Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.

Gæst

2015-06-26 10:54

jeg ønsker et frit danmark, hvor vi har tilladelse til at ha´de ting vi har, det har vi altid kunnet, hvad er der galt med hotten tot land
eller indianer landsby, jeg fatter det ikke

Gæst

2015-06-26 10:55

Det er galimatias, med al den racisme-hysteri-- Så var der mange ord i det danske sprog som skulle slettes -hekseafbrænding-vikingetogter -rødhåret osv

Gæst

2015-06-26 10:57

Jeg kan forstå, at man ikke længere kalder en flødebolle med mørkt chokoladeovertræk for en "negerbolle". Men at gå så langt som, at en forlystelse, der i øvrigt er ganske harmløs, nu skal "kriminaliseres" på grund af figurer og navne, det finder jeg urimeligt !

Gæst

2015-06-26 11:08

Nu må de komme ind i kampen

Gæst

2015-06-26 11:14

Jeg skrev under fordi ingen andre end Jer selv i Djurs Sommerland, som skal bestemme, hvad navne I giver jeres forlystelser. Det er strengt, at udefrakommende, vil til at bestemme, vi bor i Danmark, og vi bestemmer selv.

Gæst

2015-06-26 11:19

Jeg har kommet i parken årligt siden den åbnede. Det er tradition. En dejlig park for hele familien. Lad den være som den er.
De forlystelser har været der i så mange år og aldrig generet nogen før..

Gæst

2015-06-26 11:29

Fordi jeg er ved at være træt af de mennesker, der absolut skal finde et eller andet at klage over og få deres 15min berømmelse.

Pas nu på at vi ikke får svenske forhold her i DK..

Gæst

2015-06-26 11:37

Fordi ,jeg er træt af at skal undskylde at jeg er Dansker og hele mit liv ,så må Pippis far ikke være negerkonge ,så må man ikke holde jul ,så må man ikke spise det der alledage er blevet spist ,og nu også legeland ,hvad er der galt med hottentotter ,jeg er Dansker med stort D og vil ikke påduttes en mening jeg ikke har ,børn er sgu ligeglade om du er sort,grøn ,blå,gul eller hvid ,det er de voksne der er galt med og pådutter og indoktrinerer børnene nogle tanker de slet ikke har .

Gæst

2015-06-26 11:39

Nu må det stoppe med alt racisme pjat,jeg går med sorte sokker betyder det så at jeg træder på de sorte nej vel,håber sku snart at de racisme Liderlig personer snart tager sig sammen og lære hvad ordet betyder..

Gæst

2015-06-26 11:41

Fordi livet er for kort til den slags latterligheder. Hvis ikke vi slår hælene i ifht denne slags flueknepperi på idioti plan, så ender vi med at sort hårfarve kun må købes af negere (må man kalde dem det... man ved sgu snart ikke hvornår man jogger en over ligtornen), for hvide må ikke gå og efterligne / gøre grin med ( vil de smålige der føler sig stødt på forfædres vegne, nok mene) mørke mennesker... Give me a break, og lad os så nyde solen og karrusellen i børnehøjde uden politiske agendaer.. ???
Maybrit Mariah

#1111 Kom nu ind i livet!

2015-06-26 11:46

Jeg er træt af, at vi skal gå på listesko i vores eget land, jeg er endnu trætter af alle de udenlandske der konstant brokker sig, og drejer alt det de kan til, at være imod dem. En slags sympati fest de har gang i... Kom ud af ofre rollen og bidrag med det bedste i dig selv, i stedet for bare og kræve ind... Jeg har hele mit liv forsvaret udlændinge, hele og det har givet mig masser af knups, masser, fordi min egen familie har set helt anderledes på det end jeg, men mit hjerte har aldrig forstået ordet "Lande grænser", da jeg jo syntes vi alle bare skulle elske hinanden og ville hinanden det bedste... Finde det bedste frem i hinanden i stedet for det værste...

Men jeg er sgu fyldt op nu... Jeg er fyldt op over de mange klager over dit og dat, den manglende ydmyghed og taknemmelighed over jeg åbner mit hjerte og vi åbner og deler "Vores" land og dets goder... Jeg har vendt og drejet det en milliard gange, og mit hjerte prøver virkelig, at forstå... Men jeg må melde pas... For i kærlighedens lys forstår jeg ganske enkelt ikke hvad det er i er så skide vrede over og utilfredse med!?

