Retfærdig_Førtidspension_Nu

Metal

/ #303

2015-07-29 10:17

Jeg har selv en sag i kommunen. Min sag skal snart for rehabiliteringsteamet i den forbindelse har sagsbehandleren skrevet indtil flere fordrejninger og løgne. Bla skriver hun et sted at jeg kan arbejde 7,5 timer i de første 12,5 uger og et andet sted skriver hun 12,5 timer i de første 5 uger. Jeg har været i virksomhedspraktik i hvad der svare til 8 arbejdsprøvninger og har i hele perioden kunne arbejde 2x42 minutter om ugen hvis ikke jeg havde fortaget mig andet som fks bad, besøg hos venner og familie, ture ud af huset, huslige ting i hjemmet, gåture mm. Jeg mener klart at der skal ændres i reglerne. Jeg mener ikke at det er kommunerne der selv skal sidde med sagerne. Jeg mener de er inhabile i det de sidder med budgetterne. Der bør oprettes uafhængige enheder der alene afgør sagerne.  

Derudover bør der være sanktioner overfor kommunerne når de trækker sagerne. Erstatningspligt overfor borgere også når de lyver og fordrejer sandheden i borgernes papirer. Samt skal de betale bøder til staten. Og lad mig sige dette skal være så høje beløb at det ikke længere kan betale sig for kommunerne at begå disse uetiske handlinger.....