Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Gæst

/ #372 Racisme....!

2015-06-25 08:24

Det er simpelthen forfærdligt med Djurs Sommerland!

Jeg har i mange år være dybt indigneret og følt mig diskrimineret af min etniske oprindelse af "Piraten"  - den lede racistiske måde de får min mine potentielle forfædre til at fremstå som dybt kriminelle, voldelige sørøvere der hærger, voldtager og drikker Rom i uhyrlige mængder. Jeg kan jo ikke tage mine børn med derud uden de må føle sig pinlige over at blive fremstillet som afkom af slemme banditter.

OG endnu værre er det forfærdelige Vikinge område og Thors Hammer - der tør jeg ikke nærme mig af frygt for at blive stemplet som terrorist!

Nej, lad og nu en gang for alle fuldstændigt afskrive os den historiske arv fra vores alsidige verden, og sørge for at ligegyldige forlystelser kommer til at fylde mere end reelle problemer med racisme og integration! Det giver garanteret et godt samfund, hvor seriøse emner kommer i baggrunden, og i stedet for accepten af menneskers forskellighed, kommer alt til at dreje sig om individuelle menneskers evne til at samle underskrifter for tåbeligheder.