Retfærdig_Førtidspension_Nu

Gæst

/ #477

2016-05-15 18:52

Jeg skriver under fordi jeg selv er grusomt i klemme i systemet som arbejdsløs, hjemløs, kastebold mellem jobcenter der bruger mig som offer hvor de tvinger mig i tilskudsjob i virksomheder der lige rundt hjørnet går konkurs, Forstå deres syge beføjelser dem der kan. Hver gang mister jeg flere måneders hjælp. Får aldrig aktindsigt trods krav om det. Bliver slettet af deres jobnet fra tid til anden når deres datasystemer brydersammen med tonsvis af fejl og jeg bliver vist offer hver gang og mister mange penge. Klager over deres svinske ulovlige sagsbehandlinger i min sag forsvinder på mystisk vis, Kan ikke få navn på mine gennem tiderne sagsbehandlere der fusker i mine jobsøgninger-bekræftelser og godkendelse af handlingsplaner der altid går i fisk da jeg både bliver kastet på skole/kursus/studier og samtidig skal møde til jobsamtaler og lortemøder på jobcenter i skoletiden/kursustiden/studietiden med store tab af teori og praktiske prøver i alt muligt. Som at skulle klare eksamener fuld tid og så bruge halvdelen af tiden på syge latterlige jobcenterkrav. Resultatet siger sig selv hver gang. Finder jeg job ringer eller mailer jobcenter til evt. arbejdsgivere og kalder min selvbestaltede jobansættelse i evt firmaer for ulovlig da jeg er i et eller andet forløb i jobcenter. AF HVAD FOR NOGET??? Jep det er lige hvad der sker. Mit CV ændrer de på uden at oplyse mig om det. Svineri og vel dokumentfalskeneri. Jo jeg har været en grim mølle igennem og nu er jeg hjemløs og de vil ikke hjælpe mig med et sted at bo og skal starte på beordret kursus/studie 30. maj . Er jeg stadig boligløs/hjemløs bliver jeg smidt ud af studiet da det kræves at jeg har CPR-registreret bopælsadresse. Poste Restance adresse er både ulovlig og ikke gyldig . Tak for lort. Jeg har så meget respekt for de kampe I tager med det korrupte system at min underskrift skulle manifesteres med en atombombe på Christiansborg. Ønsker jer en sejrrig kamp og lad os håbe de brådne kar i stat og kommuner ryger direkte i fængsel. Pøj pøj.