Stop udvisning af afghansk familiefar, som har bekæmpet Taleban.

Det er rigtig hårdt sådan noget . Har selv stået i det men synes at det rigtig led af dem afskille

#76 Re:

2015-07-21 18:45

#5: -  

Gæst

2015-07-21 18:57

jeg har skrevet under , fordi denne her udvisning skriger langt væk ag en dårlig og uretfærdig udvisning , og det er desværre ikke første gang vi ser det her . Jeg kender ikke den omtalte familie men det lyder til at de er godt integreret i det Danske samfund , jeg har meget svært ved at forstå den sagsbehandling her hvordan kan det danske samfund dog skille en hel familie af , uforståeligt at konen og børnene har fået opholds tilladelse og så kan manden ikke få det , jeg forstår ikke den måde der behandles på , håber af hele mit hjerte at faderen får lov at blive sammen med sin familie her i Danmark

Gæst

#78 Facking Pia K.

2015-07-21 19:20

Pia K.  Du er. En djævel.  Du burde. Brændes til næste Sankt Hans.  Istedet for de falske hekse så skulle man brænde den rigtige heks.  Nemlig Pia. K.  

Gæst

2015-07-21 20:53

Man kan da ikke splitte en familie ad - en familie, der har gjort så meget for at integrere sig.

Gæst

2015-07-21 21:59

Jeg tror hurtigt, at vi alle kan bliv enig om, at en af de ting alle lande ønsker er at skabe fred. Netop dette har denne velintegreret mand været med til, i det han har været del af at optrevle islamistiske grupper, som bl.a. Taleban. I bund og grund har vi med en helt at gør her. Altså er staten i alt enkelthed, ved at udvise en helt... Og hvis dette er den endelig beslutning, at sende ham tilbage til Afghanistan - hvorfor slår staten ham så ikke ihjel i stedet? For det er netop det han risikere ved at blive sendt tilbage, eller med andre ord; staten sender ham dirkete i døden. Med det sagt, vil den Danske stat støtte op omkring de ekstremistiske og voldelig kræfter i verden ved at sende ham tilbage. 

Og lad mig sige det mildt, det er som at skyde sig selv i foden - når staten gang på gang udviser velintegreret mennesker som Khalil Raofi, i stedet for at rette fokus på de som kommer til landet og nasser penge på alle tænkelig måde. Kig foreksempel på familien Leavokivic - et perfekt eksemplar på mislykket integretion og trussel for samfundet, i modsætning til Khalil Raofis velintegreret familie som tager del af den danske samfund, og har en utrolig stor betydning for medborgerne i Fredericia og i særdeleshed Korskærparken.

Jeg håber inderligt at den danske stat åbner øjne og snart indser at de er ved at sende en helt dirkete i døden...

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-07-22 05:30

Gæst

2015-07-22 06:23

Det kan vi ikke være bekendt som et moderne demokratisk land ? hvor retfærdighed og rummelighed altid skal gælde.

Gæst

2015-07-22 08:55

Jeg mener ikke det er i orden at en Person som ham der er så godt integreret i det Danske samfund skal udvises. Han og Familien viser at de vil det Danske med alt som det indebærer, og også har overskud til at være frivillige for andre.

Gæst

2015-07-22 11:28

Fordi det ikke er retfærdigt

Gæst

2015-07-22 12:31

Hvad er udsmidningsgrundlaget? Skriv gerne til mail :)

Gæst

#86 Re:

2015-07-22 14:59

#85: -  

De siger at hans liv ikke er i fare i Afghanistan, men de har ikke taget hensyn til familien

Gæst

2015-07-22 15:32

Det er vel åbenlyst.

Gæst

2015-07-22 19:30

Sådan set ulovligt i hht. internationale konventioner som DK har ratificeret, vedr. børns ret til samvær med deres forældre....

Gæst

2015-07-22 19:32

Da det er livsfarligt for faderen at blive sendt tilbage til Afghanistan.

Gæst

2015-07-22 19:51

Danmark må vågne op, og lade være med at være.så.bange for at hjælpe flygtninge.
Det er forfærdeligt inhumant at sende en man tilbage efter 13 år, og skille han fra familien i Danmark.
Istedet skulle vi give alle et værdigt arbejde, lære dem dansk, åbne vores døre, lytte og lære.

Gæst

2015-07-23 00:54

Del gerne!! Vi har hårdt brug for flere underskrifter 

Gæst

2015-07-23 02:07

Ej, helt hen i vejret, at udvise en så velfungerende og velintegreret mand til den pure død i Afganistan. Flover mig over at være dansker og dermed en del af denne beslutning. Stop så de uretfærdige udvisninger nu!! Hvor er medmenneskeligheden henne?? 

Gæst

2015-07-23 06:00

Det er umenneskeligt at en mand og en hel familie skal leve under dette pres i 13 år. Det kan vi ikke være bekendt. Gurli Hjorth

Gæst

2015-07-23 06:11

Det er jo helt vanvittigt, at udvise en mand, hvis familie er godt integreret !

Gæst

2015-07-23 12:11

Og til folk som tvivler på at underskrive så er Khalil Raofi IKKE Kriminel :)

han har ikke gjort noget, kriminelt hverken her i dk eller i Afghanistan, hvor han arbejdede for daværende regering.
Der er kommet en rapport om at dem som arbejdede for daværende regering kunne have begået krigsforbrydelse mod de ekstreme islamister, hvilket der ikke er hverken bevis for han har gjort eller vidner. Det er en falsk beskyldning. Hvis en person begår krigsforbrydelse og bruger vold, vil sådan en adfærd ikke kunne kobles sammen med de danske værdier som familien her står inde for, han kunne blive sur over denne behandling og få sin familie til at begå kriminalitet.

Fuldstændigt forståeligt at mange spørger:) derfor vælger jeg at skrive det her også

Gæst

2015-07-23 12:16

Jeg er oprindeligt ikke selv fra Danmark men jeg er dansk statsborger :) og jeg synes ikke man skal flove sig over at være dansker, men derimod kæmpe for at vise at de handlinger som vi ser negativt, ikke definerer en dansker. 

Jeg kender selv mange danskere og ingen er til at flove sig over!:) lad os ikke tænke generelt men istedet vise hvad gode mennesker gør, nemlig holder sammen ligemeget race, religion osv. :) 

Vi vil hjælpe Khalil Raofi men bare fordi nogle danskere handler forkert i denne beslutning så vil vi ikke beskylde alle danskerne :). Vi glemmer ikke de danskere som vil os, flygtninge det bedste.

mvh Spogmai 

Gæst

2015-07-23 14:00

Kender Shamsiye, og hun gør alt hvad hun kan for alle. Denne familie bør ikke blive skilt fra hinanden, sådan som Shamsiye har kæmpet - vil en udvisning blot give hende et knæk. Som hendes kollega, bliver man bekymret. Lad hendes mand blive, og giv ham muligheder. Det bør være i hans ret at blive beskyttet, når han har hjulpet vores militær. Hvorfor sende gode mennesker tilbage til hjemlandet, hvor det kun er døden som venter dem(her Shamsiye's mand). Dette har Shamsiye og børnene ikke fortjent....
Derfor denne underskrift.

Gæst

2015-07-24 07:47

Fordi det er "en helt hen i vejret" beslutning, og helt umenneskelig...

Gæst

2015-07-24 15:01

Jeg bryder mig ikke om det der sker i Danmark pt.
Patrick Patrioten Sandberg

2015-07-24 22:31

Jeg er ligeglad. Ud med ham og ud med alle muslimer. Islam er en pest.