NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post

Gæst

2013-04-17 17:15

Politikerne laver meget skidt, så nej de skal ikke yderligt kunne gemme sig. Hvis de ikke kan tåle, systemet som det er i dag, kan de jo bare finde sig et andet job. Alle borger bliver kontrolleret som det må politikerne også finde sig i. Det er tros alt flertallet der betaler deres løn. De svage i vores samfund (handicappede, syge, ælder osv.) må undvære, at kunne klage til det sociale nævn, hvis de mener, at deres sag er behandlet forkert i kommunen. Vi taler her om 35000 sager der ikke længer kan blive prøvet. Det er menneskers retssikkerhed som nu forsvinder, takket være politikerne på Borgen. Det er en skandale, den regering vi har.

Svar

gæst

#825 Re:

2013-04-17 18:01:37

#823: -

Ja det undre mig der ikke er flere kommentare, eftersom programmet er slut, dem der sender mail til en har sendt mig det samme 2 gange pga af høringen ?

Ja der sker mange sjove ting for tiden, har selv oplevet nogle af dem, det ikke det danmark jeg kender der er til mere .

Selv dem der sidder i udbetaling danmark aner ikke hvad det handler om når de skal svare på et ?

sådan kan jeg kunne jeg forsætte det pilråddent hele vejen igennem, gud bevare danmark for det trænger hårdt til det.