Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

den vidende

#11246 Re: Re: Re: Re: medie drejning

2014-01-29 20:00

#11240: - Re: Re: Re: medie drejning

hvis du gad at læse hvad jeg skrev så ville du også læse at alle burde have lov til at tale da det er en fælles sag jeg er ligeglad med hvad folk stemmer på for den.her dinge dong sag samt mange andre er bevis på at det er ligegyldig at stemme da demokratiet vi er så glade for er det rene korruption desværre... synes det er noget vås at du skriver at du er glad for du ikke kom, fatter jeg ikke da det som sagt handler om noget større end politiske holdninger og polemik...jeg respekterer dine holdninger men sætter spm. ved din undskyldning ..synes tilgengæld at det mindste man kan gøre er at skrive under og det har du sikkert/forhåbentlig  gjort..ros for det og .god aften og stop ikke med at kæmpe for retfærdighed, folk dør i andre lande for samme sag..retfærdighed!!

Svar

Gæst

#11248 Re: Re: Re: Re: Re: medie drejning

2014-01-29 20:07:01

#11246: den vidende - Re: Re: Re: Re: medie drejning

Det kan du tro jeg har, det gjorde jeg allerede for en 10 dage siden. Men der findes forskellige måder at kæmpe for retfærdighed. At kaste snebolde i hovedet på folk og udelukkelse er ikke en af dem jeg vil vælge, men istedet kommunikation og åbenhed.

God aften til dig også