Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Holger Danske

#676 Re: Re: Re:

2015-12-22 23:21

#675: Holger Danske - Re: Re:  

Det er da vist nok det man kalder inditetstyveri det du kalder di men ok for mig

Tror godt nok ikke vi er så mange med det navn i vort lille land :) 

Gæst

2015-12-23 10:37

Danmark tilbage på danskernes Hænder. Ud af EU
...

2015-12-23 16:49

Fordi jeg ikke kan se ud over egen næsetip. Fordi jeg er en forbandet nærhedsetiker. Fordi jeg ikke bygger mine meninger på fakta, men mine smålige følelser. 

Fan

#679 Re: Re: Re:

2015-12-23 17:42

#675: Holger Danske - Re: Re:  

Det med, at en fremmed bruger dit navn, har jeg også været ude for på nogle af siderne. Heldigvis, kan jeg tydeligt se, når indlægget , er skrevet af dig. Du har en fan her . Jeg vil gerne være anonym i dette indlæg.

Gæst

2015-12-24 09:00

Fordi det er nu vi skal hugge bremserne i hvis ikke vi skal blive væltet omkuld på især økonomi og boligudbud.
Holger Danske

#681 Re: Re: Re: Re:

2015-12-29 13:34

#679: Fan - Re: Re: Re:  

Tak for din sympatigendrivelse. 

Danmark frit

Holger Danske

#682 Skriv under

2015-12-30 14:50

Det er umugligt at vi kun er godt 8.000 der hader de fremmede muslimske muhammeddanere. Vores fjender kan på no time samle det dobelte antal underskrifter. i må da have en masse venner som os syns det samme. 

Kom nu skriv jer bare på flere gange. Det har jeg gjordt uden at nogle har fundet ud af det. Så om et år er vi flest og så skal vi rigtigt vise dem.

Danmark frit.

(den ægte Holger Danske)

Holger Danske

#683 Re: Skriv under

2015-12-30 16:31

#682: Holger Danske - Skriv under 

Som du kan :)

Mon du ikke snart kan få dig dit eget navn ellers er den da OK

Danmark frit (den ægte og eneste Holger Danske)

Gæst

#684 Invitation

2015-12-31 15:35

Invitation til

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Lørdag d. 9. januar kl. 13-15

Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved

p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den

udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved

hvem de er og hvad de vil her.

Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at

sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?

Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene

kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem

videre tilbage.

Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør

ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.

Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og

alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er

på landet din lokale landhandel.

På forhånd tak for støtten.

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage

igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive

afholdt taler.

Arrangør: Initiativet Luk Grænsen Nu!- genindfør grænsekontrollen

Gæst

#685 Re: Invitation

2016-01-02 10:51

#684: - Invitation 

Løkke talte jo om det, i sin nytårstale. Hvis nu, at det bliver indført, pga., at svenskerne gør det, så bliver demoen vel aflyst? Så giv lige besked, det er jo en lang tur fra Århus til Kruså.

Holger Danske

#686 Re: Re: Invitation

2016-01-03 11:04

#685: - Re: Invitation 

Du kan jo selv fælge med på SIAD. Hjemmeside :)

Og meget gerne melde dig ind eller støtte det :)

Danmark frit 

Jonas Mortensen

#687 Re: Invitation

2016-01-03 11:25

#684: - Invitation  

Jeg har hørt, at Dansk Samling, Danskernes Parti og Trykkefrihedsselskabet også deltager i demoen. Er der mon nogen, der kan bekræfte det?

Kommer der mange autonome bøller?

Mvh Jonas

Gæst

2016-01-03 20:41

Fordi de ydre grænser har jeg aldrig stolet på vi er alle røvrendt derfor

Gæst

#689 Re: Re: Re: Invitation

2016-01-03 22:02

Gæst

#690 Re: Re: Invitation

2016-01-04 07:41

N687: Jonas Mortensen - Re: Invitation 

Når du nu er så godt inde idet så prøv at kontrolere ders hejmmesider

Jeg tror ikke de står for den demo :) Autonome er heller ikke velkomne

Ved heller ikke hvad du vil opnå med en skræmmekampange? 

Gæst

2016-01-04 08:44

Om vi vil indrømme det eller ej. Danmark har hverken råd plads til flere migranter eller flygtninge. Hvor skal vi spare og skære ned næste gang ?

