Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Gæst

#9489 Jeg har skrevet denne mail til Corydon

2014-01-28 10:06

Hej Bjarne Corydon.

Jeg har en række sprøgsmål vedr. Finansudvalgets ledelses håndtering af beslutningsgrundlaget af salg af Dong. Nedenstående udgør min mail til finansudvalgs formanden:

"Kære Sofie Carsten Nielsen.

Hvordan forklarer du det faktum at finansudvalgets næstformand er uenig i finansudvalgets formanden i at beslutningsgrundlaget for en solid beslutningtræfning i salg af Dong ikke er opfyldt? Og hvordan hænger den solide beslutning, som du henviser til på DR2 sammen med at du udtaler, at du ikke har set alle forslagene i salget af Dong?
Jeg henviser til DR2 deadline: http://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadline-509#!/32:34

Og henvisning til Debat med Kristian Thulelsen Dahl på TV2:

http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014-01-25-thulesen-dahl-og-corydon-i-heftig-dong-debat

Mail til Corydon fortsætter:
Med udgangspunkt i ovenstående spørger jeg dig, som Finansminister, Hvorledes du vil forklare det faktum at finansudvalgets næstformand er uenig i finansudvalgets formanden i at beslutningsgrundlaget for en solid beslutningtræfning i salg af Dong ikke er opfyldt? Og hvordan hænger den solide beslutning om salg til Goldman Sachs som Sofie Carsten Nielsen henviser til på DR2 sammen med at hun udtaler, at hun ikke har set alle forslagene i salget af Dong? Jeg henviser til Dr2.
Og hvorledes hænger din udtalelse om en solid beslutning om salg af Don til Goldman Sachs sammen med med ovenstående, og at der er uoverenstemmelse herom mellem dig og næstformanden Kristian Thulelsen Dahl?

På forhånd tak!

Svar

Gæst

#9502 Re: Jeg har skrevet denne mail til Corydon

2014-01-28 10:15:40

#9489: - Jeg har skrevet denne mail til Corydon

Ikke for noget, men det er jo ren volapyk. Der mangler kommaer og andet, der får det til at give mening.

Spørgsmålet skulle nok have været noget lignende:

"Hvordan forklarer du, at finansudvalgets næstformand er uening med finansudvalgets formand i, at beslutningsgrundlaget, for salg af Dong, ikke er opfyldt?"

Spørgsmålet er om der reelt skal stå "ikke" til sidst i spørgsmålet. Hvis næstformanden ikke mener, at beslutningsgrundlaget er opfyldt, skal "ikke" fjernes.

Jeg håber virkeligt ikke, at du har sendt denne mail til Don Corydon.