Stop aflivningen af hunden Thor..

Anita

/ #250 Thor skal leve, selvfølgelig skal han det

2013-01-30 23:53

Jeg kan blive så hidsig/gal i mit hovede over og behandle både ejer og ikke mindst thor.

Så skulle min gamle hund af racen schæfer også havde været aflivet.. Jeg ved godt det ikke rigtig kan hjælper, men vil lige skrive historie om min hund/ vores behandling.

Jeg bor på en landejendom hvor jeg har 7 tønder land jord. Jeg havde lige fået denne dejlige hund, samme dag det skete, med naboens hunde. Jeg havde lige fået hende og havde fået af vide hun ikke kunne lide katte, nå men jeg har heste og jeg skulle til og lave noget hegn om, og jeg tog hende med ud på folden hvor hun rendte løs. super glad hund som syntes det var dejligt med masser af plads. Jeg havde ikke set naboen komme gående med sine 2 små dansk/svensk gårdhunde. jeg ser så min hund løbe afsted og de 2 små hunde render inde på min grund. og min render afsted imod dem.og jeg prøver og kalde på hende uden held. jeg tror hun troede det var katte. og så samtidig var usikker med sig selv fordi det var jo lige som et nyt sted. men det ende med at hun bed ud fra sig for ligesom og sige hold jer væk det er mig som bor her og i skal ikke være på min grund. hun fik skambidt den ene i halsen så den måtte på dyreklinik osv. Jeg havde lige fået hunden hjem og havde hverken fået den forsikret eller noget som helst. Jeg blev svinet til af naboen og ligesiden den dag har vi ikke kunne snakke sammen, de har kun været en chikane lige siden. selvom jeg har betalt for de omkostninger der har været på deres hund. Jeg fik en bøde på 5,500kr og det var det. sagen er afsluttet. HVORFOR SKAL THOR SÅ AFLIVES. jEG FATTER SIMPELTHEN IKKE SYSTEMET. OG MÅDEN DE FORSKELLIGE POLITI-KREDSER KØRE HVER DERES SYSTEM.