Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Opfordring til Corydon - pressemeddelelse / Kommentarer

Gæst

2014-01-29 23:47

Godt gået Niels Christian, tak for din stor indsats imod dette vanvid.

Gæst

2014-01-29 23:57

Godt gaaet NCC, saa haaber vi at corydon ikke har faaet for mange penge under bordet... Maaske kan han stadig naaes? Ellers kan man jo formode at hans private graadighed er for stor, väre sig penge eller magt.

Gæst

2014-01-30 00:01

Godt gået! Stor ros til dig for dit initiativ og din henvendelse til Corydon. Hvis han vælger at ignorere os, håber jeg, han får en rigtig dårlig smag i munden.

Gæst

2014-01-30 00:09

http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/275134/statsligt_selskab_staevner_goldman_sachs_for_svindel.html

Læs lige denne artikkel om Libyen, som hiver GS i retten for snyd og bedrag....

med venlig hilsen
FlemmingRasmussen

Gæst

2014-01-30 00:09

Well done. Keep on going...

Gæst

2014-01-30 00:22

Bor i Jylland så kan ikke komme sorry .. Men nej Tak stadigvæk - og står ved min underskrift - bestemt

Gæst

2014-01-30 00:29

Tak Niels Christian for dit initiativ!! Det er simpelthen fantastisk, hvad der er sket!! Knus Hanne Nielsen!!!

Gæst

2014-01-30 00:32

Godt gået Niels Christian. om det lykkedes eller ej, har du min største respekt.

Gæst

2014-01-30 00:39

Gerda Annalise Jensen

Gæst

2014-01-30 00:49

Sejt, godt gået

Gæst

2014-01-30 00:50

Kære Niels
Du må endelig tage det aktuelle antal underskrifter med, for siden du skrev det brev er der kommet 20.000 mere. Lige nu er der 193.748 der har skrevet under. Det er dejligt.
Gid lige så mange ville skrive under på Nej tak til den nye offentligslov! Det er ændringen af offentlighedsloven, der har gjort det muligt for Corydon at trumfe salget af DONG til Goldman Sachs igennem. Offentligheden har jo ikke kunnet få aktindsigt.
mvh
Birthe Thystrup

Gæst

2014-01-30 00:54

Venligst meddel om denne her underskrift indsamling er baseret på indkomster fra Amerikansk/andet via reklamebanner på siden ? ser ud som om der kan tilvælges dette ved oprettelsen og det er set banner undervej !

JA ELLER NEJ SVAR TAK !

Gæst

2014-01-30 00:54

Tak for indsatsen og pøj pøj med resultatet

Gæst

2014-01-30 00:55

copy :

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Ønsker du mere synlighed for denne underskriftindsamling?
Sponsorreklameplads til denne underskriftindsamling. Denne underskriftindsamling vil blive vist med en reklameplads i bunden af siden. Vi har tusindvis af besøgende hver dag, så dette er en effektiv og billig måde at opnå mere opmærksomhed til denne underskriftindsamling.

5 dage: 5 € 10 dage: 10 € 20 dage: 20 €
40 dage: 40 € 60 dage: 60 € 80 dage: 80 €

Gæst

2014-01-30 00:57

Jeg vil gerne hermed takker dig fordi du hermed har åbnet vores øjne og at det beviseligt nytter noget at sætter sådan en indsamling i værk for mit vedkommende har det bevist at vi Dansker kan stå sammen når vores folkevalgte politkiker viser sig at være mere eller mindre korupte og kun med en fælles indsats kan vi vise vores mishag og så håbe på at ministerne selv vælger at gå ellers er det jo en bananrepublik vi lever i altså ikke en hak bedre end dem selv samme politiker nedgør så nok en tak i den gode sags tjeneste

Gæst

2014-01-30 00:58

Utroligt flot gået - TAK! TAK!

Gæst

2014-01-30 00:58

Efter at der gennem den forløbne uge, er kommet rigtig meget væsentlig information ud til befolkningen om salget af en lille del af DONG, har jeg erkendt at jeg nok lod mig rive med af mediernes pludselige interesse for emnet. At det aldrig skulle være nået til en aftale med Goldman Sachs, er stadig min helt klare holdning. Men når det viser sig at alle folketingets medlemmer har været klar over de igangværende forhandlinger, gennem det sidste år også både DF og Enhedslisten, så er der hélt klart et par ting, der falder mig for brystet. Hvorfor er det først nu, at vigtige faktuelle oplysninger bliver bragt ud i offentligheden? Hvorfor hyler de 4 pensionskasser op nu uden tidligere at have lagt reelle forhandlingstilbud på bordet (og så viser det sig oven i købet at de selv har investeret i Goldman Sachs)? Hvorfor var emnet ikke en varm kartoffel på folkemødet 2013 på Bornholm. Hvorfor har et samlet Folketing brugt mere tid på gensidig mudderkastning og spænden ben for den modsatte fløj i stedet for at bruge energi på folkeoplysning om et så væsentligt emne. For første gang må jeg udtrykke min anerkendelse af at Coridon har haft is i maven til at neglisere den oppiskede folkestemning. Man kan ikke i sidste øjeblik løbe fra en aftale, hvor der har været så lange forudgående officielt kendte forhandlinger, med et multinationalt finansfirma, uden at det får alvorlige konsekvenser både nationalt og internationalt. Det er derfor et af de mest publistiske former for let stemmefiskeri, jeg har oplevet både fra Enhedslisten dele af SF samt DF, jeg længe har oplevet. Så jeg vil gerne trække min underskrift tilbage.

