Stop aflivningen af hunden Thor..

Dorthe Brandt

/ #240

2013-01-30 20:34

Jeg har med stor forfaerdelse fulgt sagen om stakkels Thor de sidste par dage. Stakkels Thor har nu siddet paa doedsgangen paa et hemmeligt sted og bare ventet paa doedssproejten. Thor har jo helt sikkert ikke forstaaet noget overhovedet af det der er sket. Ikke nok med at hans ´´far´´ desvaerre er doed men nu maa han heller ikke laengere vaere sammen med sin ´´mor´´. Hvis nogen skulle vaere i tvivl saa har dyr faktisk en sjael og foelelser. Jeg tager hatten af for den modige person der har bortfoert Thor. Skulle i faa nogen problemer med at beholde Thor i Danmark saa siger i bare til for saa finder jeg et godt hjem til Thor i Luxembourg. Og Jette skal til hver en tid vaere hjertelig velkommen. Jeg haaber virkelig at der er nogen der tager sig kaeligt af den idiot der har meldt Thor for at bide hans hund. Nu lyder det jo ikke som om den lille hund har lidt videre overlast saa var det virkelig noedvendig at melde Thor paa den maade naar man nu godt ved at den vil blive doemt til doeden. I siger bare til saa koerer jeg til Danmark og henter Thor. For ret til at leve det har han. Held og lykke Thor og Jette. I finder mig paa facebook under Dorthe Brandt. I skal ikke vaere i tvivl om at Thor kan blive hentet ud af landet lige med det samme. Saa maa vi jo saa se om Interpool kommer paa gen..........men saa tager vi den derfra.