baggrund kom op til ham og sagde at han skulle have noget at spise og det samme galdt hans fire venner der stod udenfor og stirreded med kolde øjne. Sagen endte med at de gik derfra med hver sit chikkenwing og sagde du slipper fordi du er god nok. I løbet af mandens 2 år lange skole ophold var han ude for fem andre lignende situationer og ikke en eneste gang var der en dansker med i spillet... kun invandrere.
Så var det den sidste gang der skete noget der rigtigt satte tankere i gang på vores unge mand. En aften var der 3 invandrere, der var lidt ude på skrammer med den rejseglade færing. De var næsten kommet op at slås dan den ene invandrer spørger "hvor er du fra, du har en mærkelig accent" Manden svarer jeg er fra Færøerne... til dette svarer invandreren, NÅÅ så har vi da ikke noget problem, vi trodde at du var dansker, det er jo kun dem vi ikke kan tåle... og så var det overstået.

Historien jeg lige har fortalt er fra sanheden, hvordan ved jeg det? det skal jeg sige jer, det var nemlig mig der begyndte som små dreng at rejse til Danmark og mit syn er drastiskt ændret fra dengang. Jeg kan fortælle jer at lukker i ikke grænserne, kommer i at have et problem i ikke kan vende tilbage fra... at der vil ikke være et Danmark længere.