Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!.

Gæst

2015-12-23 11:43

Fordi vi ikke kan være bekendt at tage smykker og andet fra flygtninge i nød.

Gæst

#602 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-23 11:57

#597: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re:  

Ja jeg ved da at det er løgn at de reelle flygtninge ikke har råd til at komme her. Hvis ens hjem bliver bombet, så er man en reel flygtning, og det er ligemeget om man så flygter i et privatfly eller til fods. Jeg ville ønske du satte dig ind i, hvad det her drejer sig om før du kaster dig ud i din mobbekampagne.

Med hensyn til hvem det går ud over, så får vi forhåbenlig snart en ny regering der ikke lader det gå ud over de svageste. Hvorfor er der ingen der peget på, at der findes rige mennesker i Danmark? Det er jo tydeligvis de veluddannede, der er på flygtningenes side og er parat til at hjælpe. Men det er som om det er skrevet i sten, at dem kan der ikke røres ved. Gu kan der så, man kan hæve skatten for de højerelønnede.

Hvis det ikke tålte sammenligning med nazismen, hvorfor er der så så mange nynazister på din fløj?

Gæst

2015-12-23 16:12

Stram flygtninge politik er et valg, men retorikken og symbolet ved at konfiskere værdi genstande er dumt og forargeligt.

Gæst

2015-12-23 19:09

Det er da umenneskeligt andet.
Holger Danske

#605 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-23 19:13

#602: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Du kan være helt rolig der findes ikke nynazister på min fløj overhovedet

Men et er sikkert jeg ønsker ikke et muslimsk Danmark 

Hvad jeg kan se at mange her gør men når først det går op for dem så er det måske forsent

Og jeg ved at denne regering den gør alt hvad de står i dens magt for bevare Danmark og at bevare det Danske. Og bare rolig selv om Socialdemokraterne kommer til så fører de den samme politik.

Jeg ved jo godt de fleste der skriver under her hellere end gene ser deres egne sønner/døtre blive slået i hjæl i en krig medens vi skal fodre bekvemmelighedsflygtningen som er deseteret fra deres egen krig

Brug dog det øverste hoved

Danmark frit

Gæst

2015-12-23 20:28

Jeg har skrevet under da jeg ikke ønsker at Danmark skal havde et ry som et fremmedhadsk og småligt land. Vi lever i et velfærdssamfund og vi har alle de goder og fordele et land kunne ønske sig og alligevel mener vi at vi kan tillade os at berøve folk der er flygtet fra krighærgede lande for deres sidste ejendele og værdier. Det er skammeligt og jeg ønsker ikke at blive sat i bås med folk der har denne sørgelige og egoistiske tankegang.

Gæst

2015-12-23 22:44

Fordi jeg mener det er uanstændigt at trampe på mennesker, der allerede ligger ned...Vil den "velkomst" være sådan en, jeg selv ønsker at modtage, hvis jeg nogensinde kom i en lignende situation - nej tak!

Gæst

2015-12-23 22:55

Fordi jeg er rasende og flov over flertallet og skammer mig over at udlandet skal kende os for dette 

Gæst

2015-12-23 22:58

Fordi det er en umenneskelig regel! Og fordi det giver grimme, grimme associationer til 30'erne i NaziTyskland. Nazisterne startede også et sted.....og fordi det er min eneste måde at kunne få min foragt til forslaget ud! PINLIG POLITIK

Gæst

2015-12-24 08:30

Det er uværdigt og en skændsel

Gæst

2015-12-24 10:19

Jeg sender Inger Støjberg min vielsesring til min x-mand og regner så med, at jeg har købt en flygtning fri

Gæst

2015-12-24 11:14

Blot fordi vi har et mindre problem med indvandring i øjeblikket, behøver vi ikke at smide alt anstændighed over bord.

Gæst

2015-12-24 15:03

Fordi det er de mest afskyelige holdninger til andre mennesker, der ligger bag disse tiltag!!!!!!!

Gæst

2015-12-24 23:23

Det er pinligt at være dansker pga vores politikeres umenneskelige tilgang til bla flygtninge krisen.

Gæst

2015-12-25 00:01

Skriv under: Stop angreb mod kurdiske civile i Tyrkiet

http://www.skrivunder.net/stop_angreb_mod_kurdiske_civile_i_tyrkiet

Gæst

2015-12-25 14:20

Fordi de flygter fra krig ikke fordi de ikke ejer noget. Men fordi de ikke kan være i deres eget land. Og affektionsværdi af smykker er mere værd en penge.
Holger Danske

#617 Re:

2015-12-25 15:04

#611: -  

Mon du også overtager hans regning for indkvartering og hvad der ellers er omkostninger? 

Holger Danske

#618 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-25 15:08

#602: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Jeg husker ikke den 9 april 1940

Men den 9 september 2015 står for mig som den næste invasion

Sammenligningen er påfaldene bare vent til de er mange nok 

Gæst

2015-12-26 06:47

Det er det mest modbydelig lovforslag der nogensinde er fremsat. Man kan kun skamme sig.

Gæst

#620 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-26 13:41

#605: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

På din fløj findes Ikke bare nynazister, men Hells Angels og andre rockertyper. Det er dem du spiller sammen med.

Indtil videre har jeg ikke set nogen kommentarer her, der ønsker et muslimsk Danmark. Dvs endnu en gang har du ikke forstået hvad det er for en diskussion du blander dig i.

Lad mig minde om, at afstemningen drejer sig om statens ret til at berøve flygtninge deres ejendele. Med det lovforslag har regeringen i alvorlig grad skadet Danmarks ry og omdømme og stillet os i et lys, der for de fleste danskere intet har med Danmark at gøre.

Det vi kæmper for her er danske værdier. Jer der er så skræmte over islam tror åbenbart at man har danske værdier, fordi man er født her, men der skal altså lidt mere til.

Holger Danske

#621 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-26 21:19

#620: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

På min fløj findes hverken nynazister/Hells Angles eller andre typer af rokketyper, men kun ægte DANSKERE. Der vil DANMARK DANMARKS bedste.

Du slynger om dig med påstande som du overhovet ikke har forstand på desværrer.

Og det eneste der skader Danmarks ry er underskrifts indsamlinge som denne her. Regeringen kan desværer ikke lave andet end at forklare udlandet, hvad i har gang i med jeres kamp, for muslimske værdier som i jo kæmper så meget for.

Og hvis det som nogen skriver at det kan sammenlignes med Nazisternes, tid så bare vent til de er mange nok, så skal i bare få at se. Hvem der vil bestemme her. Vi har jo allrede gettoer hvor selv politiet ikke tør komme ind.

Nej havde vi bare haft 179 af Inger Støjbergs kaliber. Det er ikke en af de stakkel flygtninge som i kalder dem som ikke havde haft bedre af at blive hjemme og kæmpe for deres eget land/demorati som den kun har en hensigt med at komme her, er for at ødelægge vores værdier og demokrati.

Og så er det jo så let at gemme sig her som gæst

Danmark frit

Hanne Fischer

#622 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-26 22:11

Gæst

#623 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-26 23:36

#620: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Du er syg i roen, typisk venstrefløjs angreb, på mennesker , med en anden mening end jeres. Landsforrædder

Holger Danske

#624 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-27 01:30

Holger Danske

#625 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-27 01:33

#623: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Det må nu være omvendt det med roen.

Og så tilhører jeg ikke et højrefløjsparti desværre.

Men jeg er DANSKER og det er jeg stoldt af, og vil ikke have det ødelaget af muhamedanerne.

Danmark frit