Luk de danske grænser NU!

Tommy

/ #696

2016-01-04 21:30

Jeg mener, at indvandring i den skala, som vi har oplevet de sidste par år er en væsentlig suverænitetsafgivelse ifølge grundloven, da alle disse fremmede mennesker en dag må påregnes at få stemmeret. Derfor mener jeg, at det må kræve 5/6 flertal i folketinget eller en folkeafstemning for at være lovligt. Der er vel ingen der ved deres fulde fem vil påstå, at den indvandring vi oplever for tiden er uvæsentlig for Danmark, og for en række vitale indenrigspolitiske forhold: Økonomi, velfærd, kultur, frihedsrettigheder, suverænitet, med andre ord, begreber der kendetegner et frit, demokratisk og socialt retfærdigt samfund, er det noget vi skal kaste i grams uden kamp? Nej selvfølgelig ikke, så hvorfor ikke starte med grundloven i hånden, og få sagen undersøgt ved et dygtigt advokatfirma, jeg er sikker på, at masser af mennesker vil yde bidrag til dette, og da sagen er så principiel er der måske mulighed for fri proces. Jeg syntes afgjort underskriftindsamler burde undersøge om der er interesse blandt underskrivere for denne mulighed, for det haster altså efterhånden, hvis vi skal vedblive med at være et selvstændigt land, og ikke bare en islamiseret provins i EU, med en levestandard som i Polen, hvor alle er tvunget til, at acceptere Sarihaloven.