Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

meld

/ #344 Re:

2013-04-14 21:07

#337: -

Ok du siger vi osse er dyr. Dvs at hvis jeg havde lyst til at gå på en af dine børn, fordi mine lyster lige sagde at jeg havde brug for dette, så ville det være helt i orden fordi vi osse er dyr?!- hold nu kæft, hvor det noget fis at lukke ud! - at begynde at sammenligne det med homoseksualitet. Det er kærlighed blandt mennesker, som er to inteligente individer og derfor vælger selv.- Kan du forstå betydningen af det at vælge selv? og at der er forskel på dyr og mennesker! Dyr er som børn, mennnesket de er med er de 100 procent afhængige af og dette menneske former dyret et langt stykke hen ad vejen. Dyr er ikke perverse og kan ikke tænke som mennesker kan det, de kan ikke sige til og fra ell ved hvad som er rigtigt ell forkert!- Sådan er det osse med børn. At et dyr kan være i løbetid og går efter deres lyster er sku da ikke ensbetydende med at dyret har lyst til at kneppe dig, fordi at det humper på dit ben, Tror du det? ell når ens 6 årige barn for seksuelle for første gang og humper på sin bamse ell hvad de kan finde på tror du så det fordi børn vil ha sex?- nej vel!- ligeledes er det med dyr, de er som små uskyldige børn og skal behandles ligeledes og JA der er alt for mange perverse mennesker som synes det er i orden at have sex med dyr. Latterligt siger du????- du er da helt latterlig tabt, hvis vi mennesker ikke skulle blande os, hvem helv skulle så?- Næ, du der er netop for mange mennesker som ikke aner hvad rigtigt og forkert er og er så fucked up perverse og fat det dog hvis en hacde sex med dit barn og det ikke blødte ell havde mærker og jeg sagde at så havde hun sku nok ikke lidt overlast?! nej vel! DET er det samme med dyr! - Mennnesker og dyr skal ikke ha sex sammen! ligesom børn og dyr ell børn og voksne! og så er det sku pisse ligemeget om det er i stuen ell i baghaven ell i garagen ell hvor det er?! det er sygt, det er forkert og hvis man ikke kan se det er der noget galt i hatten på en. !