STOP Fleksjobreformen

Gæst

/ #383

2012-06-04 21:54

Jeg er selv i fleksjob pga en blodprop i hjernen. Jeg er en af de heldige, der har et super godt job I Tryg Forsikring. Men jeg er nu Dybt bekymret for fremtiden og hvilken betydning reformen " kan " få for mit liv. Skal jeg nu vejes, måles og testes ?? For måske er der en mulighed for bedring i min ellers konkluderet " varige" tilstand? En utryghed, som jeg vil bruge unødige ressourcer på og fjerne fokus for det som er vigtigt, nemlig mit job!! Jeg er i forvejen i underskud af ressourcer og det er jo netop årsagen til, at jeg Idag er under flexjob. Har meget svært ved, at beskrive min frustration. Jeg ønsker og kan bidrage til samfundet! Det er uagtet det faktum, at jeg er gået væsentligt ned i løn, at jeg er brugt og udmattet efter 4 timers arbejde, at mit liv inkludere en daglig hovedpine og umenneskelig træthed, som kræver ro og hvile INDEN min familie kommer hjem. Det er essentielt for mig, at føle mig som en del af fællesskabet, selv om jeg ikke kan det samme mere.
Men det som jeg Idag oplever som glæde og tryghed, forvandles nu til det stik modsatte med denne reform!!!! Er det virkelig opskriften på Velfærd i dagens Danmark anno 2012????