Stop udvisning af afghansk familiefar, som har bekæmpet Taleban.

Gæst

2015-09-09 17:47

Bl. a. fordi Udlængestyrelsen her demonstrerer en helt utrolig blanding af brutalitet og stupiditet.

Gæst

2015-09-14 09:05

Har man efterhånden noget hjerte her i Danmark.
En mand som har kæmpet imod Taliban vil man nu sende tilbage,og risikere hans liv. Samtidig har manden været her så længe man må anse ham for dansker, det er også uanstændigt at skille ham fra sin familie.
Det er ikke første gang at Danmark viser så stor en mangel på respekt
for menskeliv. Det må og skal der rettes op på !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gæst

2015-10-10 18:22

Fordi ingen familie bør splittes, og slet ikke denne her da khalil er elsket af alle !! Selv her i vejle

Gæst

2016-03-11 16:26

Kom nu med hele sandheden? Hvis han har boet her i 13 år, og bliver udvist, så har han gjort et eller andet længere er den da ikke

Det med at man kender ham kan ligge et lille ste ved mig. Fortæl nu hvorfor og ikke hvor god han er.

Gæst

2016-03-21 23:10

Hvorfor skal han ikke hjem og kæmpe for sit fædreland?

Istedet for at sidde her og fise den af, medens vore soldater skal dø dernede for hans lands frihed

Fætter Stivben

#156 Re:

2017-03-27 06:15

#1: -  

Jeg har sovet dårligt, efter at have set beretningen om vor behandling af en velintegreret og aktiv deltagende familie der yderligere står for at blive splittet og miste deres tro på vores værdiers sande legitimitet.

Jeg skammer mig og beder til at vor øvrighed vil vise oprigtigt villige flygtninge en værdig behandling.