Bevar Skole strukturen i Struer Kommune

Kommentarer

#201

Jeg skriver under fordi de mindste elever ikke skal fragtes til den anden ende af byen, de skal have en vis alder inden de selv kan cykle til og fra skole. Man kan nøjes med at laves fælles ledelse

Pia Krüger (Struer, 2023-06-27)

#202

Jeg syntes at det er for galt, at børnene skal cykle/gå på kryds og tværs af byen i forhold til at gå i skole. Derudover skal der bruges mange penge på at optimere de allerede fungerende skoler, så de kan rumme de mange elever i samme aldersgruppe.

Giv noget stabilitet til de unge mennesker og børn

Nicoline Kongsted (Struer, 2023-06-27)

#203

Fordi de unge skal have en skole i deres område

Jens Villesen (Struer, 2023-06-27)

#204

Det er vigtig med skoler i nærmiljøet.
I mange år har vi kæmpet fir den røde tråd- lige fra dagpleje/ vuggestue- børnehave- skole

Anita Andersen (Struer, 2023-06-27)

#205

Vi kigger på hus i Struer, hvor vores 2 børn skal gå i skole. Hvis skole strukturen ændre sig, så ender vi nok med at kigge på hus i andre byer, hvor der ikke er tvungen skole valg.

Simone Weinreich (Holstebro , 2023-06-27)

#207

Jeg skriver under fordi det er vigtig at bevare de små skoler, hvor børnene har høj trivsel. Det er vigtig for de små lokalsamfund at have skole og daginstitution for at forblive attraktive for tilflyttere men også for at dem der allerede har valgt det til ikke vælger det fra igen.

Bodil Witte Kloster (Humlum, 2023-06-27)

#208

Jeg mener ikke at det er den sunde måde at drive en skole på, samt er der fare for at lave meget hårdkogte miljøer.

Anne Sofie Skovgaard Høj (Hjerm, 2023-06-27)

#210

Dette forslag er fuldstændig helt hen i vejret. Det vil ødelægge alt for meget både for vores børn og vores by/kommune. Der er så mange ting ved dette forslag der er SÅ forkert og i sidste ende ikke gir nogen besparelse. Det har for store omkostninger for vores børn.

Jeanette Storinggaard (Struer, 2023-06-27)

#211

Jeg vil ha vi skal
Bevar bremdal skole!

Carina Klit (Bremdal , 2023-06-27)

#212

Utilfreds med beslutning fra politikerne

Stefan Risom Witt (Struer, 2023-06-27)

#214

Bevare skolestrukturen i Struer Kommune

Palle Lykke Ravn (Struer, 2023-06-27)

#215

Jeg er lærer på Limfjordsskolen og dybt imod dette. Grundet fremtid trivsel.

Frederikke Sleimann (Lemvig , 2023-06-27)

#216

Det er en svinestreg.

Nicoline Andersen (Struer, 2023-06-27)

#217

Det har stor betydning for mine børns fremtidige skolegang. Jeg bor i Bremdal og ser ikke at hverken skoler i udkanten af Struer lukker, eller at det bliver en stor skoledistrikt! Mindre skoler med færre elever giver større trivsel for vores børn! Politikerne skal virkelig få øjnene op! Det her er IKKE okay!

Malene Stampe (Struer , 2023-06-27)

#218

Jeg skriver under da jeg har skolesøgende børn der bliver ramt af det. De har allerede haft et skift til overbygningen fra Humlum til Limfjordsskolen og nu ser vi ind i endnu et skift.

Tailia Skovsted (Struer, 2023-06-27)

#220

Jeg er dybt uenig i den beslutning, og holder på den struktur vi har i dag.

Karina Søgaard (Struer, 2023-06-27)

#221

Det er ikke børnenes tarv at slå Limfjordsskolen og Parkskolen sammen!

