Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Gæst

/ #551

2015-06-25 11:51

Jeg underskriver denne indsamling, fordi der sidder nogle snævertsynede mennesker og kritiserer noget, som har eksisteret i rigtig rigtig mange år. Hvorfor ændre på noget som alle - indtil nu - har været glade for. Det er dybt godnat. At afskaffe landene og gennemtænke nye emner er jo dybt godnat. Djurs Sommerlands kendetegn er de forskellige lande. Det er organiseret og det er overskueligt. Det er ikke ligesom alle andre tilfældige forlystelsesparker. Bon bon land bliver jo heller ikke kritiseret for deres blå ænder? Skulle Djurs Sommerland så også nedlægge Thors Hammer, fordi det er diskriminerende mod danskernes nationale identitet?

Hold kæft hvor jeg synes det er latterligt. I hele min barndom har jeg elsket at tage i Djurs Sommerland! Jeg har familie fra Spanien, Norge og England, og alle der omkring har børn, som selvfølgelig også har fået en tur derud! ALDRIG har jeg hørt om familie, venner, bekendte eller sågar fremmede der har brokket sig.

"Det truer selvmordsraten".. Hvad fanden er det for noget fis Josef.. Tror du ikke at afrikanere, som bor i Danmark kender til Afrikas historie? Jeg er dansker.. Jeg døde ikke, da jeg fandt ud af at Hitler besatte Danmark og dræbte jøder.. De har godt af at lære noget om deres historie og deres forfædre. Ligesom jeg, der i historietimerne, har måttet læse en bog om hvordan vikingerne opførte sig. Det har da ikke påvirket mig i den selvmordstruede retning. Dit navn beskriver jo allerede, at du ikke er dansker, for fanden... Hold bøtte og lad være med at komme i Djurs Sommerland. Tænk, at SÅ mange turister fra andre lande ser Djurs Sommerland, som én af Danmarks bedste turistattraktioner.