Samarbejder med BRIKS
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Samarbejder med BRIKS.
Gæst |
#5262015-03-19 14:18
|
Gæst |
#5272015-03-19 14:21 |
Gæst |
#5282015-03-19 14:22Guds forvalter Med til dette betroede ansvar hører også at mennesket er Allahs stedfortræder eller forvalter (“khalifah“) på Jorden. Allah har givet alt mellem himmel og jord i vores varetægt og vi er ansvarlige for, hvordan vi behandler det. Jordens ressourcer er skabt for alle skabninger ligeligt og overforbrug og spild benævnes direkte som værende satanisk og tegn på utaknemmelighed i Koranen. |
Gæst |
#5292015-03-19 14:24Den riges pligt De rige og velbemidlede har ikke bare pligt til at dele deres rigdom, mad og overflod med de fattige, de hjemløse, de forældreløse og de svage; en del af deres rigdom tilhører ifølge Koranen de fattige, og hvis ikke de giver dem denne del, er det de riges tyveri fra de fattige. Det enkelte menneske har pligt til at lade andre nyde godt af det, han eller hun har fået af Allah, hvad enten det er rigdom, evner eller muligheder. Enhver er personligt ansvarlig for sine slægtninges og sine naboers ve og vel. I særdeleshed har vi et ansvar overfor de svageste i blandt dem. De svageste er de yngste, de ældste, dem med handicap og dem, der er ude af stand til at forsørge sig selv. Dem som ikke er svage, har pligt til at kæmpe for fredelige og retfærdige samfund og for at sikre de undertryktes og de nødlidendes frihed og rettigheder mod uretfærdighed, besættelse og korruption. |
Gæst |
#5302015-03-19 14:25Køn og farver Ifølge Koranen er alle mennesker skabt af den samme ene sjæl og mænd og kvinder er skabt af og for hinanden, hvorved de harmonisk fuldender hinanden. Allah har skabt menneskeheden i forskellige folkeslag og farver, vi taler forskellige sprog og har forskellige normer, kultur og religion. Koranen siger, at de forskellige folkeslag og kulturer, er skabt for at lære hinanden at kende, for at leve sammen som én fælles menneskehed og for at kappes indbyrdes om hvem der kan handle smukkest og bedst. Alle mennesker og racer er ligeværdige. Det bedste menneske er det, der er mest hengiven til Allah. |
Gæst |
#5312015-03-19 14:58 |
Gæst |
#5322015-03-19 15:03i will not depart from the command of my lord = king of the universe and above and beyond the universe |
Gæst |
#5332015-03-19 15:21In the name of Allah, the Entirely Merciful, the Especially Merciful. (1) [All] praise is [due] to Allah, Lord of the worlds - (2) The Entirely Merciful, the Especially Merciful, (3) Sovereign of the Day of Recompense. (4) It is You we worship and You we ask for help. (5) Guide us to the straight path - (6) The path of those upon whom You have bestowed favor, not of those who have evoked [Your] anger or of those who are astray. (7) |
Gæst |
#5342015-03-19 15:23So exalt the name of your Lord, the Most Great. (74) Then I swear by the setting of the stars, (75) And indeed, it is an oath - if you could know - [most] great. (76) Indeed, it is a noble Qur'an (77) In a Register well-protected; (78) None touch it except the purified. (79) [It is] a revelation from the Lord of the worlds. (80) Then is it to this statement that you are indifferent (81) And make [the thanks for] your provision that you deny [the Provider]? |
Gæst |
#5352015-03-19 15:30And you do not will except that Allah wills - Lord of the worlds. And you do not will except that Allah wills. Indeed, Allah is ever Knowing and Wise. |
Gæst |
#5362015-03-19 15:32 |
Gæst |