Anne Morell (Struer , 2023-06-27)

#222

Lukning af Bremdal og Humlum skole vil betyde en afvikling af de to byer. Uden skoler vil børnefamilier ikke vælge byen. Samtidig er der behov for alsidige tilbud som både små og store skoler, og den seneste trivselsmåling viste netop at elevernes trivsel var højest i to af kommunens mindre skoler, og det var Mads Jakobsen sjov nok hurtig til at dele og bedyre sin stolthed over på sin Facebook side!

Mai Britt Frost Madsen (Struer, 2023-06-27)

#223

At det er fuldstændigt hovedløst, at nedlægge den struktur det er nu. Det vil resultere i, at man risikere folk flytter fra kommunen da man ikke kan tilgodese den enkelte elev da der kun er en skole. Kæmpe klaser og overfyldt sfo. Nej tak.
Det vil også blive sværere at tiltrække folk til kommunen.

Kevin Sixhøi Mühlich (Struer, 2023-06-27)

#226

Bevarer de små samfund

Brian Hersom (Thyholm , 2023-06-27)

#228

Jeg er dybt uenig i sammenlægningen mellem Parkskolen og Limfjordsskolen. For os i vestbyen er der nærmest sammenligneligt med at lukke vores lokale skole, indtil 7. klasse.
Jeg begræder beslutningen for mine børn. Mine børn som har en tilknytning til hal/svømmehal og dermed idrætsliv gennem skolen og SFO’en, som mistes. Overgangen og samarbejdet mellem børnehaven og 0. klasse mistes. Overskuelige årgange bliver pludselig kæmpe store, og klasserne større, på ingen måde til gavn for børnene.
Det vigtigste for små børn i de små klasser er tryghed og nærvær, og desto større det hele bliver, desto mere forsvinder trygheden og omsorgen til det enkelte lille barn. Jeg er dybt imponeret over Parkskolen og SFO’en, og den måde man er startet i skole på ift. overgangen fra børnehave til skole, og igen til 1. klasse. Det mistes for de fremtidige små børn. Og de nuværende små, som er startet, skal igen igennem et skifte - med nye lærere, nye lokaler, evt. ny klasse, nye omgivelser mv.
Kan endvidere være bekymret for vuggestue/børnehave i vestbyen, for hvis man alligevel skal til Gimsing med sit store barn, hvorfor så have de små tæt på?
Alt i alt kan jeg på ingen måde se, hvordan det gavner mine og andre børn fra 0.-6. klasse og skulle i skole i den anden ende af byen, med store årgange og dermed flere elever pr. klasse. Man burde på ingen måde ødelægge noget, der er så velfungerende.

Maria Witt (Struer, 2023-06-27)

#231

Det er det mest sindsyge forslag. Her tænkes ikke på børn og unges trivsel. Det handler kun om penge. Hvad kan man ellers forvente sig af et byråd med en venster borgmester.

Anne Hartmann Grotrian (Humlum, 2023-06-27)

#235

Denne omvæltning af vores skole strukturen (der er på vej?!) får ikke vores børn til at trives bedre, tvært i mod men lige det stik modsatte . Håber de kære politiker kan se vores alvor i dette her ..
Jeg tænker dette tiltag Struer Kommune er ved at tag vil få folk til at søge væk fra Bremdal og Struer kommune denne usikkerhed der er i Kommunen .

Dennis Hummelmose Damgaard-Klit (Struer, 2023-06-27)

#237

Det er ikke en måde at behandle vores børn på at sætte dem på et samlebånd og ikke give dem mulighed for en ordentlig skole med plads og rumlighed til hver enkelt barn

Judith Mühlich (Struer , 2023-06-27)

#239

• Det giver dårlige forhold for alle elever på hhv. Park-og Limfjordsskolen; høj risiko for endnu mere mistrivsel, skolevægring m.v. Flere opbrud/skift i løbet af et barns skolegang er forskningsmæssigt bevist øger risikoen for mistrivsel.
• Mindre attraktivt at bosætte sig nogle steder i byen (øst eller vest) og tilgodese børnenes skolegang, da alle vil skulle skifte skole og køre til den anden ende af byen på et tidspunkt uanset hvad.
• Faldende huspriser/antal tilflyttere, da færre formentlig ønsker at bo her/flytte hertil.
• Mere trafik gennem byen (grøn omstilling?).

