NEJ tak til den nye offentlighedslov

Hej Eva og Ewe :-)

/ #1627 Re: Re: Re: Re: HEJ EVA

2013-05-12 09:12

#1531: Eva - Re: Re: Re: HEJ EVA

Hej Eva og Ewe:-)

Jeg vil bestemt se den film, når jeg får lejlighed til det. Jeg prøvede også at google titlen 'og verden skælvede' men der var mange links, hvilken side var det, man skulle gå ind på for at læse det referat?

Sjovt nok havde Politiken en leder om Saxo Bank og Ayn Rand her i torsdags, mener jeg det var. 'Saxo Banks bibel er forskruet', hedder den. De har heller ikke meget til overs for Rands inddeling af arten i over- og undermennesker. Og det var jo faktisk lignende tanKegods Hitler var fascineret af hos Nietzsche; herrer, slaver og medfølelse som en uønskværdig svaghed. Hvad i alverden får folk til at falde for sådan noget l*** ? Polititiken citerer i øvrigt Saxo Banks forord i Rands genoptrykte roman, og jeg skal lige love for, at  man får skåret ud i pap, hvem die úbermenschen er i dette samfund. Det ville være den rene revy, hvis det ikke var fordi, folk der har noget skulle have sagt, åbenbart tager det alvorligt.

Nå, men i den glædelige afdeling ser det ud til, at underskriftsindsamlingen runder de 80.000 i midten af næste uge :-)

Det bliver spændende, hvor mange der kommer til demonstrationen. Jeg håber, der vil være sort af mennesker.

Mvh

Dorthe