Samarbejder med BRIKS

Gæst

/ #537

2015-03-19 18:43

er det ikke utroligt , at ikke nok med at deres nazi racist efterretningstjenester har kørt på mig i over 2 år, på facebook og  i alt hvad de kunne få finger på af media, blade, ugeblade, selv skilte og reklamer overalt i gaderne i hverdagen omkring mig, selv når jeg var på internet i alt fra youtube til nyheds sider har de kørt hetz på mig, for at give mig psykose og køre mig psykisk ned.

på min facebook bliver slettet links og info jeg putter der. 

de har overvåget vores hjem og chikanerert os i lang tid, og stresset os, til tider kunne jeg ikke snakke med mine forældre uden at de med det samme kører psykisk på mig i deres metroexpres blad dagen efter eller andet media eller ligeså snart jeg går på internet, de vil ligsom lade mig vide at vi lytter til alt i jeres hjem, altså ulovlig aflytning i vores hjem og gennem vores tlf , bare at tlf lægger på bordet lytter de og chikanerer os . de har prøvet at stresse vores liv og vores hjem.

og selv i film finder man ikke eksempel ligsom det her.

mig mod ikke bare illuminati,

men også alle jer andre der ikke har lavet andet end og bruge jeres tid massiv på at plotte , og mange af jer er   (jealou)  meget  meget  jealou,  jealousi  and  envy, 

i har angrebet alle sammen , fra alle sider mig og min famillie , mens vi har haft problemer og krise i vores liv , har i hoppet på ligsom en beskidt flok hyæner ,men i skal vide ,

(the entire plan belongs to ALLAH.)

self i griner, men det skal i også have lov til lige nu, det er ok, jeg har tålmodighed ,

jeg er ligeglad hvad i tilhører, i kan ikke bruge jeres våben og jeres folk og bekendte mod LORD OF THE GALAXIES.

en hel galaxe er ikke andet end en dråbe i havet for ham.

han er overalt i universet på samme tid, han er skaber af tid og rum.