Carina Orluff Søndergaard (Struer, 2023-06-27)

#240

Skolerne ikke skal lukke!

Diana Frederiksen (Struer , 2023-06-27)

#241

Vi vil bevare vores skole med alle klasser på Limfjordsskolen

Tina Hove (Struer , 2023-06-27)

#242

Allerede den dag i dag høres der om helt yngre børn og ikke mindst unge børn der mistrives og hvis der så vil presses endnu mere omkring børnene hvor ender vi så ikke henne. Hvis der tænkes i penge og ikke i menneskets behov og trivsel så tør jeg ikke tænke på hvor det ender.

Regina Holst (Struer , 2023-06-27)

#243

Jeg skriver under fordi vi skal tænke på børn unge, ikke på penge og økonomi, børns trivsel er den vigtigste!

Susanne Pedersen (Thyholm , 2023-06-27)

#248

Man ikke skal lave om på noget som fungerer

Tina Lund (Struer, 2023-06-27)

#249

Vi må holde sammen

Lotte kirk Jensen (Struer, 2023-06-27)

#251

De mindre skoler skal bevares . Parkskolen ligger I kvarter med mange små børn, der sikkert/ selv kan komme i skole, SFO og idrætsaktiviteter og dem vil msn nu flytte til Gimsing

Mai-Britt Byskov (Struer, 2023-06-27)

#252

Jeg skriver under fordi jeg har børn på Bremdal skole og synes det er katastrofalt hvis denne og Humlum Skole lukker.
Det er ikke børnenes trivsel der er i fokus nu men kun økonomi.
De små samfund dør, når de små skoler lukker. Undersøgeler viser at børn trives bedst på de små skoler - sort på hvidt står det skrevet… prøv nu at tænke på andet end økonomi… Lad os stå sammen og bevar de små skoler, som er så velfungerende i dag.

Camilla Kristiansen (Struer , 2023-06-27)

#253

Skolepolitik, når den er allerværst!

Ulla Holm Jørgensen (Struer, 2023-06-27)

#254

Hvorfor lave noget om, som fungerer

Mette snedker (Struer , 2023-06-27)

#255

Skolelukninger i Bremdal og/eller Humlum vil ødelægge byernes eksistensgrundlag. Idrætsklubber vil bliver truet. Ekstra miljøbelastning grundet ekstra transport. Børnenes trivsel trues. Daginstitutioner vil på sigt også opleve at kunne risikere at lukke, da børnefamilier ikke vil slå sig ned i området. Boligpriser vil falder. Og meget mere.

Lasse Vestergaard (Struer, 2023-06-27)

#256

At skolerne er med til at holde liv i vores by, både nu og ud i fremtiden, lukkes de lukkes byen

Carsten Dalgaard (Struer , 2023-06-27)

#258

Jeg er bekymret for mit barns trivsel ved en sådan skole struktur

Camilla Toxvig (Struer, 2023-06-27)

#260

Det er på tide børnenes trivsel bliver sat højere end økonomien. Det er kun 7-8 år siden man sidst i kommunen valgt at flytte rundt på børnene pga udbygning af skole og sammenlægning.
Fokusere nu på børnenes trivsel i stedet for at alt skal handle om økonomi og gøres op i penge. Vores børn er ikke marionetdukker som bare kan flyttes rundt efter politikernes velbefindende.
Der er et kæmpe antal af børn og unge som mistrives i dag og antallet stiger kun. Tænker ikke det skaber mere trivsel ved igen at flytte dem fra deres kendte rammer. De 12 som har stemt for forslaget kan på ingen måde være nogen der sidder med børn i folkeskolen.
Forslaget er under alt kritik

Louise Hyldal (Struer , 2023-06-27)

#265

At jeg er bosiddende i Bremdal og ønsker at vi skal bevare skolen i nærområdet.

