Fleksjob og førtidspensionsreformen forfra

Fleksjob og førtidspensionsreformen forfra / Beskeder / info angående underskriftindsamling / Kommentarer


Gæst

#1

2015-06-11 13:45

Synes det er fantastisk skrevet ! Er en ung kvinde på 31 år med en datter på 12 år. lige nu på sygedag penge grundet flere sygdomme :(

De glemmer at relatere til vores følelser - jeg græder tit over ikke at være velfungerende og kunne have et alm job - ikke at kunne klare alle hverdags ting hver dag ! Jeg keder mig i hverdagen og ville give alt for at være rask og have en "alm" hverdag ! Jeg føler mig efterhånden som en byrde for det offentlige - læger , kommuner osv. Tænk at vi i et velfærdsland ikke kan tage hensyn til de syge, ældre eller folk med psykiske lidelser !?

Tænk på hvordan psykiske sygdomme kunne mindskes , ved feks. At tage hensyn ! Mange får en depression grundet fysisk sygdom , nedsat funktionalitet som påvirker privatlivet og arbejdslivet ?!


Jeg skammer mig over vores land - føler mig ikke tryg ved at stemme på nogen , da halvdelen er pure opspind for at få flere stemmer - føj !

Dk vågn op og se på folk individuelt og lær at vurder efter den enkelte !

Gæst

#2

2015-06-11 14:27

Stop kassetænkning nu og giv folk hvad de i følge lov har krav på og ret til.