#5372015-03-19 18:43er det ikke utroligt , at ikke nok med at deres nazi racist efterretningstjenester har kørt på mig i over 2 år, på facebook og i alt hvad de kunne få finger på af media, blade, ugeblade, selv skilte og reklamer overalt i gaderne i hverdagen omkring mig, selv når jeg var på internet i alt fra youtube til nyheds sider har de kørt hetz på mig, for at give mig psykose og køre mig psykisk ned. på min facebook bliver slettet links og info jeg putter der. de har overvåget vores hjem og chikanerert os i lang tid, og stresset os, til tider kunne jeg ikke snakke med mine forældre uden at de med det samme kører psykisk på mig i deres metroexpres blad dagen efter eller andet media eller ligeså snart jeg går på internet, de vil ligsom lade mig vide at vi lytter til alt i jeres hjem, altså ulovlig aflytning i vores hjem og gennem vores tlf , bare at tlf lægger på bordet lytter de og chikanerer os . de har prøvet at stresse vores liv og vores hjem. og selv i film finder man ikke eksempel ligsom det her. mig mod ikke bare illuminati, men også alle jer andre der ikke har lavet andet end og bruge jeres tid massiv på at plotte , og mange af jer er (jealou) meget meget jealou, jealousi and envy, i har angrebet alle sammen , fra alle sider mig og min famillie , mens vi har haft problemer og krise i vores liv , har i hoppet på ligsom en beskidt flok hyæner ,men i skal vide , (the entire plan belongs to ALLAH.) self i griner, men det skal i også have lov til lige nu, det er ok, jeg har tålmodighed , jeg er ligeglad hvad i tilhører, i kan ikke bruge jeres våben og jeres folk og bekendte mod LORD OF THE GALAXIES. en hel galaxe er ikke andet end en dråbe i havet for ham. han er overalt i universet på samme tid, han er skaber af tid og rum.
|
Gæst |
#5382015-03-19 18:45 |
Gæst |
#5392015-03-19 18:47 |
Gæst |
#5402015-03-19 19:121 man against several armys , thats what LEGENDS are made of Subhan Allah |
Gæst |
#5412015-03-19 19:46skal jeg fortælle jer noget sjovt, mange af jer der snakker dårlig om illuminati, og siger 2pac og killuminati og frem og tilbage, ligeså snart i blir tilbudt penge fra illuminati, eller at komme til tops i deres industri, eller får lommerne fulde, så sælger i ikke bare jeres sjæl, men i sælger også jeres krop. i glemmer alt om sultne børn i afrika og de fattige i kina og indien og dem der har det skidt i jeres egen lande eller andre fattige steder i verden, eller vestens atomkrig og udslettelses planer for andre racer, i stinker og i ved det. i tror i narrer alle andre, men i narrer kun jer selv, for alt bliver noteret. mange af jer er værre end illuminati. i er rådne invendig og udvendig. mange af jer er egoister og (i råber kun op fordi i keder jer og for at skabe kaos) , det er få af jer hvor stemmen kommer helt inde fra hjertet af. det eneste der tæller for jer er at i selv har det godt, og i er ligeglade med alle andre. og i ved det selv, i står og jammer over folk har det skidt og ned med illuminati, men ligeså snart de tilbyder jer penge eller piger eller en god deal , eller andet så er i solgt og i glemmer alt om dem der har det skidt. også tænker i , at i er kloge og i har klaret det godt. you aint nothing but fools. og self i kan ikke lide at høre sandheden, men såden er det. |
Gæst |
#5422015-03-19 19:52og hvis nogen tror at de kan gøre mig sur eller jealou ved at køre på mig med nogen af de folk eller hustlere jeg har været omgivet af, der siger de er mine venner og de eneste de har været ude på har været og stjæle lidt kontakter og komme lidt frem i en beskidt branche, og den ene dag siger de til mig at mine kontakter ikke er noget værd og den anden dag sidder de og praler over for andre med de kontakter de har stjålet fra mig, så kan i bare tro om igen, jeg er iskold.