Kent Astrup (Bremdal, 2023-06-27)

#267

Børnene skal ikke rives væk fra de kendte rammer, og det er kun sundt at have de store at se op til. Samtidig vil det skabe store logistisk udfordringer for mange familier at skulle krydse store trafikårer med de små børn, for dem der ikke har bil til rådighed. Det kan også resultere i devaluering af huspriserne grundet ændring i efterspørgslen på boliger og demografi i områderne.

Mikkel Thatt (Struer, 2023-06-27)

#273

Jeg skriver under fordi, vi har som familie valgt at flytte til Bremdal, bl.a. på grund af den mindre skole og det lokale samfund. Vi er flyttet fra Holstebro og fra skolesammenlægningen på Nørre Boulevard, fordi vores datter var i begyndende mistrivsel. Skolen blev for stor, der var meget larm og lærerne kunne ikke overskue alle eleverne i klassen. Vi havde en datter, der dagligt kom hjem med hovedpine og ondt i maven, og hun havde ikke energo til fritidsaktiviteter eller venner. Siden flytningen til Bremdal Skole, er hun blomstret og klager aldrig over hoved- og mavepine mere. Hun bliver set som det barn hun er af samtlige lærere og pædagoger, og ikke blot som en af mange.
Ved at bevare de små skoler, kan børnene få lov at lære og udvikle sig i trygge rammer!

Margit Ann Tågaard (Bremdal, 2023-06-27)

#275

Jeg har børn der går på bremdal skole, og skolen var en af grundene til at vi flyttede fra Holstebro til Bremdal.

Så derfor vil vi gerne beholde bremdal skole!

Daniel Tågaard (Bremdal, 2023-06-27)

#277

Børn på Parkskolen sksl flyttes væk fra det kender fra idræts faciliteter, det vil ramme de små som er ekstra følsomme. Her tænker man ikke på børnenes tarv, men kun på penge.

Karen Marie Risom Jensen (Struer, 2023-06-27)

#279

Folkeskolen er en helhed, små spejler sig i store og store tager sig af de små -dette bliver ikke muligt, når man adskiller klassetrin.

Janni Graversgaard (Lemvig, 2023-06-27)

#280

Jeg mener det er en forkert beslutning, hvor der slet ikke er tænkt nok på børnene og familierne som dette vil berøre….

Camilla Bruddal (Hjerm, 2023-06-27)

#281

Jeg selv har børn og familie i de pågældende skoler. . og det her er jo helt forkasteligt, og intet andet en økonomisk der er tale om ..

Jeppe Mosbech (Struer , 2023-06-27)

#282

Det er vigtig at bevare skolen i de små samfund. Forsvinder skolen afvikles det sociale samlingspunkt. Jeg har 3 børnebørn i Bremdal !!

Hanne Høg Nielsen (Hjerm, 2023-06-27)

#288

Der skal findes nogle penge - det skal der jo altid! Men det skal simpelthen ikke være børnene der skal betale prisen!!! Hvem har regnet på det? - har de husket børnene i denne ligning?? Nej de har ej!!
Der skal være frit skolevalg!!
Jeg er lodret uenig i beslutningen om at samle limfjordsskolen og parkskolen til én skole på to matrikler, med opdeling i 0.-6., og 7.-9. NEJ TAK HER FRA!

Yvette Laurberg (Struer, 2023-06-27)

#290

Jeg har flyttet til dette område for at mine børn kan benytte de gode cykelstier for at kunne komme sikkert til og fra skole.
Og at den nye skole struktur tilgodeser ikke vores børne og deres trivsel.

Kristian Dam Søndergaard (7600, 2023-06-27)

#292

Der skal være 2 skoler med grundskolen i Struer by, ellers bliver byen mindre attraktiv for børnefamilier at bosætte sig i.

Kirsten Marhiesen (Struer, 2023-06-27)

#293

Beslutningen er taget , med hovedet oppe i røven !!!

