Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.

Gæst

2015-06-26 06:15

Overreaktion fra folk der går i for små sko.

Gæst

2015-06-26 06:16

Hvis der noget jeg ikke kan acceptere holder jeg mig fra det, som muslimer der holder sig fra svinekød, ønsker ikke et forbuds Danmark.

Gæst

2015-06-26 06:17

Fordi jeg er træt af at racisme kortet altid bliver smidt

Gæst

2015-06-26 06:19

Galskaben må snart stoppe! Det næste er vel at kvinder ikke må optræde i reklamer eller sågar vises i tv mm. De har jo også været undertrykt og er det jo stadig i visse lande. Mon ikke det egenligt er de personer der fremhæver disse ting, der skaber problemerne....

Gæst

2015-06-26 06:22

Jeg underskrev for at tilkendegive min støtte til et fantastisk fristed til alle små som store og den der med afrikaland er jo ikke ment nedværdigende tvært imod alle er velkomne og vores børnebørn leger lige godt om det er det ene land eller det andet vidre sommerland!!!!!!

Gæst

2015-06-26 06:26

Lad nu være med at smide "racist-kortet", bare der bliver råbt "Lakrids"

Gæst

2015-06-26 06:28

Det er det bedste sommerland vi har i DK. Der skal ikke laves om på noget, det skal forblive som det er, elsker deres figur som de er.
Det kan ikke være rigtig, man kan komme 20 år efter, figuren er sat op og sige den er racistisk. Jeg er kommet i Djurs sommerland gennem mange år, har mødt mange forskellige nationaliteter, har ik hørt eller set nogle skulle være/blive stødt...

Gæst

2015-06-26 06:31

Fordi jeg synes det er noget pjat med al det racistiske snak.

Gæst

2015-06-26 06:37

For at støtte humoren og letheden. Alt er efterhånden så kedeligt og politisk korrekt og alle brokker sig over et eller andet. Der eksisterer altså både kannibaler og hottentotter - også i Djurs Sommerland

Gæst

2015-06-26 06:51

Fordi jeg tror, at jo mere der tales om "racisme" over sager, som langt de fleste intelligente mennesker anser som ubetydeligheder, jo større risiko er der for at ægte racisme bliver overset og latterliggjort !

Gæst

2015-06-26 06:55

Grdi jeg Elsker. Sommerland

Gæst

2015-06-26 07:00

Synes folk går for meget op i limningen for tiden og kalder alle racister.

Gæst

2015-06-26 07:00

Fordi jeg er Dansker. Og vores sunde fornuft burde komme først :-)

Gæst

2015-06-26 07:11

Jeg har læst hans artikel om HVORFOR han mener/tror/anser at Djurs sommerland er racistisk og kan kun opfatte det som manglende forståelse for hvordan man bør/kan/skal fortælle/forklare sine børn den historiske baggrund! ERGO anser jeg ham for at være en EKSTREM DÅRLIG OPDRAGER! Der blot synes han manglede at komme på forsiden af DANMARK

Bor selv p.t. i et Afrikansk land og der FINDES IKKE STØRRE RACISTER END AFRIKANERNE (NEGRENE, MÆND) der ikke gider at arbejde eller yde deres i samfundet (KVINDERNE arbejder som de altid har gjort) skal der bygges, repareres eller foretages andet fysisk aktivt arbejse, henter de Indere ind for at arbejde og disse Indere bliver af NEGRENE behandlet nærmest som SLAVE-HOLDERNE gjorde for 150-300 år siden (bortset fra pisken)

Danmark længe leve SOM DET ER

Dette opslag er lagt på BÅDE FOR OG IMOD Djurs Sommerland, men min underskrift er FOR Djurs Som.........  :-)

Gæst

2015-06-26 07:15

Pga fjolset der mener sommerlandet laves om

Gæst

2015-06-26 07:18

Jeg underskriver fordi at jeg syntes det er latterligt, at der skal være så meget brok, over nogle karruseller der har heddet det de hedder i 20 år. Det kan simpelhen ikke passe, at de skal til at fjernes, fordi at der lige pludselig er nogen der er kommet i tanke om at deres navne er racistiske. Bevar Djurs sommerland som det er, jeg kan ikke se der skal laves om på det.

Gæst

2015-06-26 07:18

Fordi alt dette politiske korrekthed er gået helt over gevind.
Dette er DK. THATS IT!

Gæst

2015-06-26 07:20

Er så træt af det hele tiden politiske korrekte... Desuden er det dybt usagligt at der er noget som helst racistisk i ordet kannibal... En kannibal er blot et menneske der spiser et andet menneske, og ikke en beskrivelse af en race....... Nu må det fandme holde !!!