Gæst

2016-01-04 16:14

Fordi jeg mener det skal forblive en permanent kontrol ikke kun stikprøver.
Allerhelst synes jeg at Danmark skal lukke grænsen fuldstændig.
Hanne Fischer

#693 Re:

2016-01-04 17:36

#692: -  

Helt enig. Jeg håber, at Schengen bryder sammen, for den aftale har ført meget skidt fra Østeuropa ind i vores land. Jeg har forstået, hvorfor de lande, skulle indlemmes i EU. Vi skal tilbage til, at vi selv bestemmer, hvem og hvad, der kommer ind i DK. :-))

Gæst

2016-01-04 19:03

Fordi der er nok asylansøger Danmark og folk på tålt ophold.
Hanne Fischer

#695 Re: Re:

2016-01-04 20:10

#693: Hanne Fischer - Re:  

Jeg har lige læst, at 7 udlændinge søgte asyl i toget i Padborg, og de som ikke ville søge asyl, overtalte politiet til at søge asyl, for ellers kunne de ikke komme ind i DK. Øhh, hallo? De skal sgu ikke have et valg, de skal sendes retur til Tyskland , det land, som startede denne invasion . 

Tommy

2016-01-04 21:30

Jeg mener, at indvandring i den skala, som vi har oplevet de sidste par år er en væsentlig suverænitetsafgivelse ifølge grundloven, da alle disse fremmede mennesker en dag må påregnes at få stemmeret. Derfor mener jeg, at det må kræve 5/6 flertal i folketinget eller en folkeafstemning for at være lovligt. Der er vel ingen der ved deres fulde fem vil påstå, at den indvandring vi oplever for tiden er uvæsentlig for Danmark, og for en række vitale indenrigspolitiske forhold: Økonomi, velfærd, kultur, frihedsrettigheder, suverænitet, med andre ord, begreber der kendetegner et frit, demokratisk og socialt retfærdigt samfund, er det noget vi skal kaste i grams uden kamp? Nej selvfølgelig ikke, så hvorfor ikke starte med grundloven i hånden, og få sagen undersøgt ved et dygtigt advokatfirma, jeg er sikker på, at masser af mennesker vil yde bidrag til dette, og da sagen er så principiel er der måske mulighed for fri proces. Jeg syntes afgjort underskriftindsamler burde undersøge om der er interesse blandt underskrivere for denne mulighed, for det haster altså efterhånden, hvis vi skal vedblive med at være et selvstændigt land, og ikke bare en islamiseret provins i EU, med en levestandard som i Polen, hvor alle er tvunget til, at acceptere Sarihaloven.

Hanne Fischer

#697 Re:

2016-01-05 17:50

#696: Tommy -  

100% enig. Jeg er dog også 100% sikker på, at vi aldrig får det gennemført. Måske, du skulle lave en underskrifts indsamling,  med en fængende titel, og skrive ovenstående velformulerede indlæg , som begrundelse. Du fik/får omgående min underskrift.  Venlig hilsen

Gæst

2016-01-07 18:47

Vi skal ikke være et muslimsk land. Og det blir vi, hvis ikke vi gør noget nu. Dem, som er kommet, skal sendes tilbage. Vi må hjælpe i nærområderne.
Holger Danske

#699 SIAD – Vi går forrest i kampen for DIN og DINE børn og børnebørns frihed

2016-01-07 18:48

Kom nu deltag, og gerne kom i hver jere bil. Hvis vi alle kommer  i en bil så er Pladsen slet ikke stor nok, så har politet et kæmpe problem

Mød op til en fælles demonstration* lørdag d. 9. januar for alle os danskere, der har vores land kært. Vi kræver at vores grænse lukkes NU for migranter og velfærdsturister.

Situationen som vores politikere har tilladt for vores land lige nu er uholdbar og grotesk og den kræver handling NU. Vis vores politikere at vi kræver, at de lever op til deres ansvar og beskytter Danmark nu og i fremtiden. Første skridt er en lukning af grænsen, en genindførelse af grænsekontrol.

Udskriv invitationen herunder og del den ud til alle du kender og ikke kender. Del ud i indkøbscentre, foran din lokale købmand, hæng den op vha tapetklister, del rundt i postkasser osv.

Danmark har brug for dig nu. Du har brug for Danmark nu og i fremtiden!

KRUSÅ, 9. januar kl. 13-15. Mødested: Flensborgvej 13B (ved p-pladsen ved siden af Bingohallen)

Gæst

2016-01-07 20:51

Fordi vi skal passe på vores lille Danmark og dens befolkning