Michael Frederiksen (Struer, 2023-06-27)

#294

Jeg håber at struer fortsat vil have 2 folkeskoler indenfor bygrænsen

Ida Gravgaard (Struer, 2023-06-27)

#297

Det er den rene elendighed at ødelægge skolestrukturen i byen. Hvad med skolen i borgmesterens egen by???

Alice Eneqvist (Struer , 2023-06-27)

#299

Hvorfor lave om på noget som fungerer??

Anni Nielsen (Struer , 2023-06-27)

#301

Der er foretager udemokratisk proces. En ændring for en besparelse som formentlig bare betyder øget udgifter. Vi har bosat i Struer da vores område er tæt på skole og idrætsfaciliteter. Vi kigger os desværre allerede om efter andre mulige boligområder i anden kommune

Dennis Madsen (Struer, 2023-06-27)

#303

Dels fordi jeg har et barn på vej mod 7. klasse, som bliver påvirket af 2 skoleskift indenfor det næste år, samt fordi jeg er bekymret for udviklingen i Bremdal, hvis vi mister det lokale skoletilbud.

Mette Lyngesen (Struer, 2023-06-27)

#305

Jeg mener ikke, det er en god idé at vende op og ned på den nuværende struktur, og især indskolingens elever kan få langt til skole. Pas også på med at fjerne for mange ledere. Tanken er fristende, men i praksis ender det jo nok med, at man er nødt til at (gen)ansætte de fleste, fordi der er behov for nogen der koordinerer tæt på. Gode skoler tæt på er også noget tilflyttere kigger på.

Lene Klit (Struer, 2023-06-27)

#306

Har børnebørn på Limfjordsskolen , og bor i området . Det giver ikke mening de skal til at cykle på Parkskolen ….

Ann Holst (Struer, 2023-06-27)

#309

Fordi det er ikke gemme tænkt nok, og der mangler planer på mere, med sfo m.m. og for ikke og tænke på at få tilflyttere til de små byer rundt om Struer

Kasper Clausen (Struer , 2023-06-27)

#310

Det lyder slet ikke gennemtænkt på så mange plan. Og konsekvenserne ser umiddelbare uoverskuelige ud, hvis det bliver vedtaget.

Kenneth Larsen (Struer, 2023-06-27)

#311

Vi ikke bør ændre på den nuværende struktur.

Mathias Kirk (Struer , 2023-06-27)

#313

Ændringerne vil få en enorm, uønsket betydning for mange børn og familiers hverdag. Og for byens potentiale for familier med skolebørn. Både ifm indførelse af ændringerne og også på sigt.

Mette Foldager (7560 Hjerm, 2023-06-27)

#314

Vigtigt, at der fortsat er skoler i lokalområderne samt at de to byskoler bevares.
Den nuværende skolestruktur skal fastholdes.

Malena Vestergaard (Bremdal, 2023-06-27)

#316

Vi har børn, som bliver berørt af denne beslutning, der er trukket ned over hovedet på os. Vi har bosat os i vestbyen pga. skolestrukturen, stisystem samt sportstilbud, hvor børnene er tæt på det hele og hjemmet.

Pia Nygaard (Struer, 2023-06-27)

#317

Det er fuldstændig forrykt. Vi vil miste SÅ mange børnefamilier. Børnefamilier vil gå langt udenom Struer. Min datter, svigersøn og vores 2 børnebørn, har set på hus her i Struer og børnene skulle på Park. Nu er det ikke sikkert de flytter til byen alligevel 😥 Så tak til Struer Kommune, for at jeg måske "slipper" for at få mine børnebørn til byen 😥 Det er og bliver en kæmpe katastrofe for byen fremtid 😥

Dorrit Weinreich (Struer , 2023-06-27)

#321

Vi har brug for, at vores kære politikker kan se, at det her er virkelig ikke kan være rigtigt. Det her er ikke godt for Struer. Tværtimod. Er der en voksen til stede der tør tage et ansvar?