Med venlig hilsen Britt Føns, Fredericia. foensbritt@sol.dk tlf. 27285872

Gæst

2014-01-30 01:30

Du er super

Gæst

2014-01-30 01:44

Så skide godt. Syntes efterhånden den regering har klikket nok i det. Mage til dobbeltmoral kendes ikke. Danmark går i retten for at få skyldig skat fra netop Goldman Sachs. Danmark taber sagen, men prøver fortsat at få de penge der skylles. Derefter vil nogle i regeringen være partner med selv samme firma. Trods Danmark modarbejder deres metoder. Mage til dobbeltmoral findes ikke. René Lischang
pessimistisk fyr

#370 En pessimistisk tanke

2014-01-30 01:45

Hej.
Selvom 170.000 er mange underskrifter, så ville jeg ikke bruge det som et argument for at udskyde eller aflyse forhandlingerne med de potentielle købere.
170.000 ud 5 mio. er så vidt jeg ved 3,4 pct. ret mig lige hvis jeg tager fejl, kan slet ikke forstå det skulle være så lidt :O...
hvorfor skulle en så lille del af den danske befolkning stå i vejen for flertallet - man må vel antage at dem der ikke har skrevet under samtykker til salget i stilhed. - har selv skrevet under så lad nu være med at skrive jeg er kapitalist sv*n eller noget - det er bare en rationel tanke... jeg kan ikke se det her skulle gøre nogen forskel overhovedet!

Gæst

2014-01-30 01:55

1000 tak Niels Christian Cederberg for dit initiativ til at få stoppet det galehus der efterhånden hersker på borgen. At have lyst til at flytte sin adresse til Ukraine eller et andet underudviklet land, istedet for cirkus Danmark der styrtdykker mod bunden,er snart at foretrække. Med de politikere der er sat på tinge i øjeblikket, ender DK sku som nordens røvhul hvor det hele kun handler om at tænke på sig selv og sine nærmeste...nåå der er vi måske allerede BJARNE OG CO!!!

Gæst

2014-01-30 02:19

Godt gået, Niels. Jeg ville ønske, der var flere, som skrev under, for jeg er bange for, at Corydon er arrogant nok til at sidde 170000 stemmer overhørig.
Med venlig hilsen Arnold

Gæst

2014-01-30 02:41

Hej, Niels!
Tak for din indsats - som gruppe bør vi nok stræbe imod at komme dette og andre onder til livs, som "den bedrevidende del" af landets ledelse prøver at trække ned over hovedet på os - moral og etik er tilsyneladende en mangelvare påChristiansborg - det er efterhånden svært at se, hvem man skal stemme på, hvis der blev folketingsvalg i morgen - de 8 millioner er kun 1 % af statens samlede budget, og det kan ikke være vanskeligt selv for en cand,scient.pol. at se, at tidspunktet for at sælge dele af dette meget vitale samfundsorgan, som DONG vitterligt er, er meget dårligt valgt - gad vide om vi ser flere af de nuværende folketingspolitikere som konsulenter for Goldman Sachs eller lignende kapitalfonde ??? - de aspirerer godt til denne usmagelige branche !!

Gæst

2014-01-30 02:44

Så godt gået, Niels Christian, en ægte demokratisk handling, som forhåbentlig får den ønskede effekt. For hvis politikkerne ikke lytter til landets borgere, kan de ikke kalde sig demokratiske, uanset at de er folkevalgte. Håber du får hjælp også til at bære de mange underskrifter! Tak for din kampånd!

Gæst

2014-01-30 02:55

Kære Niels Christian
Bare der dog var mange flere danskere (eller verdensborgere) som dig.
Tusind tak for dit initiativ - og det kæmpemæssige arbejde.
Hvor ville jeg ønske, at du de næste 20 år kommer til at stå som en markant politiker i samfundet. En forkæmper for, at en bedre moral vinder indpas blandt politikere - og landets borgere.

Held og lykke fremover.

Kærlig hilsen
Cay Clemmensen