Stop aflivningen af hunden Thor..

Hans

/ #92 Re: thor skal leve!!!!

2013-01-29 19:09

#1: flov over DK - thor skal leve!!!!

Lovgiverne i Danmark er aldeles forrykte, de fleste af dem er akademikere som typisk bor i storby junglen og kun har empati over for deres nærmeste familie, de har aldrig haft et nært forhold til et andet levende væsen bortset fra deres førnævnte familie. I vores hjem betragter vi de to hunde vi har, som mindst ligeså nære venner som menneskerne i vores bekendskabs kreds. Mange enlige har stort set kun deres kæledyr at dele deres tilværelse med, og den sorg de føler ved at miste kæledyret har jeg flere gange oplevet som væsentligt mere ægte og tungere end når de har mistet en slægtning. Hvordan kan politikerne fjerne den retssikkerhed der er ved, at vi normalt kan få prøvet en uenighed ved domstolene?. Håber at de folkevalgte politiker vil forstå at de med deres lovgivning er trådt langt over stregen i forhold til hvad befolkningen mener. Jeg sætter min lid til at Dansk folkeparti vil tage dette emne op i folketinget og få lavet denne absurde lov lavet om så den er tilpasset folkets ønsker. Hans Bundgård. Ikast,