Pernille Kristiansen (Struer, 2023-06-28)

#326

Jeg bor i Struer

Madsen Daniel (Struer, 2023-06-28)

#327

Fordi de idioter som sidder ved magten i Struer Byråd, ikke skal løbe om hjørner med kommunens borgere igen.

Alex Munk Lauritsen (Struer , 2023-06-28)

#330

Er gammel Struer Boer 💪

Ole Kristensen (Løgstør, 2023-06-28)

#332

Jeg skriver under, fordi det er det mest latterlige foreslag til dato. Hvordan er det lige I vil til at behandle os børnefamilier mm.?
Stop jer selv eller skrid fra taburetten, kære byråd!!!

Ole Stjernholm (7600, 2023-06-28)

#334

Mine børnebørn på 4 og 7 år bor i Struer kommune. Den ældste går i O klasse på Parkskolen . Den yngste starter i skole om et pr. Det er helt urimeligt og ikke at tilgodese de små børns tarv, hvis de skal på Limfjordsskolen. De vil ikke kunne cykle til og fra skole, da de skal krydse meget trafikerede veje. De får ikke skolegang i nærområdet. Med de ulemper, der følger med dette.

Laila Witt (Bækmarksbro, 2023-06-28)

#335

Skolelukninger er ødelæggende for de små lokalsamfund

Linda Bech Wind (Struer, 2023-06-28)

#336

Det drejer sig om de værdier der vil forsvinde…

Carsten Sørensen (Struer, 2023-06-28)

#339

Det er noget pjat

Maria Pedersen (Aarhus , 2023-06-28)

#341

Lukning af skoler er ikke kun et spørgsmål om økonomi, men i høj grad et spørgsmål om overlevelse af samfund.

Eiríkur Yngvason (Hjerm, 2023-06-28)

#342

Jeg ønsker at bevare den nuværende skole struktur.

Bilqis Chicot (7600, 2023-06-28)

#347

Jeg har børn på bremdal skole og i bremdal børnehave. Og for at bevare lokalsamfundet.

Mads Aggerholm (Bremdal, 2023-06-28)

#349

Bevar skolerne som de er

Lene Pedersen (Struer, 2023-06-28)

#355

Fordi jeg er uenig iøi beslutningen og den virker meget forhastet.

Tina Petersen (Struer, 2023-06-28)

#357

Synes ændringen er dybt forkastelig. Vi kan ikke være det bekendte overfor børne - det er ikke sådan jeg forstår en folkeskole, for mig er det ikke en opdelt skole, men en skole hvor børnene er sammen på tværs af alle aldre. Det er anti-bosætning. Det er stressende for lærerne, som for kort tid siden var udsat for andre store ændringer. Frygter det resulterer i stress og sygemeldinger hos lærer og børn og forældre, der flygter fra skolen. Friskolen får nok stor fremgang og flere børnefamilier vil fravælge kommunen og måske fraflytte.

Stefan Tholstrup Schmidt (Struer , 2023-06-28)

#358

Jeg har bygget hus på Kjelding Høj og nu stiftet familie med den tanke, at mine børn ville være et godt sted, hvor skolen fra 0 - 9 klasse lå lige i baghaven. Jeg har selv været på en folkeskole, hvor det hele var samme sted, hvilket har givet et stabilt skoleforløb. Derudover ser man ind i, at det bliver nogle kæmpe klasser, hvis Struer fremover kun har 1 kommunal skole, hvilket vil komme til at gå ud over vores børns læring.

Camilla Gadeberg (Struer, 2023-06-28)

#359

Jeg ikke mener der skal ændres i skolestrukruren.

Bo Buskov Mortensen (Struer , 2023-06-28)

#361

Jeg selv har børn der om to år starter i skole, og jeg ønsker ikke en så stor sammenlægning, da jeg ikke tror på at det er til gavn for hverken lærere eller elever!

