Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kasper

/ #6132 Intet er så skidt at det ikke er godt for noget.

2014-01-26 14:14

Man kan da i det mindste være forvisset om at, hvis kong Corydon og co. bare fortsætter handelen som om intet er hændt, i det mindste "kun" er fuldstændig ligeglade med hvad befolkningen mener om noget som helst og har dermed også skrevet under på at han intet har at gøre i hverken regering eller folketing, sammen med Helle og alle de andre rygklappere. Regeringen og folketinget er til for befolkningens skyld og ikke omvendt (det er godt nok lidt svært at få øje på lige for tiden) men det ikke bare giver os retten til, men faktisk nærmest gør det til en demokratisk borgerlig pligt at vi skal få dem afsat i en fart, uanset midlet, da det så ikke længere er et demokrati men et diktatur vi lever i.
Hvis de tror at den form for lavadelige arrogante holdning til vælgerne er noget de kan blive ved at slippe godt afsted med, må de tro om igen og jeg føler mig ret sikker på at der vil komme flere til "mit" kor med en handel som denne og på et tidspunkt bliver vi nok og på dén måde er der intet der er så skidt at det ikke er godt for noget for Corydon og co. mister hovedet (billedligt talt, man skal jo passe på hvad man skriver og dette er IKKE en dødstrussel) på den ene eller den anden måde alligevel.