i kan ikke narre mig med såden noget eller køre mig op og i kan ikke true mig med noget som helst, i got nothing to loose. jeg har bevist det flere gange , i am more man than you ever be. so go fool somebody else. og jeg ved det i har gået og lavet og pønset på, jeg gider bare ikke og snakke om det. bare lad være med at tro i er så kloge, spørgsmålet er ikke hvad i ved , spørgsmålet er hvad jeg ved :) |
Gæst |
#5432015-03-19 21:25grin bare mens i kan, he he he . hvor er det sjovt, det ok, i skal også more jer lidt. :) enjoyment for a little time
|
Gæst |
#5442015-03-19 21:57i har meget jealousi i og blandt jer, jeg kan godt forstå det, det er meget udbredt blandt jer i jeres kredse, den kommer til jer fra alle sider og i kigger ind i jealousiens grimme ansigt hver eneste dag. jealousi and envy hører til i jeres hverdag, håber i hygger jer med det i branchen, hehehe
|
Gæst |
#5452015-03-19 21:59en branche der er proppet op idag, der er snart flere "stjerner" end almindelige folk idag, i drømmer jer tilbage til gamle dage, men de gamle dage kommer ikke tilbage, det er nye tider i branchen og det har det været mindst siden år 2000 , he he he, dream on jealousy and envy :) den entertainment branche der var fra 50 erne til 90 erne kan i kun drømme om , den kommer ikke tilbage, idag er de alle stjerner, he he he idag er i ikke længere noget speciale, i er bare en blandt mange, og det er svært for jer at accepterer, men såden er det, i bliver nødt til at accepterer det. |
Gæst |
#5462015-03-20 00:29[All] praise is [due] to Allah, who has sent down upon His Servant the Book and has not made therein any deviance. Say, "I am only a man like you, to whom has been revealed that your god is one God. So whoever would hope for the meeting with his Lord - let him do righteous work and not associate in the worship of his Lord anyone." |
Gæst |
#5472015-03-21 00:49 |
Gæst |
#5482015-03-21 00:51 |
Gæst |
#5492015-03-21 00:52Han understreger, at Danmark vil miste penge og sikkerhed, samt at Rusland ejer missiler, der med garanti kan gennemtrænge det fremtidige globale missile forsvarssystem. |
Gæst |
#5502015-03-21 00:56 |
|
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Støtteerklæring til modstanden mod salget af Silkeborg IF
6175 Oprettet: 2024-11-19
Kæmp for Amager Bio - Bevar det vi elsker!
4187 Oprettet: 2024-12-06
BEVAR DEN DIREKTE TOG-FORBINDELSE MELLEM MIDT- OG VESTJYLLAND OG KØBENHAVN
1614 Oprettet: 2024-11-24
Bevar studiemiljøet på SAMF og KUA!
2297 Oprettet: 2024-11-19
Bevar K-klasserne - Støt vores børn med særlige behov / Aalborg
728 Oprettet: 2024-11-22
BEVAR Centerhallen i Lillerød
826 Oprettet: 2024-10-28
Stop lagerbeskatning af kryptovaluta i Danmark
459 Oprettet: 2024-11-17
Etablering af Lindved trinbræt/station på Svendborgbanen
451 Oprettet: 2024-11-28
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
440 Oprettet: 2024-11-26
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
2054 Oprettet: 2024-11-06
NEJ TAK TIL HØJHUSBYGGERI I SÆDDING/FOURFELDT
443 Oprettet: 2024-11-21
NEJ tak til solcellepark på Orupgaards marker ved Sønder Vedby og omegn.
265 Oprettet: 2024-12-15
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2601 Oprettet: 2024-10-02
Nej Tak Til Solceller I Fjerritslev!!
216 Oprettet: 2024-12-11
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
536 Oprettet: 2024-11-16
Nej tak til kunstgræs og 18 meter høje lysmaster på SIF's baner
140 Oprettet: 2024-11-26
Underskriftsindsamling for bevarelsen af kandidaten i Generel Pædagogik
125 Oprettet: 2024-12-09
Bevar Haastrups Skønne Udsigt og Natur - Nej til Solcellepark!
123 Oprettet: 2024-12-02
Walkiebanko skal bestå.
110 Oprettet: 2024-12-11
Høringssvar til kommuneplantillæg 2021-20 – Horsens Kommune
104 Oprettet: 2024-12-03