bevarbørnehusetdalgashave

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bevarbørnehusetdalgashave.

Gæst

2015-09-02 09:24

Bedsteforældre til Emma og Christian:
Christian har gået i vuggestue og børnehave i Børnehuset Dalgas Have indtil han startede i skolen. De har altid forstået at tackle hans behov til hans forældres fulde tilfredshed, således at han hele tiden har haft i tryg hverdag. Hertil kommer, at Christian elskede skovbørnehaven, da han er en stor naturelsker. Emma har gået i vuggestuen og er nu i børnehaven, hvor hun hver eneste dag møder op glad og forventningsfuld. Hun har et utroligt godt forhold til sine kammerater og til de pædagoger, som hun er tilknyttet. Selv på fridage kan hun give udtryk for, at hun savner børnehaven. Det er virkelig synd for børnene og de ansatte at splitte dem ved at lukke børnehaven ned. Emmas og Christians Bedstemor Kirsten Iversen

Gæst

2015-09-02 15:04

Mit barnebarn går i vuggestuen

Gæst

2015-09-02 16:39

Børnehuset Dalgas Have skal ikke lukkes, det er en fantastisk institution

Gæst

2015-09-02 16:48

Jeg er glad for at sætte min underslrift her. Jeg er farmor til lille Emma som er meget glad for sin børnehave og mit ældste barnebarn har været her, også glad for at have være her. Jeg har besøgt dem til bedsteforældre dag. Sødt personale og børnene trives. Hvad har I gang i. Er sku synd for forældre og børnene at de skal til at smides rundt med. Børn og ældre er uønsket efterhånden. Tænk jer om jer der gerne vil bestemme. Pas på personale, de går snart kolde og har måske ikke lyst til arbejdet. Man smider ikke guld på gaden 

Gæst

2015-09-02 17:54

Det er vigtigt at bevare gode institutioner som fungerer godt og også er en god arbejdsplads med glade medarbejdere. Det er vigtigt for vores børns trivsel i de tidlige år hvor vi grundlægger deres og vores fremtid

Gæst

2015-09-02 18:34

Vi er vældig glade for Violas vuggestue. Fantastiske pædagoger med masser af overskud og nærvær, og derudover har vuggestuen dejlige lokaler og faciliteter! Der er trygt og rart her - det er en stor skam overhovedet at overveje en lukning! 

Gæst

2015-09-02 18:55

Jeg mener, det er super vigtigt at bevare de mindre institutioner - begge mine børn har gået i små vuggestue/børnehaver, men været besøgende i et par store i ferier...og sikke en forskel, der er!!! Både nærvær og støjniveau er der markant forskel på - det gælder også overfor os som forældre når vi er i institutionen. Det er alt andet lige nemmere at vide hvordan børnene har haft det og hvem forældrene er når der ikke er 100-200 børn at holde styr på! Det betyder tryghed for alle - børn, forældre og pædagoger!
Støtter jer og alle andre, der kæmper for de mindre institutioner 100%!

Gæst

2015-09-02 19:26

Da dette er mit barnebarns glæde over
at være i denne børnehave støtter jeg gerne dette
Michael

#34 Skal det lukke?

2015-09-06 20:09

Jeg forstår ikke rigtigt noget af de opslag, der er sat op. Hvem siger, at det skal lukke? Hvorfor skal det lukke? Er det vedtaget? Hvornår skal det vedtages? Jeg synes, der mangler en forklaring.

Gæst

2015-09-10 21:14

Mine 2 drenge har begge gået der. Fantastisk sted med meget kompetente medarbejdere. Vi græd nærmest da den yngste stoppede. Mærkeligt ikke at skulle komme et sted vi havde kendt i så mange år. Det vil være en katastrofe at lukke stedet! Længe leve børnehuset Dalgas Have!