Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

meld

/ #342 Re:

2013-04-14 20:46

#340: -

Som svar på dit ret uinteligente ?. Hvis du ikke forstår hvorfor sådan en lov skal indføres, er det så fordi du er en af dem som ikke er helt raske inde i dig selv? forstår ikke, sir du? er du dum? ell er det normalt for dig at dyrke sex med dyr?- Hvis, er det så fordi du så er syg inden i dig selv og ikke kan finde ligestillede altså et menneske, som vil ha sex med dig?- Ell måske det er et ? om at man føler sig så lille og forkert i sig selv, at man skal ha magten i ekstremer ?Et dyr er i løbetid og hvis der kom en kæmpe han hun og ville kneppe dig i røven fordi du i det givne tidspunkt sad for dig selv og følte dig i stemning -, ville det så være i orden? hold nu kæft hvor jeg dog tænker at der er noget galt i kasketten på dig med de uetiske dumme udtalelser. Og hvor ville jeg dog gerne sidde over for dig og tag den diskussion! Hvis jeg så var i stemning til at proppe noget op i bagen på dig, må vi håbe for dig, at du ikke lige viste tegn på opstemthed du - for min stemning for at proppe noget i munden på dig, så man kan blive fri for at høre på flere dumme ting! er der med sikkerhed! I det her forum kan bedst bruges gode raske komentarer, det du siger høre til helt andre steder! Og hvis man er etisk rask i hovedet kan man ikke finde aktiviteten frastødende! så er den frastødende og der er 10.0000 grunde som man kan forsvare det med, som syge mennesker alligevel ikke forstår, så du sparet her!