STOP Fleksjobreformen

Tor

/ #430 Bedre vilkår!

2012-11-07 01:41

Jeg under gerne flexjoberne bedre vilkår!
jeg under gerne dem som ingen erhvervsevne har overhovedet og som ikke har mulighed for flexjob, bedre vilkår
Jeg under gerne folk på dagpenge bedre vilkår.
Jeg under folk som ryger ud af dapengordningen bedre vilkår.
Jeg under dem på kontanthjælp bedre vilkår.
Jeg under dem som ikke kan få kontanthjælp bedre vilkår ( fordi de har egen bolig, eller bor sammen med en i job, og derfor ingenting får)
Jeg under gerne enlige folkepensionister i egen bolig, bedre vilkår. ( og som kun har folkepensionen og ATP at leve af)
Jeg under gerne samlevende folkepensionister i egen bolig, bedre vilkår ( de får hver især kun halvt tillæg)
Jeg under gerne pensionister i egen bolig, boligsikring ( hvis de kun har folkepension og ATP )
Jeg under i det hele taget folkepensionister bedre vilkår ( og som ikke har haft råd til opsparing)
Jeg under folk under uddannelse bedre vilkår.
Jeg under i det hele taget bedre vilkår for alle, der er afhængig af ydelser.
MEN jeg må se i øjnene, at flertallet af vælgerne vil noget andet!
Det hjælper således ikke at klandre S og SF, som jo intet kan gøre uden et flertal. R, DF, K , LA og VENSTRE siger nej!
Vil du ændre noget, så hjælper det ihvertfald ikke at flygte over til et borgerligt parti, DE VIL ALLE have mindre velfærd, mere brugerbetaling og privat forsikring.

Så støt op om de røde, hvis du vil bevare, bare noget af velfærden, lad være med at lade dig lokke af de andres løgne!