I har et skønt sted og bo (efter eget ønske), i får mad hver dag, mange har en bil, bliver i syge bliver i på lige fod med os hjulpet på rette køl uge, hvad ville i havde, hvor i kom fra? Ville i havde den luksus og sikkerhed Danmark tilbyder lige præcis dig og dig...?

Det føltes fandme udmattende og ulykkeligt, at skulle blive ved med, at prøve på og leve op til, alle jeres krav, og dalme godt nok også en kæmpe manglende lyst til det, med den utaknemmelighed der hersker, jeg er dalme godt nok, så fyldt op og træt af det...

Hvad med og begynd og værdsæt dit liv, det i rent faktisk har og får?

Vi mennesker er sgu blevet en flok brokkende begærlige enheder, hvor er kærligheden hend til livet, hinanden?

Trust me, det er ikke kun til jer brokkende flygtninge og flere ganges generationer, det gælder ikke kun de udenlandske, det gælder dalme også alle dansker, russer, mexicaner "What so ever", der hele tiden klager over dit og dat, vi har det sgu godt her i Danmark, så lad vær med hele tiden og føle din eksistens truet og kom ind i dit eget liv...

Lad være med og falde hen og tro sølvbakken kommer forbi med den gyldene ske, for den kommer ikke, så smørg ærmerne op, og begynd og skab det du ønsker dig i stedet for, at skabe dig, det er dit liv og dit ansvar...

Og den her er lige så meget til mig som til dig... Hvis vi bliver ved med, at gøre de samme ting og forventer livet/forholdene/situationen skal ændre sig, så kan vi vente resten af dit liv i ofre rollen... Forsat god dag!

Gæst

2015-06-26 11:47

Fordi djurs sommerland er det bedste!!

Gæst

2015-06-26 11:49

De kan sgu bare smutte ud af landet hvis de har et problem

Gæst

2015-06-26 11:49

Fordi at nu må de fandme snart holde med at trække racist kortet!! Jeg er ved at være træt af at alt i DK skal ændres fordi at nogen føler sig stødt over noget som har været her i længere tid end de har.

Gæst

2015-06-26 11:57

Jeg skrev under fordi det er for latterligt! Hold op med at blive forarget over en karrusel der ser anderledes ud! Hold op med at ødelægge det Danmark vi kender! Det er ikke racistisk! Der vil altid være nogen der blive fornærmet over noget, men vi kan ikke afskaffe alle ting. Så opfør jeg nu som de "voksne" i er og kig den anden vej hvis det er så irriterende.

Gæst

2015-06-26 12:03

Hvis ikke vi stopper denne smålighed nu, bliver Danmark med tiden ikke til at holde ud at bo i.

Gæst

2015-06-26 12:06

Hvorfor ændre på noget, som på ingen måde kan samlignes med racisme.....

Gæst

2015-06-26 12:07

Fordi jeg synes det er noget vrøvl, jeg kan ikke se racisme i disse forlystelser

Gæst

2015-06-26 12:16

Fordi jeg synes at racisme-fanatikerne snart går for vidt!
Der er da ingen der forbinder de navne med noget racistisk, tværtimod bliver der netop fra racisme-fanatikerne NU gjort opmærksom på, at det evt. kunne være racistisk (?)! Næhhhh, ingen havde skænket det en tanke, før oprøret!!

Gæst

#1120 Re: Kom nu ind i livet!

2015-06-26 12:19

Gæst

2015-06-26 12:28

Fordi jeg synes det er noget pjat at gå op i småting.
Når der er andre og større problemer ude i verden vi burde tage os af. Redde jorden f'eks.

Gæst

2015-06-26 12:31

Det har absolut intet med racisme at gøre.

Gæst

2015-06-26 12:32

Fordi jeg ikke har noget imod hottentotter i Jylland

Gæst

2015-06-26 12:37

Jeg skriver under fordi man efterhånden ikke kan føre en normal samtale uden at risikere tiltale for racisme - det har taget helt overhånd.
Og hvem vil spise et Afrikanerkys?

Gæst

2015-06-26 12:40

Folk ved jo udemærket at det ikke er sådan i virkeligheden, er bare træt af at racismekortet bliver trukket om alt og ingenting.