Gæst

2015-06-26 07:24

Jeg ønsker ikke svenske tilstande og desuden synes jeg at det er ganske harmløst.
René Bubandt

#1020 Politik og racisme kan bruges til alt, hvad med historie?

2015-06-26 07:26

Jeg synes ikke om racisme, men jeg kan på ingen måde se at det her er racistisk, hvis det er noget er det en sjov måde at vise historie på, og hvor vi alle stammer fra.

i følge forskning stammer vi alle fra Afrika, og nedstammer alle fra aberne, så problemet er ikke eksiterende da vi også bruger vores egen forhistorie. 

Jeg er træt af at høre om at hver gang en Dansker siger sin mening er de racist, imodsætning til det rigtige ord for det som stort set altid ville være Nationalist.

Mange mennesker virker bange for at sige deres mening fordi de er bange for at blive mærket som racist, men kald det hvad i vil, jeg betegner mig selv som Nationalist og hvorfor skal jeg tage hensyn til eller acceptere deres syn på deres manglende viden, syn eller vilje til at se på verden, hvis de ikke kan acceptere mangfoldighedens syn på hvordan verden er opstået og fungere.

Det er svært for mig at se, at deres Anti-afrika lands underskrift indsamling ikke også har noget at gøre med religions forstillinger om at vi ikke stammer fra aberne osv. 

Hvis nu et hvidt barn stikker hovedet i en hullerne forstiller de sjovt nok også en Abe, er det så racistisk mod hvide mennesker?, det synes jeg ikke, men det er her hvor hele forskellen ligger, hvis der er noget der om Aber, mennesker med en mørkere hudtone der bliver afmærket på den ene eller anden måde, f.eks. som i Djurs sommerland smider folk "Racisme" kortet og køre det igennem den politiske kværn.

Hvis vi gjorde det samme med hvide mennesker altid og hele tiden ville der med stor sikkerhed komme krige ud af politikken, endnu engang på grund af noget så onsvagt som en hudfarve eller en uenighed. 

Så det der "afrikanske" relations billede er fuldstændig lige meget i forhold til hvor alle mennesker stammer fra, i forhold til historien, eller rettere en korrekt, opstilling af hvad der har forgået i de mange år der har været liv på jorden.

Endnu en fact er også at der har været kanibaler med knogler i næsen, rundt om i verden.
Det er en del af historien, og det ville da være sørgeligt at prøve på at gemme den del af historien, som nogle folk åbenbart gerne vil glemme.

Ja selv Holocaust, er der flere steder i mellemøsten hvor de ikke længere er overbevist om har eksisteret og været der, det er vigtigt at huske historien som den var, så man ikke gentager sine fejl.

Generelt kan man sige, at Afrika land er en Fantasi verden blandet med facts om menneskes vandring igennem livet, vi burde ikke skamme os over hvor vi kommer fra, men tage det med, os i vores fortsatte vandring og gør det bedre hvis vi får muligheden.

Jeg kunne sikkert blive ved med skrive, men jeg synes jeg har skrevet nok om hvad jeg mener, til at folk generelt kan forstå det.

Gæst

2015-06-26 07:28

Jeg håber for alt i verden at Djurs sommerland ikke hopper med på den vogn og begynder at fjerne deres ting fordig der er nogen som føler sig krænket på den ene eller andet måde de burde stå fast for seriøs der er sku ikke noget racistisk i det. Der vil altid værer nogen som ser racisme i alt men det skal jo ikke gå ud over alle i DK . Jeg er selv udlæning men jeg støtter på igen måde dem som prøver at lave DK om til noget som skal minde om de lande de selv kommer fra. jeg ved jeg kommer væk fra emnet men bliver bare så sur når jeg læser disse artikler om racisme eller lave om på hvad der må serveres til vores børn osv... vi bor i DK og dem som kommer hertil burde indordne sig efter det Danske kultur, som vi også ville skulle gører hvis man rejste til andrer lande, og respektere landets kultur som den er.

Gæst

2015-06-26 07:33

Fordi djurs er kanon...

Gæst

2015-06-26 07:37

Fordi man efterhånden kan trække racisme kortet på alting. Det er absurd

Gæst

2015-06-26 07:39

jeg kan godt forstå, hvis folk som identificerer sig med kannibaler og hottentotter bliver stødt.  ;-)

Gæst

2015-06-26 07:48

Sikke da noget pjat.. Folk VIL fornærmes..