BEVAR KUNSTHALLEN GL. HOLTEGAARD

BEVAR KUNSTHALLEN GL. HOLTEGAARD / Beskeder / Har du lyst til at hjælpe os i kampen for Gl. Holtegaards overlevelse? / Kommentarer

Gæst

2024-05-09 12:25

Håber det lykkedes at bevare det fine sted.

Gæst

2024-05-09 13:32

Kære Nina/Gl. Holtegaard
Jeg har sat et stort kryds i kalenderen d. 31. maj :-)
Jeg har netop stået for udstillingen UNIKA i Galleri Krebsen i København med Keramiker Nina Møller Kristensen (retrospektiv). I 2022 udkom der er bog om Nina på initiativ af Kirsten Christensen: Nina Møller Kristensen - En keramiker. Jeg ser også frem til at hilse på Kirsten :-)
Jeg er meget glad for vores lokale Kunsthal og håber og krydser fingre for dens overlevelse.
De bedste hilsner
Susanne Klose

Gæst

2024-05-09 17:43

Selvfølgelig skal Gl. Holtegård bevares. En kommune som Rudersdal kan ikke tillade sig at lade denne kulturperle blive afhændet til anden side.
Nogenlunde ovenstående ordlyd vil jeg sende til Rudersdals politikere i kommunalbestyrelsen

Med venlig hilsen

Vibeke Juul Poulsen
Øverød City
Annelise

#4 Bed for Guds hjælp

2024-05-10 06:09

Kære Nina, kære alle,

"Her står jeg - jeg kan ikke andet, så hjælpe mig Gud!"

Råber alle op! Lad os sammen bede Gud hjælpe os!

Er du blandt os, flere og flere, der erkender, at Gud er den største kraft, Verdensaltet, Princip, Kærlighed, Sandhed? Så gå til Gud. Gerne sammen. Og bed om hjælp og støtte på vejen. Lad os bede sammen for den gode sag. Få præsten med den 31. Åbn hjertet til den højeste hjælp!

i dyb kærlighed 

Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...