Ja-tak til svin

Mathias
Gæst

/ #293 Drop racisme - så blive hjemme!

2013-07-17 10:32

Synes det er forkasteligt at man ikke kan vælge i dagens danmark hvad man vil spise eller ej. Jo. Selvfølgelig skal man respektere andre folks holdninger - OGSÅ muslimer, men uanset hvad hvis de ikke får deres vilje er det ligesom små børn der græder. Istedet for boykotter de supermarkederne - ligesom det der skete med Bilka/Dansk Supermarked. (til jer der ikke ved det måtte deres ansatte ikke gå med slør i arbejdstiden. Det fik muslimer til at boykotte kæden, hvorefter Dansk Supermarked A/S valgte at sige "okay. vi må jo hellere give dem deres vilje")Kan måske godt være jeg lyder en smule racistisk men gud være med det. Hvis jeg er ude og handle og der sidder en, undskyld mit sprogbrug, hættemåge i kassen, enten stiller jeg varerne og går, ellers finder en anden ekspedient!? Nu kan det sku være nok. De får kraftedeme lov til alt. Hvis jeg kommer til et andet land, som andre herinde siger, så må VI tilpasse OS og IKKE omvendt. Og da vi er i danmark vil jeg have ret til at vælge hvad jeg vil have at spise og drikke, men det bliver sku sikkert ikke tilfældet. Hvis ikke så flytter jeg sku til et andet land.