Kathrine Laursen (Struer , 2023-06-28)

#363

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke bevare det da er velfungerede .. jeg siger lad os nu bevar det vi har for pokker

Karina Christensen (Struer , 2023-06-28)

#364

Det er det dummeste vores lokale politikker er kommet på i mange år.
Forstår slet ikke formålet og tror ikke på de sparre penge ved det, nu skal de have busser til at køre i hele byen for at hente og bringe de yngste.

Heidi Lauritsen (Struer, 2023-06-28)

#369

Jeg synes det er så åndsvagt at der nu kommer endnu flere tomme bygninger til ar stå i Humlum, bremdal plus alle de der i forvejen står i Struer som
Kun skæmmer byen. Men de kunne jo sætte lønningerne til kommunalbestyrelsen ned, det de laver er ikke stor løn værdig.

Kaja Lauritsen (Struer , 2023-06-28)

#372

Jeg ønsker at mine børn skal blive på
Parkskolen i deres trygge omgivelser. Jeg ønsker at borgerne i kommunen skal have et frit skolevalg, og ikke blive tvunget til at vælge Limfjordsskolen eller Parkskolen fordi der ikke er andre muligheder inde i byen.

Marlene Astrup (Struer , 2023-06-28)

#373

Totalt hjernedød beslutning

Jesper Noes (Struer, 2023-06-28)

#377

Jeg støtter op om bevarelse af landsbyskolerne.

Palle Nielsen (Humlum, 2023-06-28)

#378

Skolerne, især de små skal bevares i Struer Kommune

Ole Holm (Struer, 2023-06-28)

#379

Skolerne er som de skal være i Struer Kommune

Hans Moeskjær Madsen (Hjerm, 2023-06-28)

#381

Jeg har bosat mig i vestbyen og fået børn med henblik på at de kunne komme i skole og fritids aktiviteter sikkert og nemt på cykel, med disse ændringer skal mine børn cykle på tættere trafikerede vej

Mads Ingvartsen (Struer , 2023-06-28)

#382

Det går ud over mine børn. Det er ikke godt nok !

Mike Pinderup (Struer , 2023-06-28)

#383

Jeg vil gerne bevare de små skoler. Det vil være sådan en skam hvis de lukker.
Mine børn har selv gået på Bremdal skole.

Maibrit Sørensen (Struer, 2023-06-28)

#384

Fordi det er så sygt det de har gang i.

Michael Sachariasen (Thyholm, 2023-06-28)

#386

Jeg støtter mine børnbørn der lige er faldet godt til på parkskolen efter en flytning fra Limfjordsskolen. Samtidig støtte til arbejdspladserne, der jo er nødvendige ellers når man da aldrig rundt om alle elever/sfobørn på en dag

Mette Marie Kirkeby (Skjern, 2023-06-28)

#387

Har 2 børn (6 og 3 år) som vi har vælget at de skal gå på Limfjorden skole og nu vælger er taget fra os. Vi har købt hus 4 år siden så vi kan godt være tæt men nu alt vores planlægning er i skraldespanden.

Bianca Bodri (7600, 2023-06-28)

#389

Jeg ønsker på ingen måde at skolen i bremdal skal lukke

Thilda Hansen (Struer, 2023-06-28)

#392

De bør passe på vores børn og by

Lise Søjbjerg (7600, 2023-06-28)

#394

Fordi vi skal bevare et attraktivt skoletilbud i struer - vi skal ikke ødelægge vores dejlige by

Christine Sørensen (Hjerm, 2023-06-28)

#397

Fordi jeg ønsker at bevare vores nuværende skolestruktur primært for børnenes skyld. Men også for at bevare vores små velfungerende lokal samfund.

Maiken Linde Overgaard (Struer, 2023-06-28)

#400

Jeg ønsker ikke at skolerne i struer skal ændres så voldsomt i deres struktur. Derudover bor vi i humlum og ønsker derfor slet ikke at skolen skal lukkes! Vi flyttede netop herude pga skolen og lokalsamfundet.

Ida Kerstine Jensen (Struer, 2023-06-28)